Jump to content

Btoader22

Members
  • Posts

    44
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Seat Leon

Btoader22's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

8

Reputation

  1. A propos de accidentul din Moldova. Am gasit pe acest site https://unimedia.info/ro/news/5aa07171d10e29af/galerie-foto-accidentul-teribil-de-pe-strada-alba-iulia-in-imagini.html poze in care se vede ca airbag-urile nu s-au deschis. In acest caz ma mir cum de soferita a scapat cu viata si nu a decedat pe loc.
  2. Foarte frumoasa! De curiozitate, de ce ai ales sa o cumperi din Germania si nu de la Bavaria used cars ? Nu aveau ce iti doreai ?
  3. La Ploiesti nu am vazut sa se blocheze rotile la kaufland. Aproape zilnic este un Leaf alb la incarcat dimineata la 7.(cred ca e de la Nissan dupa numarul de inmatriculare). Este un avantaj sa traiesti intr-un oras mai mic. Uber nu avem, taxi cu masini electrice nici gand, masini electrice nu sunt asa multe, etc :) Nici eu nu cred ca va mai tine mult partea cu incarcatul moka. Sunt prea multi (taxi, uber) care profita aiurea de acest avantaj. Multi care fac bani cu acele masini si vor sa le incarce gratis. Asta este mentalitatea dar cred ca asa este peste tot in lume.
  4. Am inteles si multumunesc frumos pentru explicatii. Eu, pentru ca nu stau la casa iar blocul unde stau este foarte aproape de Kaufland, as lasa masina noaptea la incarcat (la ei), dar ca sa nu folosesc mereu portul CCS (pentru a evita incarcarea rapida zilnic) as folosi portul type 2 pentru o incarcare mai lenta. Dar se pare ca mai lenta (ce gandesc eu) este tot un fel de fast charge numai ca nu chiar atat de "fast".
  5. Pai si nu e acelasi lucru ca la Kaufland ? Sau sunt de mica putere si nefiind statie publica nu incomodati pe nimeni ?
  6. Am inteles. Puteri mici inseamna timpi mari de incarcare / asteptare la statiile publice. Voi, la serviciu, incarcati la prize domestice ? Sau aveti statii ?
  7. Am inteles. Este posibil sa fie adevarat ce spun, in legatura cu fast chargingul. Dar daca mergi la kaufland si alimentezi I3-ul la priza de 22Kwh, este acelasi lucru ? La Leaf stiu ca nu merge, avand doar ChaDemo.
  8. Bala a spus ca ar evita incarcarea rapida pe termen lung, nu neaparat intr-o calatorie. Eu stiu ca fenomenul de supraincalzire a bateriilor apare cand alimentezi rapid intr-un timp scurt, adica intr-o calatorie mai lunga unde esti nevoit sa alimentezi de mai multe ori pana ajungi la destinatie. Eu urmaresc clipurile facute de Bjorn Nyland, un tip din Nervegia care face tot felul de teste cu masini electrice. Tot el spunea ca Nissan a actualizat softului Leaf-urilor si nu mai apare acel efect de incalzire al bateriilor (efect care scade viteza de incarcare). L.E.: Ce bine ar fi daca ai putea deschide un topic separat pentru Leaf. Nu am mai polua topicul I3-ului.
  9. In regula, multumesc frumos. De ce spuneai ca te feresti de fast charging ? Din cate stiu, pe bateriile noi nu le mai afecteaza incarcarile rapide.
  10. Cat este range-ul Laeaful-ui la temperaturile de acum ?
  11. Interesanta comparatie. Nu ma asteptam sa bata Leaf-ul. Multi km fara incidente! Despre feeling-ul la condus ce poti spune? Directie, franare, cat de agile se simt, etc.
  12. Ai luat Leaf-ul? Te-ai gandit cum o sa rezolvi problema pe care o are Leaf-ul cu faptul ca nu are bateriile racite/incalzite? Am inteles ca sunt ceva probleme la drumuri lungi care necesita mai multe incarcari.
  13. Minunat. Ce asteptari sa mai ai de la samsari, daca o firma care vinde masini minte ? De aceea era pretul redus. Eu asa cred. Sincer, nu sunt alte anunturi. Tot ce este an 2017-2018 sar de 30 000 euro. Eu nu as da banii aia. Ori as lua alta marca SH, ori as lua un i3 nou, cu Rabla plus cumulat cu Rabla.
  14. @Bala. Am condus Leaf-ul 30 de min. Nu am avut timp sa compar scaunele. I3-ul l-am condus multe ore dar nu am sesizat vreo durere. Poate eram fascinat de acceleratie.
  15. Adaug o impresie personala. Pentru ca sunt foarte interesat de achizitia unui auto electric am facut 2 teste. Unul mai lung (1 zi intreaga) cu un i3 si unul scurt cu un Nissan Leaf. Senzatia din i3 este inegalabila. Mi s-a parut foarte rapida si manevrabila. Am avut ocazia sa merg cu ea si la drum intins si in oras. Directia precisa, suspensiile confortabile (desi era versiunea i3S), modul de franare prin regenerare foarte placut de folosit, senzatia la volan placuta. Ce nu mi-a placut au fost usile si faptul ca nu am putut sa asez scaunul copilului in pozitia de dormit. Nu imi permitea spatarul banchetei spate. Deschiderea usilor, in locurile aglomerate, este foarte anevoioasa. Am reusit foarte greu sa urc copilul in masina, fiind parcat intre alte doua masini. Concluzia dupa 1 zi de condus a fost ca daca aveam banii, o comandam atunci. A urmat testul, destul de scurt (30 de min) cu Leaf-ul. Nu m-a impresionat cu absolut nimic. Acea franare regenerativa cu care se lauda este departe de ce ofera i3-ul standard. Nu am reusit sa oresc masina in loc fara sa calc frana. In curbe mi s-a parut destul de "barca". Acceleratia lenta in comparatie cu i3-ul. Desi are 150 Cp si i3-ul 170 cp (deci diferenta nu este mare) parca plangeai langa ea pana accelerai, cu pedala la fund. Leaf-ul are un fel de doua moduri de a calca pedala de acceleratie. Ecranul navigatiei mi s-a parut de toata jena pentru o masina la acest nivel de pret. Cotiera la fel. Ce mi-a placut a fost volanul si locul din spate/portbagaj. Cam astea sunt impresiile mele. As merge oricand pe i3, chiar si cu acele doua neajunsuri cu care sunt dispus sa traiesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.