parerea mea... daca folosesti diesel-ul exclusiv pentru transport... o cifra mult mai realista este peste 36.000 pe an, adica peste 3000 km pe luna cand deja se simte grav la buzunar mai ales in Romania... asa ca devine rentabil iar zgomotul il vei accepta ca pe prietenul tau cel mai bun... ... dar daca vrei curse lungi, confort, putere si timpi scurti pentru delegatii ca esti grabit si autostrada iti permite... diesel-ul va sta turat in draci, scoate niste zgomote la 4500rpm de zici ca atunci se rupe... si te va obosi simtitor fortandu-te la viteze mici... e un compromis ca un bumerang... intr-o buna zi se va intoarce impotriva ta... asa ca daca dai intr-o buna zi de bani tot benzina e buna si cand faci sute de mii de kilometri... Salut. Am nimerit si eu in mijlocul discutiilor. De curand am avut de ales intre 2 motorizari de la seria 3: 330i si 330d de ultima generatie. Am tot stat si am tot citit si pana la urma am ales 330d. Motivele: cuplu mai mare la turatii mici (in Romania nu avem autostazi) pentru depasiri (cum zicea cineva mai sus turbina face toti banii), consum mai redus (nu vreau sa opresc o data la 250-300km sa fac plinul) putere aproximativ egala si apropos de ce spunea cristian nu cred ca ajungi sa-l tii turat in draci(viteza maxima 245km/ora, ceea ce nu cred ca e o viteza de croaziera in Romania). Dezavantaje: mai rapid de la 0-100km, sunet f placut la turatii mari (si totodata posibitatea de rulare la turatii mari) viteza maxima mai mare (250km/ora limitat). In plus stau in Buc si cu toata aglomeratia care e nu prea o sa apuc sa ajung de la 0-100 km in cateva secunde decat dupa or 12-1 noaptea. Desigur sunt un novice dar tot citesc de luni de zile tot felul de argumente pro si contra. Numai bine