Jump to content

Atomykatt

Members
  • Posts

    181
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BC / B

Previous Fields

  • Masina
    BMW F650GS Dakar 2006 & F30 328i 2012

Recent Profile Visitors

6792 profile views

Atomykatt's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

44

Reputation

  1. Mai nou exista un soft pe android (nu stiu daca si pe iOS) care poate dezactiva tractiunea fata la modelele xDrive. Devine efectiv RWD. Stiu ca functiona bine pe seriile Exx, iar Fxx era in lucru. Nu stiu ce progrese au facut. Poti incerca cu aia sa vezi cum e RWD. sigur e mai ieftin pe termen lung decat eliminarea fizica a unor elemente din trenul de rulare. A.
  2. Te-ai adresat si lor in legatura cu lipsurile? Am patit ceva asemanator (la moto) cu o piesa care a disparut dupa o interventie minora (numai tin minte ce) prin 2014, cand inca era divizia moto in Baneasa. Mi-am dat seama dupa cateva zile. Le-am zis ca lipseste si am recuperat piesa. Nu a comentat nimeni nimic. Cu masina nu am avut probleme... Inca A.
  3. Eu am avut accident cand purtam un Schuberth S2, si am dat cu capu de bordura Coafura rezista :hyper: Apoi am schimbat-o cu... uns Schuberth S2 castile BMW din cate stiu sunt produse sau preluate de la Schuberth A.
  4. Ca sa o verifici daca are ABS: - sub sa se vede un bloc metalic cu niste confucte metalice (vreo 4) care intra in el sau - la maneta de frana pleaca conducta flexibila, dupa care se face conversia la conducta metalica/rigida sau - la roata fata este prezent discul cu fante pt citirea rotatiei (atentie, nu exista GS cu ABS doar pe spate, cum zic unii, ori are, ori n-are. Roata cu fante de pe spte ajuta la vitezometru) sau - te duci pe o zona cu pietris, si la viteza mica te dai in frane (eu asa am facut) Eu aveam vreo 71k si era in mintile ei, conteaza cum a fost intretinuta. vezi ca modelul pre facelift (ininte de 2004) avea ceva probleme la furca Gasesti pe http://faq.f650.com/main.html tot ce vrei sa stii de modelul asta, de la probleme comune si cum sa schimbi uleiul, la cum sa-l faci bucati :frantics: A.
  5. Sper sa nu se considere reclama sau ceva, nu sunt afiliat in nici un fel cu site-ul cu pricina. Poti depune o cerere ce oferta de pret cu exact piesa pe care o vrei aici, si vei primi oferte de a diverse parcuri de dezmembrare. A.
  6. incearca sa incui masina, cu un geam deschis, apoi dupa ceva vreme (3-4 minute) sa deschizi portiera din "interior". Am patit la un E90, fostul proprietar zicea ca are alarma, actualul nu l-a crezut si am inceput sa lucram la ceva la masina cand a inceput sa urle. Zicea ca nu a mai auzit vreodata sa-i faca masina asa A.
  7. Avand in vedere ca ambreiajul decupleaza doar cutia de viteze de motor (deci va permite doar rotirea independenta a arborelui de intrare in cutia de viteze relativ la motor), tot ansamblul de dupa ambreiaj va fi pus in miscare de roti prin inertia masinii. A.
  8. Nu putem decat sa ne dam cu presupusul... Mai ales ca nu stim despre ce masina este vorba, ce an, cati km... Dar posibil sa fie de la convertizor? A.
  9. Pentru Bucuresti imi puteti da PM pt o recomandare, dar dupa cum au spus si colegii de mai sus, nu este legal. Persoana pe care o recomand m-a avertizat cand am vrut sa fac asta la el si am lasat-o balta, in schimb am avut ocazia sa vad cum lucreaza. A.
  10. Exact, se inclina tot scaunul, iar apoi ce reglaje si-a mai facut la spatar, inaltime si altele e treaba ei. Nu vad unde ar fi problema daca sta mai confortabil ca inainte A.
  11. Pe evacuare ai o clapeta cu comanda electronica. Nu stiu daca o poti anula cumva. Daca nu, va trebui sa gasesti un loc unde sa montezi motorul ca sa lucreze "in gol". Se poate vedea aici , pe teava din exterior. Mai exista un video in care monta o evacuare sport care avea o prindere speciala pentru acel servomotor, dar nu o gasesc. A. L.E. Ala e video-ul in care arata si mutarea servomotorului, nu am avut rabdare... Pe la minutul 4 + 30 sec
  12. Poti verifica urmatoarele: TPS (senzor clapeta acceleratie), EGR (mai exact servomotorul care actioneaza valva EGR), Injectoare, Aprindere (bobine si/sau bujii), daca nu face cand ai DSC/DTC OFF ai mai putea verifica si senzorii de turatie (ABS) Din spatele tastaturii nu vei afla un raspuns elocvent, cauta pe cineva de incredere cu un tester si iti va zice exact ce are. A.
  13. Daca tot umbli acolo, verifica si cei 3 (2 de temperatura si unul de presiune) senzori. Daca ai vreunul defect, degeaba il cureti ca se infunda la loc in scurt timp si ajungi la anulare (adica poluare excesiva). A.
  14. Am vazut ca Viofo A119 si ceva mai noul A119S sunt printre cele mai recomandate de colegi. Pe aceste recomandari am inceput sa ma interesez de aceasta camera, care comparativ cu ve voiam sa cumpar (ceva de la blackvue), are un pret mult mai mic. Intr-adevar, o camera foarte buna, dar vreau sa vin cu doua dezavantaje: - Modulul GPS atasat departeaza camera de parbriz - Nu are optiune pentru filmare pe 2 canale (unul pe parbriz, al doilea la luneta) Pe site-ul oficial Viofo, a aparut si un Street Guardian, care adreseaza cele doua probleme sesizate mai sus. Comparand, camera din fata este acelasi hardware ca A119S, dar are optiune de atasare a celui de-al doilea canal, iar GPS-ul se conecteaza printr-un cablu, apoi se lipeste pe coltul parbrizului. A.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.