-
Posts
613 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
Tavicu last won the day on June 25 2019
Tavicu had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
530D G31
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Tavicu's Achievements
-
@Romulus razi tu dar eu anu trecut (pana sa imi dau seama de unde miroase) mai aveam putin si vindeam masina pentru ca oricat o curatam nu reuseam sa scap de miros. Ca sa iti dai seama cat de tare am curatat, am dat jos banchetele si scaunele, scos trim-urile de la bord pentru a curata ventilatia + bagat solutii de curatare. Ma apuca disperarea :)) @srb_alex avand si eu la randu meu pisica (sta doar in casa) si caini, nu prea pot pune un astfel de dispozitiv ca i-ar afecta si pe ei. @bogdanx am dat si eu cu furtunu dupa ele si am vorbit si cu vecinii sa nu le mai dea de mancare ca sa nu mai vina pe aici. Si intradevar nu prea mai trec prin curte, trec doar pe gardul din spate ca sa "tranziteze" :)). Doar ca ... probabil cand sunt in calduri a venit un "parfum" de la masina mea in timp ce tranzitau gardu si au zis ... "ce litiera frumoasa, ar fi si pacat sa trecem asa fara sa o folosim" :)) Am mai vazut pe net ca o combinatie de otet cu apa ar scoate mirosu cu totu. O sa incerc cand o sa fie mai cald afara.
-
De mai bine de un an de zile ma confrunt cu o problema si ma gandeam ca poate nu sunt singurul si a gasit cineva o solutie :)) M-am trezit in masina cu un miros urat si intepator de urina de pisica. Avand pisica si de asemenea stand la curte si fiind tranzitata curtea de pisici am zis ca poate am calcat unu din noi in urina de pisica. Asa ca m-am pus si am curatat fiecare centimetru al masinii la interior incercand sa scap de miros. Dar degeaba ... asa m-am luptat vreo 6 luni de zile pana cand din greseala am dat cu nasul in zona trapei si m-a izbit mirosu (mai batuse si soarele pe masina ca sa fie treaba buna). M-am pus, am curatat 2-3 zile la rand cu diverse solutii ca sa scap de miros. All good. A disparut. De o luna de zile iar a inceput sa miroasa, s-a cam corelat cu perioada de calduri a pisicilor. Iar bag nasu, iar ma izbeste ... Probabil chiar daca am curatat eu si nu mai mirosea (pentru noi) un miros tot a ramas acolo si cand a fost perioada de calduri a determinat o pisica sa se ... usureze pe plafonu meu :)) V-ati confruntat cu asemenea problema? Aveti idee de ceva combinatie "fatala" pentru a evita pe viitor sa mai atraga pisici? Spray "care elimina mirosu de urina" am incercat la un momentdat cand si-a facut pisica mea nevoile pe un covor (pana sa il castrez) si a fost apa de ploaie. Cica "previne sa mai faca in aceiasi zona", de unde, a 2-a zi surpriza ... fix in acelasi loc.
-
Asta pentru că, din fericire, nu ai un handicap. Pentru un orb situatia se schimba dramatic.
-
g31 AdBlue Active Tank Fault (80527A)
Tavicu replied to Tavicu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Din pacate si la mine a fost la risc schimbarea rezervorului, citind pe net foarte multe cazuri care spuneau ca au schimbat rezervorul dar eroarea nu a disparut. De aceea nici nu am schimbat cu un rezervor nou, am luat unul SH. Am avut si putin noroc ca am gasit unul in Olanda unde gresisera codul piesei in anunt si probabil dasta nu s-a vandut, de pe o masina cu doar 15.000 km si la pret foarte bun. Cat despre un senzor care se poate curata (la rezervor ma refer), este poza mai sus unde se poate vedea cata electronica este acolo. Poza nu pune neaparat in evidenta dimensiunea, dar diametrul cercului este undeva la 15cm. Edit: Un lucru de luat in calcul, observ ca atat la mine cat si la ceilalti problema a aparut iarna cand era frigul ce mai mare. Daca nu ati gasit inca mecanicul potrivit sau nu sunteti convinsi ca se va rezolva problema, mai asteptati nitel pana in primavara/vara. Poate dispare eroarea. Cu toate astea e clar ca undeva e o problema sensibila care se declanseaza la frig dar macar veti mai avea nitel timp la dispozitie sa va pregatiti pana iarna viitoare -
Eu m-am uitat la filmuletul asta (https://www.youtube.com/watch?v=QQQjamHdqZk) unde prezinta mai multe anvelope All Season si le testeaza pe toate categoriile de drum. Unele se comporta mai bine pe asfalt uscat, altele pe zapada, etc. Daca preferi sa citest mai degraba https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Tyre-Reviews-All-Season-Tyre-Test.htm Eu personal am ales sa merg pe Hankook Kinergy 4S2. Bune pe dry si wet, mai slabe pe snow, dar la ce snow am avut noi in Bucuresti ... Edit: Acum am vazut ca ati facut un topic dedicat de anvelope. Daca doresti Romulus muta sau sterge comment-ul meu.
-
Cred ca aici depinde foarte mult de fiecare persoana in parte. Sotia de ex are un fiesta si care este folosit strict pana la cumparaturi si prin oras unde are treaba. Maxim 5.000km pe an, viteze mici. Anul asta am trecut la anvelope all season desi avea anvelope noi de vara. In primu rand am scapat de cozile de la vulcanizare, pretul platit de 2 ori pe an pentru schimbarea rotilor + spatiul de depozitare in casa unde trebuia sa stau cu un set de roti. Evident ca pe BMW nu as face asta fiind o masina cu care mergem pe distante lungi si de asemenea cu viteza ("regulamentara"). Acolo raman la doua seturi de roti cu anvelope dedicate fiecarui sezon. Inca un lucru de luat in calcul este faptul ca exista anvelope all season orientate spre vara si altele orientate spre iarna. La ce ierni avem noi este mai indicat sa le cumperi pe cele orientate spre vara (mai bune vara, mai slabe iarna).
-
Eu l-am folosit fara probleme pe G31, codari de baza, nu am cautat ceva mega avansat dar are functia de expert (sau advanced, nu mai stiu cum se numeste) unde poti modifica ce vrei tu.
-
Si eu am luat masina curenta de la Tiriac. Mie mi-au negociat cam 500 euro. De asemenea garantia e praf in ochi, e la cutie si componente din motor cum ar fi pistoane, arbore, etc. Nu intra tot ce tine de motor in garantie. Eu dupa ce am luat masina de la ei m-am trezit cu eroare in bord si la o inspectie a reiesit ca este galeria de admisie. A trebuit sa ma cert nitel cu ei pana au acceptat sa acopere 80% din cost. Nu te baza ca masina e verificata ca la mine era indeajuns sa dea capacu de la motor jos si se vedeau pierderi de ulei de la galeria de admisie ... Inca un minus pe care sa il iei in calcul, nu accepta decat plata in RON la cursul bancii cu care lucreaza ei (unicredit parca) si unde diferenta intre BNR si cursul lor a fost foarte mare la momentul respectiv. Eu aveam banii in euro, pentru o masina de ~30.000 euro am pierdut la faza asta undeva la 1000 euro. Mai intai a trebuit sa ii schimb in lei ca dupa aceea sa platesc la cursul unicredit ...
-
g30 Suierat partea stânga G30 LCI
Tavicu replied to Eco89909192's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Inainte, daca vrei sa fi sigur ca este de acolo, pune niste scoci de hartie si vezi daca mai face. Ca poate il spargi degeaba -
Autosoft sunt niste jepcari. Cand aveam masina noua de luata (nici 100km parcursi din reprezentanta) mi-au spus ca jantele (de aliaj fiind, deci mai greu sa se strambe) sunt stambe rau de tot si ca trebuiesc neaparat indreptate. Stiind deja cum bat ei campii i-am spus sa le puna la loc pe masina ca ma duc direct la reprezentanta. 4 ani mai tarziu masina inca are aceleasi jante si nu au fost indreptate niciodata (pentru ca nu a trebuit). Acu 2 ani am gasit niste baieti cu o vulcanizare mai mica pe langa mine dar super profi. Tot timpu au echilibrat rotile perfect, au fost atenti sa nu zgarie jantele si de asemenea aveau plubi de toate culorile in functie de jante (eu avand jante negre). Unde mai pui ca si mai ieftin decat autosoft ... Dar cat timp are balta peste ... o sa practice aceleasi manevre nesimtite. Daca musca prostu bine, daca nu, iarasi bine. Problema e ca daca tu chiar nu ai o problema la janta, mai rau le stramba decat sa le indrepte.
-
Eu am o vorba, cu directia si franele nu te joci. Restu mai experimentezi. Dar sa te opresti si sa poti vira este cel mai important in evitarea unui potential dezastru. Mai ales ca acu multi ani cu un opel am ramas fara frane cand eram in depasire si venea masina din fata. Trebuia sa franez putin pentru a putea intra in spatele unei masini si cand am apasat frana, pauza. Cel care montase placutele nu a fost atent si placuta de frana calca doar pe buza aceea a discului ... Asa ca personal eu pe partea de franare as merge doar pe original unde ai calitatea ca mai bine nu se poate (exceptand variante performance si alte nebunii care nu fac obiectul discutiei actuale). Schimbi discurile la ~50.000 km, poate si mai mult in functie de stilul de mers, eu zic ca 200-300 ron in plus la 50.000 km e un fleac. De asemenea, nu stiu la e90, dar la masina mea sunt mai ieftine discurile pe original decat orice marca aftermarket cat de cat ok (ate, bosch, etc).
-
Vezi in primul rand care sunt service-urile partenere. Desi m-as mira ca unul din ei sa nu aiba contract cu reprezentante BMW. Din fericire singura mea experienta a fost cu schimbarea parbrizului. Am dat un mail cu poze unde se vedea crapatura, am ales o reprezentanta unde doresc sa duc masina, facut comanda la reprezentanta de parbriz, dus masina, schimbat parbriz, platit fransiza si plecat acasa. Fara bete in roate, fara sa creasca casco in anul care a venit, fara probleme. Dar a fost un parbriz ... nu o dauna mare.
-
Cum am facut eu, am trimis cerere de oferta de la mai multi asiguratori. Unde am primit un pret ok am inceput sa compar ce ofera si ce "termeni si conditii" ai. Eu am obtinut cea mai buna oferta de la Omniasig si au anumite plus-uri. De ex Tiriac la dauna totala aveau in contract ca iti opresc % (nu mai stiu exact ce procent era) din valoare, la omniasig nu iti opreste nimic. Dar indiferent ce casco alegi citeste bine toate hartiile ca sa stii la ce sa te astepti. De ex multa lume nu stie ca in caz de furt casco nu te acopera decat daca ai toate cheile masinii + talonul. Daca iti lipseste talonul (multa lume il lasa in masina) e ca si cand nu ai fi avut casco. Daca doresti iti pot da in privat datele tipei de la Omniasig care m-a ajutat pe mine. Mi s-a parut foarte profi, in fiecare an a avut grija sa imi dea email inainte de expirarea casco-ului cu noua oferta si toate detaliile.
-
Apa distilata si o carpa buna. La sfarsit sters cu o carpa de ochelari sau in genul acela. Nu mai da cu solutii diverse ca e plin internet-ul de oameni care si-au distrus ceasurile ca au luat coating-ul de pe ele (sa nu fii si tu in aceiasi situatie daca zici ca nu se mai duce ...). Cu atat mai mult nu folosi solutii bazate pe alcool (servetele umede, de ochelari, etc)