
Liquid_dimi
Members-
Posts
31 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
Renault Megane sedan 1.5 dci
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Liquid_dimi's Achievements
Newbie (1/15)
-2
Reputation
-
Azi am schimbat placutele + senzorii la masina;( fata/spate) Totul pe OE 2200 ron , la Augsburg din militari; LA PBV1, am oferta de 4100 ron; O fi bine ?
-
Un mare minus pentru A6 ---- forumul romanesc )); Acolo e puscarie; Acu sincer, fata de forum BMW, care e animat si unde poti discuta/afla diferite info utile, acolo postarile se sterg nonstop; Despre greierasi, aveam unul in stalpul de pe partea pasagerului, undeva la nivel cu centura; Cred ca s-a cumintit, desi a venit vremea rece, nu l-am mai auzit de vreo 2 000 km; Nu prea sunt multi greieri; Macar aici sa am noroc; Despre portbagaj nu pot sa ma plang, de obicei eu tin acolo o agenda, si o plasa pentru cumparaturi; Mai mult nu imi trebuie; Interiorul din piele Valcona ( cred ca este o varianta de piele Nappa ) mi se pare ok ca si aspect/feeling, dar ca si durabilitate/rezistenta, cred ca lasa de dorit; un 50 .000 - 70 000 km, si apar uzuri pe aripiorele de la scaune, etc... Cum spuneam... problema cu pompa vacum/ulei, de la AUDi, se stie, au si un buletin/nota inerna VW unde stiude probleme aparute la ansamblul respectiv, la nici 20 000 km. Piesa am gasit-o pe oemvwshop - 400 euro, si inca ceva pt transport DHL/UPS, dar manopera, sa fie undeva pe la 10 000 ron , catastrofa pt o masina de 48 000 km Nu stiu cum este vopseaua la BMW, n-am avut, singurile masini pe care le-am avut, un Megane 2 , de 80 hp, si un Megane 3 coupe al sotiei, pe care il conduce si in prezent; Masina avea pe capota sarita vopseaua in 3 puncte, pana la stratul de baza; M-am uitat si parea destul de groasa ( mai multe straturi) vopseaua + lac; Nu stiu ce a putut sa faca neamtul (fostul proprietar) de au aparut punctele alea; ( dar le-am gasit un remediu partial, vopsea pe culoare, putin lac, si apoi polish; As putea sa vopsesc intreaga capota, dar credema dupa nenumarate intrari in service pentru vopsitorie, de la service-uri ale marcii, pana la cele mai bune serviceuri,sau service-uri noname, vopsitoria este de multe ori o loterie; ( Vorbesc aici de renault ) Am vopsit la el de f.f.f multe ori 80 % din elemente, unele si de 2 ori, de-a lungul celor 14 ani cat l-am avut; De multe ori s-a intamplat sa se cojeasca lacul dupa 1 an de la vopsirea in SERVICE Renault, de multe ori s-a intamplat sa se pastreze impecabil si dupa 7-8 ani de la vopsirea intr-un service noname; dar s-a intamplat si invers,... Intelegi tu.....; Deci prefer retus unde se poate;
-
Salut, Am luat eu A6- 3.0 tdi - 286 hp; Ce pot spune.... SI bune, si proaste; + insonorizare ( geamuri duble ) + sonorizare, mult peste ce ofera BMW/ la acelasi nivel de echipare + la aceiasi bani, la audi gaseam mai multe obtiuni, prin comparatie cu G30 ( nu G31 ). ( Virtual Kokpit, Quattro, Pachet S, interior/exterior,) pe cand la BMW, daca urmaream modelul MyldHibrid, nu ma incadram si la Xdrive, si M kit exterior/interior + Designul, mi s-a parut o idee mai reusit fata de BMW, care este cumintel rau ( G30 - prefacelift) Minusuri: hmmmm - LAG la cutie, desi am inteles ca este tot ZF, poate este o setare din fabrica, nu stiu, dar are lag de 1.5 secunde; Pericol cand trebuie sa te bagi in sens girator; - Motorul in V, mult mai scump de intretinut; Pentru a schimba o pompa vacuum/ulei ( sunt corp comun ) trebuie dat motorul jos; Pompa este actionata de un lan.... Costa enorm... dar e cu noroc... nu se strica decat tarziuuuu, 25 / 30/ 40 k km ( Materiale interioare care se deterioreaza repede; ( COCKPITUL dupa 3/4/ luni, si cateva stergeri, se umple de zgarieturi; ( Singura varianta - polish) Si mai sunt...
-
Da, inteleg unde bati. Atunci bugetul era de 30.000 e, Intre timp am avut alte prioritati, printe care un Megane 3 GT Coupe pt sotie, etc... Acum am buget putin mai bun, tinand cont si de inflatie, care afecteaza si EURO, nu doar leul...
-
Multumesc pentru linck; ufff. Nu stiu de ce, dar ca prima varianta, as merge pe un SUV, X6, poate chiar si un X4, - noul model; Seria 5-ul , G30, nu stiu de ce, dar este ceva cu el, care nu ma atrage la exterior; Designul, parca nu ar fi pt europeni... As face compromisul cu seria 5, doar ca sa imi achizitinez un BMW, si tinand cont de pret achizitie/ intretinere/ etc, doar asa... Nu prea ma incata seria 5! Prefer culoare exterioara - negru, nu negru cu nunanta de albastru ( desi recunosc, nu cred ca am observat in realitate culoarea)
-
Ma gandeam sa iau de pe bmw.de ( dar nu premium selection ca nu ma incadrez; alea sunt undeva la 49.000; Sa spun asa, de pe bmw.de dar nu premium selection; Ma gandesc ca au istoric, si sunt Ok, daca-s de la dealer BMW; undeva pe la 65 - 70 k km) An fabricatie 2017. Crezi ca am sanse? Cat sa coste adusul in tara? Inca 1000 e ?
-
Din pacate 45 k, nu sunt de ajuns pt un suv (x6) corect. Eu sunt cam zgarcit in general.... Ca si buget pentru intretinere (aici includ absolut tot - mai putin motorina) m-am gandit undeva la 1800 - 2000 ron / luna. Banuiesc ca nu-s ok cu calculele, nu!?
-
Salut baieti, A venit vremea sa imi achizitionez un auto, si sa intru si eu in randul poseosrilor BMW. Bugetul este de 45000 e; Ca si motorizare ma gandes la un 3.0 biturbo; Sunt putin confuz, nu stiu daca sa merg pe un seria 5 /7 sau X6; Sau mai bine spus, unde m-as incadra cu banii!? Imi puteti spune care este cea mai costisitoare dintre ele? De ce anume sa ma feresc|!? Astept opinia voastra cu interes.
-
Eu oricum sunt paralel....; Pana acum am avut doar o masina luata de noua, pe care inca o detin si merge destul de ok. ( deci nu ma pricep deloc ) Dar am senzatia ca vorbim pe alte limbi rau de tot !!! Cartea masinii, este este in Limba Italiana, de asemenea are ITP-ul italian facut ( sau cum s-o numi la ei ) valabil pe 2 ani, pana in 2022. Sa inteleg ca nu trebuie sa mai merg la RAR!??? Am inteles ca tot trebuie sa merg la rar, pentru identificare auto...; In cel mai bun caz, nu mai fac ITP-ul, se ia in calcul valabil cel din Italia, si asa scutesc 120 RON. Dar la Rar tot trebuie sa ajung , NU!??? Linkul pus de tine este pentru vehicule care nu au fost inatriculate nici o data, adica noi. AM mentionat - este SH.
-
Stai ca nu inteleg. Numerele au expirat, asigurarea este valabila.
-
Eu acum am un set de numere rosii, dar sunt expirate de vreo 10 zile. Vanzatorul mi-a spus ca pot sa circul, deoarece pe timpul starii de urgenta nu se puteau scoate alte numere. Si ca astea sunt valabile 90 zile. Infine eu vreau sa o imatriculez a.s.a.p Ideea este, ma pot duce pe roti la RAR ?
-
Multumesc mult. Ma pot duce eu la RAR, sau trebuie sa fie sotia acolo - proprietarul?
-
Da nu trebuie sa fac programare la RAR pentru identificare auto ?
-
Mai are RCA valabil vreo 9 zile
-
Salut, Va rog care va pricepti, ma puteti ajuta si pe mine cu pasii pentru inmatricularea unei masini; Am cumparat pentru sotie un Megane 3 Coupe - GT Line, 1.9 dci - 131 hp , din Mioveni, de la o firma, masina fiind adusa din Italia, acum avand numere rosii - expirate, pe timpul starii de urgenta. Ca si documente, din ce imi amintesc am asa : - cartea masinii, cu rar efectuat IT - pana in 2022 - cartea masinii tradusa - CMR transport masina - factura platita prin banca care atesta achizitia masinii; - Fisa de inmatriculare cu viza de taxe locale de la firma respectiva - Fiscal emis de primaria Moveni, care atesta ca firma respectiva nu are datorii. Atat imi amintesc pentru moment. O sa verific dosarul din nou, sa vad daca mi-a scapat ceva. Momentan dosarul nu este la indemana, ca sa verific. Ma puteti ajuta cu pasii necesarii pentru inmatriculare. Va multumesc mult!