Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

nimik

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Ford Sierra '86

nimik's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Un singur lucru nu inteleg: avand in vedere ca toate(sau cel putin majoritatea) benzinariilor au cate doua sortimente per combustibil (benzina 95/98 si diesel normal sau scump), de ce atunci cand se ofera un angajat sa alimenteze nu intreaba DE CARE? Adica alegerea diesel sau benzina poate fi a celui care pune in rezervor, dar daca sa fie mai scumpa sau nu e strict la alegerea soferului/celui care plateste! Ce ar fi daca pune benzina de 95 la o masina (sunt destule) care vrea(este recomandat) numai 98? Sau pune de 98 unuia care nu isi permite sau nu vrea? Vina este a angajatilor intr-un procent mai mare de 50%. Si soferul are o vina(mai mica ce-i drept) ca nu se asigura ca cel din benzinarie pune ce trebuie. In schimb cand ti-o faci cu mana ta(din neatentie), este alta poveste... si sunt destul de astfel de cazuri
  2. Am uitat sa mentionez: am GT1 si tocmai asta e problema... nici un defect pe motor. Am facut symptom diagnosis si toti parametrii sunt normali. Si la axul cu came, si sondele lambda masoara corect (oscileaza peste si sub 0.5V)... Am facut update si la SW, insa nici o modificare.
  3. Salut, din experienta proprie motorul o sa mearga destul de rau, chiar daca faci plinul. Este destul de usor sa scoti motorina din rezervor, atat cat se poate si apoi faci plinul de benzina. Eu asa as face daca as pati. Si intr-adevar dupa cum au spus si ceilalti, nu este asa grav daca pui motorina la o masina pe benzina. Invers este mult mai grav, iar in cazul in care se intampla, ideal ar fi ca motorul sa nu fie pornit deloc.
  4. Salut, a venit acum ceva vreme la mine un amic cu un E46 328i din 2000 din Canada, adica US spec. Masina era aproape imposibil de pornit, in sensul ca pornea si apoi imediat se oprea. Asta se intampla cand motorul era rece. Cu un spray de pornire pornea, iar apoi daca se incalzea pornea de fiecare data corect. Problema cu pornirea a fost remediata prin schimbarea ICV-ului. O alta problema a persistat insa si inainte si dupa schimbarea VANOS-urilor. Mai exact evacuarea se inroseste daca motorul este turat putin si daca il accelerez brusc, da sa moara... Acum din cate stiu eu VANOS-urile lucreaza in -6 .. +6 grade pe fiecare ax si nu imi dau seama daca deschiderea evacuarii mai devreme cu 6grade poate inrosi evacuarea. Cealalta posibilitate la care ma gandesc este ca intr-un fel ajunge combustibil in evacuarea si arde acolo, dar pe de alta parte motorul merge bine la relanti, nu are semne de bujii, injectoare obosite. Acum a ramas sa verificam galeria de admisie sa nu fie sparta/crapata pe undeva, sa traga "un-metered air". Aveti vreo idee sau sfat? Poate a mai patit cineva asa...
  5. Salut, caut un calculator de motor pentru un 320 din 94. Codul este cel din titlul topic-ului. grequl@gmail.com sau 0742694271
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.