Salut, a venit acum ceva vreme la mine un amic cu un E46 328i din 2000 din Canada, adica US spec. Masina era aproape imposibil de pornit, in sensul ca pornea si apoi imediat se oprea. Asta se intampla cand motorul era rece. Cu un spray de pornire pornea, iar apoi daca se incalzea pornea de fiecare data corect. Problema cu pornirea a fost remediata prin schimbarea ICV-ului. O alta problema a persistat insa si inainte si dupa schimbarea VANOS-urilor. Mai exact evacuarea se inroseste daca motorul este turat putin si daca il accelerez brusc, da sa moara... Acum din cate stiu eu VANOS-urile lucreaza in -6 .. +6 grade pe fiecare ax si nu imi dau seama daca deschiderea evacuarii mai devreme cu 6grade poate inrosi evacuarea. Cealalta posibilitate la care ma gandesc este ca intr-un fel ajunge combustibil in evacuarea si arde acolo, dar pe de alta parte motorul merge bine la relanti, nu are semne de bujii, injectoare obosite. Acum a ramas sa verificam galeria de admisie sa nu fie sparta/crapata pe undeva, sa traga "un-metered air". Aveti vreo idee sau sfat? Poate a mai patit cineva asa...