Salut. in urma unei diagnoze am descoperit faptul cĂŁ presiunea in dfp la relantiu era -19, iar la 2000 era de 4 mbar. Am schimbat senzorul pe original si in urma schimbarii valoarea la relantiu era de 29 mbar.Am facut o regenerare din ista, am mers vreo 10 km la 2500 ture, nu s-a schimbat nimic. Azi am curatat filtrul. cei de la avd au notat pe bonul acela ca filtrul avea o presiune de 114 mbar si curatat 4 mbar. L-am montat, sters erorile si resetat filtrul, iar pe ista imi arata cu masina oprita 9 mbar, iar cu masina la relantiu 22 mbar. cel de la avd mi-a zis ca ar mai fi vazut o asemenea eroare si ca ar fi din cablu senzorului. Nu inteleg unde poate fi problema. Daca ma poate ajuta cineva! Sincer, m-am cam saturat sa toto arunc banii pe rezolvari ineficiente. A doua problema este ca de curand am schimbat uleiul, am pus ravenol vmp. cand am ridicat masina pe elevator, am observa busonul umed de ulei, era ca o picatura pe el, si cateva locuri desub masina, mufe pline de ulei. Capacelul cutie de viteze era si el unsurol, l-am deschis arata ca a intrat sau venea din inauntru cutiei ulei. Am bagat degetul in cutie si am descoperit doar in parte spre spate ca ar fi murdara de unsoare asa ca o pasta neagra-gri. Cutia imi da de multa vreme socuti la primele 3 schimburi, am schimbat uleiul de mult in cutie. in ultima vreme, pot sa spun ca imi place cum schimba cutia, este ok. Masina mai mult sta pe loc, nu prea merg cu ea si cand merg nu ma dau la ea, merg chiar subturat. Poate fi convertizorul? Nu am erori pe cutie, am avut acum ceva vreme pe dpf. Masina este f10, 520D, 2011, automata. Va rog daca puteti sa ma ajutati cu pararei sau sfaturi....multumesc!