Am renuntat la ideea de a scoate clapetele. Le-am curatat azi. Nu au avut depuneri dar daca tot am desfacut... Interesant faptul ca modelul acesta (e91 lci) a avut actiune de rechemare in service din cauza ca ajungea apa la compartimentul bateriei (portbagaj, aripa dreapta). Am sunat la reprezentanta si conform seriei de sasiu masina mea a ajuns in 2011 in reprezentanta unde au fost schimbate stopurile pe spate (doar cele de pe aripi, nu si cele de pe haion). Tin minte ca acum doua luni cand am inlocuit bateria, cea veche era parca murdara ca si cum ar fi stat in 5cm de apa. Electricianul mi-a zis ca a fost uscat compartimentul....dar ca sa fiu sigur am verificat din nou astazi si surprize urate: totul era oxidat, inclusiv cablajul de la + care duce curentul pe sub caroserie in partea din fata a masinii. Am atasat poze. Cablajul nu a fost compromis, am desfacut firele si nu s-au oxidat deloc pe sub izolatorul din cauciuc. Dar am curatat foarte bine cu peria de sarma, cu spray antirugina si pe urma cu spray contact. La fel si mufele. Nu am mai facut fotografii dar arata aproape ca nou acum. Peste cateva luni verific iar sa vedem cum stam. Cert e ca nu mai intra apa din cauza ca am turnat vreo 7 litri pe stop, pe la contraaripa, pe la capacul de la rezervor, inclusiv cu jetul, sa vad daca ajunge iar apa. Ar trebui sa verificati, sa nu aveti surprize mai nasoale. Se poate opri absolut totul in mers, cum am mai citit pe forum-uri. Inviato dal mio SM-G920F utilizzando Tapatalk