Salutare, Am gasit raport cu intratrile in service pe BMWDECODER, pare ok numarul de km (am atasat raportul). Motivul pentru care m-am orientat catre aceasta este dotarile pe care le are (mie nu imi par putine avand in considerare ce am mai vazut la acelasi pret, sunt listate si inraportul BMWDECODER), precum si rapoartele pe care le-am gasit pe baza VIN-ului si care imi ofera totusi un minim de siguranta in privinta nr. real de km. Am vazut masina in persoana si am condus-o foarte putin intr-o curte, pentru ca nu se poate circula in oras cu aceasta.(a avut numere rosii care au expirat) Din pacate nu am putut vedea masina ziua ci pe inserat insa am observat ceva defecte cosmetice, indicate si in pozele de pe AUTDNA, zic eu ca ar fi normale la o masina SH. Mi-a placut faptul ca omul nu a spalat motorul, era asa cum a cumparat-o. Am observat insa ca izolatia de sub capota, cea din burete si un material negru, care vine deasupra motorului, avea o gaura imensa in mijloc, chiar unde este pozitionat motorul, iar vanzatorul mi-a spus ca este ceva normal, se intampla din cauza caldurii degajate de motor. Mi-a confirmat un prieten aceast lucru dar inca nu sunt 100% sigur ca este ceva normal ? Nu am mai condus BMW pana acum asa ca nu mi-am dat seama de niciun aspect dupa ce am condus-o, de aceea as vrea o diagnoza o opinie dintr-un service. Ca un semn mare de intrebare ar fi faptul ca i-au expirat numerele rosii si nu se mai poate circula cu ea in Bucuresti, asta ma pune pe ganduri, de ce nu a reusit sa o vanda intr-o luna ? ca urmare va trebui sa folosesc serviciul unei platforme pentru a o aduce in service, pt testare. f298286-report.pdf