Jump to content

andrey_s

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    318i

andrey_s's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Salut aceeasi problema o am si eu de aproape 7 ani ,inainte facea rar dar acum imi face la fiecare pornire la rece.pe tester nu apare nimic .Bobine noi,bujii noi.Se poate rezolva doar prin update de soft? Sau este ceva de ordin mecanic?
  2. Salut , ce spui tu e vorba de pompa auxiliara , langa ea este si o electrovalva (robinet).eu am schimbat carbunii la pompa cu unii de flex mic luati la pila fina ca sa se potriveasca.Au 2 ani de atunci si merge fara probleme.Eu am avut probleme si cu robinetul , ba baga caldura intruna , ba nu baga deloc.Problema este ca are 2 ganituri o-ring care nu mai etanseaza bine , garniturile au 16 mm interior si 21 mm exterior , astfel antigelul intra in bobina si apare pe tester ca fiind defecta ( scurt) . Garnitura de la baza axului se schimba usor , cealalta garnitura se afla in spatele bobinei(bobina se scoate batand cu o bucata de lemn pe capacul de tabla)
  3. Am pus pasta si am atasat si un ventilator cu termistor in asa fel incat sa porneasca numai cand e fierbinte radiatorul.functioneaza perfect. Acum urmeaza sa realizez un montaj identic dar cu alt integrat in locul celui de la elmos.Dar mai dureaza pana fac rost de un osciloscop sa vad daca semnalul trimis de unitatea de la clima este analog Trimis de pe al meu ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange folosind Tapatalk
  4. Salut, dupa ce am schimbat tranzistorii de pe piesa zilele astea dupa un an si ceva in care a mers fara probleme a picat de tot. Am cumparat una noua BEHR HELLA pentru ca e singura care nu are rasina turnata e doar prinsa in clipsuri.Pe ea scrie ca este facuta in germania.Calitatea este mai buna decat la cea originala.Are un singur tranzistor mos-fet 2n0605 infineon parca la 80 A si 55v ,mai multe gasiti pe net . Tranzistorul este cositorit pe o placuta de cupru si ea face transferul termic cu radiatorul de aluminiu dar am observat ca nu facea contact perfect cu radiatorul de aluminiu. Am facut o proba si la ventilatie mica se incinge tare si nu se raceste suficient. Am decis sa schimb radiatorul cu unul cu heatpipe-uri si poate sa ii atasez si un ventilator care sa porneasca odata cu modulul de clima . Pe noua piesa se vad clar circuitele si poate reusesc sa construiesc un fsu cu piesele mele. O sa va tin la curent cu proiectul.http://img.tapatalk.com/d/14/02/05/ra8a5e3y.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/02/05/abe3e8ep.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/02/05/y7a8u9y5.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/02/05/puvazevy.jpg http://img.tapatalk.com/d/14/02/05/e3edumys.jpg
  5. S-a rezolvat.Era un dop de gheata.Senzorul auc l-am reparat,costa 79 doar senzorul fara cutiuta .E acelasi senzor care se foloseste in detectoarele de monoxid de carbon pentru centrale termice.Atentie senzorul are o durata limitata de viata.Nu il cumparati SH. Trimis de pe al meu ALCATEL_ONE_TOUCH_6030X_Orange folosind Tapatalk
  6. Salut.Am si eu o problema la masina mea e46 318i din 2002.Acum 3 zile am pornit masina la -5 grade si am lasat-o sa se incalzeasca cat dadeam la zapada si cand sa intru in masina dupa 30 de min. nu era deloc cald inauntru ,apa era la jumatate ,sufla numai aer rece .Am mai butonat pe la clima si dupa 5 min a inceput sa bage caldura singura.A doua zi la fel, aceeasi poveste ,tot dupa vreo 35-40 de min.baga caldura.in seara asta nu a mai vrut deloc.Pe auto la 32 de grade sta la treapta cea mai mica cubtoate ca motorul e fierbinte.Valva si pompa sunt verificate ,la valva am schimbat garnitura ca era mancata ,pompa merge,antigel am si e aerisita instalatia.piesa cu tepi nu are treaba ca baga aer.Pe tester am o singura eroare aceea de la senzorul AUC .L-am curatat si dupa 1min a inceput sa bage caldura. Are vreo legatura senzorul AUC sa nu mai bage cald in masina? E posibil sa fie infundat caloriferul si sa functioneze cand si cand? De ce pe auto nu se mareste turatia ventilatorului daca motorul e cald?Are vreun senzor de temperatura pe calorifer sau isi ia informatia din motor ca sa porneasca ventilatorul mai tare numai in momentul cand simte caldura? Treaba asta se intampla numai cand sunt sub 0 grade.
  7. Am avut si eu aceeasi problema la FSR si cum sunt un pic pasionat de electronica l-am desfacut si am constatat ca tranzistorii MOSFET care fac toata treaba erau arsi asa ca i-am inlocuit cu IRF3205, (5 lei bucata , de pe Maica Domnului) toata operatiunea a durat maxim o ora
  8. Mai sunt valabile? Imi cer scuze dar nu cumva e acelasi anunt? http://www.peugeotclubromania.ro/forum/threads/33173-4-anvelope-de-vara-Barum-Bravuris-2
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.