Aceiasi masina, motor si problema o am si eu.
Dimineata face probleme cand e motorul rece, pana ajung cu ea la primul semafor incepe tremuratul si apare martor de motor care palpaie.
Daca o opresc si o pornesc din nou, dispare martorul.
Daca o accelerez si merg cu ea mai agresiv, supraturata vreo 10 minute, isi revine cam 95%, motorul pare sa mearga relativ bine.
Daca fac aceasta supraturare din prima nici nu mai ii apare martorul, tot trepideaza dar nu grav. Dupa 20 minute nu mai are nimic.
I-am schimbat toate bujiile, a mers bine 2 zile, i-am schimbat bobina 2, care dadea missfire, iar a reaparut problema dupa cateva zile, la ultima interventie am schimbat injectorul de pe cilindrul 2 pe 1, sa vedem daca se muta problema pe 1, trebuie sa ma duc cu ea din nou in cateva zile sa ii puna testerul ca sa vedem rezultatul.
Am vazut la un moment dat un video pe youtube care descria simptomele mele si care spunea ca ar putea fi valva PCV care e integrata, dar mecanicul insista ca nu ar fi aceasta si ca schimb capacul de culbutori (care e scump) degeaba, ca nu imi va rezolva problema.
Am un raport de diagnostic mai vechi, pana sa schimb bujiile cand missfire era pe cilindrul 4, daca ajuta cu ceva:
Diagnostic Result
2AF4 DME: Nitrogen-Oxide Sensor, Electric History
2AF2 DME: Nitrogen-Oxide Sensor, Lambda Linear History
2AF6 DME: Nitrogen-Oxide Sensor, Lambda Binary History
2DED DME: Power Management, Closed-Circuit Current Violation History
29D0 DME: Combustion Misfires, Cylinder 4 History
2A26 DME: Catalytic Converter, Conversion In Stratified-Charge Mode Current
Ce credeti ca ar putea fi?