Jump to content

bogdanx

Contributors
  • Posts

    174
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

bogdanx last won the day on July 17 2022

bogdanx had the most liked content!

About bogdanx

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    dice66og

Previous Fields

  • Masina
    in cautare

Recent Profile Visitors

7904 profile views

bogdanx's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

166

Reputation

  1. Eu as zice ca ar fi mai ok sa se apilice o restrictie cum e la camioane. Vrei peste 500 de cai, trebuie sa urmezi un curs pentru sa zicem B"sport". Dar la cum se circula fara permise in tara asta, e degeaba.
  2. Cu potarnichea mea de nici 200 de cai imi aprinde DSC-ul ala arhaic cand dau de ud+uscat sau vreo balta, asta pe zi, si de regula merg mai "spirited". Curios daca avea cauciucuri de iarna Din pacate nu pot sa am compasiune pentru chestiile astea, cu toate ca le faceam si eu cand aveam 2j de ani. Doar ca le faceam cu masini de 100-150 de cai, cred ca majoritatea de aici am fost in situatia asta, dar parca gandeam ceva mai mult.
  3. Pai imagineaza-ti europa ca fiind acel snowflake special... de vrea si cu.. si cu... dar fara.... Nu mai exista competitivitate in europa pentru ca europenii nu vor sa munceasca. - nu, munca in corporatie, eventual si de acasa, nu e munca... (nu vreau sa jignesc oamenii care muncesc in corporatii, ma numar printre ei) nu exista inovatie in excel, oracle, sap. Nu mai exista mentalitatea de a inova, pentru ca nu e timp, nu exista buget - trebuie bagat in taxe peste taxe si salarii cam peste masura productivitatii. Social media face oamenii sa se simta inclusi, iar ca sa se simta asa trebuie sa consume. Toti consuma a prost, ceea ce urca preturile. Preturile mari fac oamenii sa ceara salarii si mai mari. Dar productivitatea, valoarea muncii/produsului ramane oarecum la fel. Creste putin marja de profit ca se vinde mai scump, dar de multe ori toti banii aia se duc ca bonus la cei 3 mari din companie. Refugiatii nu sunt inca la nivel de experienta si educatie sa poata fi folositi eficient, asa ca si aia fac munca prost platita, pe care nu vor sa o faca rezidentii. Munca aia e de o calitate relativ scazuta. Din toate astea rezulta ca nu ai capacitatea sa produci calitate similara cu SUA, la un cost ok. Nu ai capacitate sa produci bunuri de consum similar cu China pentru ca nu munceste nimeni asa eftin... plus costul cu materia prima e mult peste ce poate china. Peste toate asta ai lideri de tari care se cred miezul din gogoasa si trag fiecare sa isi faca, clanul bogat. iar la noi... cine naiba sta la masa sa negocieze cu un dragnea/catu sau ciolac sau ciuca sau ce mascarici o sa urmeze...
  4. In functie de ce vrei sa pui pe ea, ce e defect, vezi ca incep sa devina cam rare piesele ok pentru seriile astea e39, e46. Ma refer la piese gen tabla originala, plastice in stare ok, dotari diverse, faruri originale. Probabil inca mai poti lua noi, dar daca nu sunt new-old stock, o sa fie mai slab calitative decat sa zicem ceva in stare foarte buna din dezmembrari - de unde si preturi mari pe la cei care inca mai au. Dar da, daca vrei un cruise mobil comfortabil, e o masina misto sa o readuci la viata.
  5. Nu stiu cati dintre voi stati in oras aglomerat (Bucuresti, Cluj, Constanta) si aveti casa/curte sau 2,3 locuri de parcare. Dar mie imi pare ideal varianta de ICE/Hybrid ca masina de moft/drumuri lungi si un shopping cart electric pentru oras. Problema e draciile de SUV si crossover de 4 tone.... Spre exemplu mie imi place mult design-ul Ionic 5 de mai sus, cand vezi in realitate cat de multa e, imi pare ca devine cam inutila, greu de ales ca optiune de masina secundara/de oras. Pentru restul, care stau o ora sa parcheze decent seara, electrica nu o vad inca de luat in considerare. Nu intr-un oras ca Bucurestiul. Referitor la design, cum am mai spus, piata din China cred ca influenteaza 60-70% din deciziile de design. E (era?) o piata mult prea mare comparativ cu EU si US. Si nu mai conteaza prestigiul marcii si alte alea, sunt "toxice", trebuie incluziune, asa vinzi in ziua de azi, si asta e telul principal, sa vinzi no matter what. Mai adaug si faptul ca se vrea ca masina sa devina un serviciu nu un produs. E mai banos asa, cei care sunteti la curent cu industria gaming, acolo toata lumea vrea live service, asumandusi pierderi de 400 mil doar sa incerce ca poate, poate. Asa ca integrarea asta de iti pune si scrumiera intr-un ecran, e un proces intermediar, scopul final, dai cu cardul ai incalzire, dai cu cardul, se deschide geamul, sa il inchizi costa cu 10% mai mult ca e frig. P.S e opinie de forum, a se trata ca atare
  6. In China, principala piata pentru mărcile premium in ultimii ani.
  7. bogdanx

    E 46

    Ce lupe/oglinzi ai pus? Noi, SH, Chinezarii? Becurile sunt de calitate, sunt noi?
  8. Mai adaug si eu un mic update. Facut un upgrade la frane de 330 fata spate. Nu am schimbat bratele spate, am facut o romaneasca gasita pe forumurile de dincolo Etrierii au fost reconditionati cat de cat, schimbat furtune, lichid. Am schimbat si ambreiaj plus volanta, chin cu accesul dar mnah. .
  9. Pare un G30, a trecut parapetul prin toata masina... https://www.g4media.ro/un-sofer-de-38-de-ani-a-murit-pe-a1-dupa-ce-a-intrat-frontal-in-parapetul-median-care-a-strapuns-masina.html
  10. Exact setup-ul asta il am si eu cu un amic, e46 iar el un Cooper S r53, doar ca al lui mai are cateva chestii de la JCW. E cart masina aia, comparat cu e46, mai facem schimb uneori si ne dam ori pe la Siriu ori pe Teliu(unde era proba de VTM).
  11. Eu am pus asta : Set Elring 318.600 pt 6 cilindrii Vine si cu garnituri pentru suruburi. Inca se tine ok din 2020. Vezi daca gasesti echivalent pt motorul tau la ei.
  12. Din pacate nu am cum sa te ajut, nu cunosc mecanici, cel putin nu prin Bucuresti, eu l-am facut singur.
  13. La M54 dimensiunile standard 1,2 - 1,5 - 2 - pt toate modelele B30, B25, B22(aici difera diametrul) La M52 dimensiunile standard 1,5 - 1,5 - 2 la mine au mers fara modificari, fara schimbat piston.
  14. La M54, la fel ca si la N52 consumul exagerat de ulei se datoreaza designului segmentilor de ungere(Oil Scraper Ring). Vrei sa scapi de consum de ulei, daca motorul e in stare ok, uzura e in parametrii, schimbi segmentii si o sa fie ok. Ai doua optiuni de schimb: 1. Segmentii revizuiti de la Mahle, poza de mai jos. 2.Segmetii de la M52, doar ca trebuie sa cumperi set nou de segmenti M54, plus set nou M52 si sa folosesti Compresie 1 si 2 de la M54 si ulei de la M52. Eu am pus segmenti revizuiti pe M54B25 al meu si in cei 30000km facuti de atunci nu am avut probleme. Vechi: Nou:
  15. isi marcheaza teritoriul pe masina ta... Am si eu o problema de genul cu geamul de la un demisol... iar eu m-am gandit sa pun un glade fas-fas d-ala cu senzor sa porneasca in momentul in care vede miscare, ori se sperie, ori o sa fie parfumata. in rest, am mai citit sa dai cu coaja de portocala, usturoi sau o pandesti si dai cu furtunul de apa dupa ea cand e sus.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.