Salut!
Eu ma aflu in Italia, am un BMW E90 LCI cu motor N47...
Cu 5 zile in urma masina sa oprit si nu a mai pornit... am aduso acasa pe platforma, am pus tester pe ea (ista d) si aveam eroare DDE Rail-pressure too low, ceva de genu...
Am scos regulatorul de pe pompa de inalta presiune si avea span, am comandat pompa refacuta la bosch service in Italia, am curatat rezervor si conducte, am cumparat rampa cu senzor si regulator de presiune (sh) plus injectoare (sh) era la pachet cu rampa... le-am pus pe masina am verificat tot de 2 ori, am facut reset adaptare pompa si bleeding procedure din ista si masina nu porneste...
am eroare in ista:
0042e2 changeover,rail-pressure control. (nu stiu cum se interpreteaza eroarea asta)
004B90 Rail-pressure monitoring on engine start
Presiunea in rampa cand dau start e intre 360 si 420 bar, oscileaza, nu stiu daca este normal, cand opresc scade la 10bar si dupa un minut undeva la 7bar
Am verificat regulatorul de pe pompa de inalta presiune cu un multimetru si imi da ca e in scurt + ohm 0000, sa fie asta problema?
Multumesc.