Jump to content

Joker13

Members
  • Posts

    62
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320 D E91 TOURING

Recent Profile Visitors

7960 profile views

Joker13's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Am înțeles ca dacă este caloriferul problema nu baga căldura deloc. La mine partea stânga " funcționează perfect", iar partea dreapta e ca și cum ar baga aer condiționat.
  2. Da, dacă nu o sa o duc într-un service și aia e. Doar ca în zona mea mentalitatea mecanicilor este un pic mai "aparte"(lucru de care m-am convins în ultimi ani) și anume dacă ai BMW li se pare perfect normal sa te taxeze în plus. Un exemplu absurd, pentru a schimba un prezon la roata sa îți ia 50 de lei, dar dacă ar fi fost fost oricare alt tip de marca Opel, VW, Ford ar fi fost 10 lei(aicea ma refer la manopera) . De aia prefer sa îmi fac mentenanța singur la mașină.
  3. Ba da, aia am specificat ca am găsit pe forum un topic despre aceasta problema pe e90 și cineva a dat indicații despre cum se "remediază" aceasta problema și localizarea schimbătorului de căldură. Doar ca nu reușesc sa îl identific pe F30-ul meu sau dacă exista asa ceva pe acesta motorizare.
  4. Bună seara! Mă confrunt cu o problema în ceea ce privește instalația de climatizare BMW 320i,cod motor N20, 2012. Aseară după un drum mai lung mi-am dat seama ca mașina baga căldura doar pe partea șoferului, pe partea dreapta baga aer rece, indiferent de cât de mult cresc temperatura. Am cautat aicea pe forum și pe youtube și cineva zicea ca problema ar putea fi schimbătorul/robinetul de caldura și anume ca este o valva care se ocupa de acest aspect în vazul mașinilor cu dubluclimatronic. Îmi poate spune cineva unde este localizata aceasta valva la motorizarea mea? În ceea ce am văzut pe YouTube, cică ar fi în partea dreapta cum deschizi capota, dar la mine nu este situata acolo. Am încercat sa urmăresc circuitul de antigel da nu reușesc sa o localizeze. Mulțumesc!
  5. Bună ziua! As dori sa îmi schimb bujiile pe al meu BMW 320i,2012 cod motor N20. Aveți ceva recomandări, care ar fi mai potrivite pentru acest tip de motorizare?
  6. Bună ziua! A mai întâmpinat cineva problema ca uneori sa nu ii funcționeze clanxonul și comenzile de pe volan? Și dacă da, cum a rezolvat problema? Uneori fara o cauza anume nu îmi funcționează clanxonul și comenzile de pe volan. Ca să "le fac sa funcționeze" trebuie sa ma opresc, virez maxim stânga, pornesc și opresc motorul și își revine.
  7. Este modelul luxury line, jantele sunt cele originale cu, care iese mașina din fabrica. Distanțiere nu am montate, deoarece după ce am cumpărat mașina am fost la o vulcanizare sa îmi echilibreze toate cele 4 rotile, iar pe urma am fost sa imi fac geometria (mereu procedez asa cu mașinile ce mi le cumpăr)
  8. Bună ziua! Sunt posesor nou de bmw f30, 320i, 2012, RWD(roti r18) și recent după ce am început să mă obișnuiesc cu mașina observ și simt ca are un comportament subvirator neobișnuit de mare. De-a lungul timpului am mai avut un e46 și un e90, dar la nici una dintre acesta nu am simțit/observat sa subvireze asa tare, se comporta ca și cum ar fi o mașină cu tracțiune fata. Este normal acest lucru la acest model? Dacă nu, îmi puteți sugera ce ar trebui sa verific? Bucsi, bielete antirului, telescoape, brate etc....
  9. Bună ziua, Am achiziționat recent un BMW 320i, F30, cod motor N20, 184 cp. As dori sa îmi spuneți cei care aveți o părere despre aceasta motorizare, eventualele probleme si la ce ar trebui sa fiu atent pe viitor. Mulțumesc!
  10. Nu am dat pe banda magnetica, am dat doar strict pe rulment. Din cauza aia am folosit o vaselina mai fina sa nu atraga iarăși praf (o pelicula fina cat sa lubrifieze cat de cat )
  11. Pana la urma am remediat problema, sau cel putin asa sper.... Am facut următoarele : dat jos planetara, senzorul , am curatat cu o carpa surplusul de mizererie de pe rulment (a fost o combinatie de vaselina, praf, rugina) pe urma am dat cu un degresant de cateva ori pana sa dus toata mizeria, iar la final am dat cu un contact cleaner pe banda magnetica si senzor si am suflat cu aer comprimat. Inainte sa montez totul la loc am dat cu un pic de vaselina fina pe rulment. Nu stiu daca este o rezolvare definitiva, dar pana in acest moment, de cateva zile nu mai am aceea problema. P.s. Cine doreste sa dea jos planetarele, obligatoriu prima data se desfac/elibereaza din diferential. Zic asta deoarece am fost la cativa mecanici si toti au incercat sa le scoata prima data din fuzeta si nu au reusit. Dupa ce am decis sa le desfac eu pe cont propriu si am scos prima data planetara din diferential, a iesit super usor.
  12. Am înțeles! Mulțumesc frumos!
  13. Am inteles! Da, e cel cu banda magnetica....Deci in concluzie trebuie sa dau fuzeta jos si sa schimb rulmentul? I-am facut si un test cu Ista, eroarea este 005DC2 - DSC: wheel speed sensor: increment gear, rear right. Este posibil sa fie defect doar senzorul dreapta spate?
  14. Buna seara! Azi am avut intentia de a schimba inelele de Abs de pe planetare, din cauza ca după aproximativ 5 km parcursi mi se aprinde un brad de Craciun in bord(Abs, Dsc, presiune roti, etc). După lungi "batalii" si cateva chei rupte am reușit sa desfac piulita de la planetara care era super intepenita, am dat pe urma planetara jos, dar.... SURPRIZA! Masina mea nu are sistemul "clasic" si anume cel cu inelele pe planetare. Din cate am observat/dedus eu acesta este undeva în jurul rulmentului din fuzeta. Intrebare: acel inel vine/se schimba împreună cu rulmentul? Bmw 320d, E91, 2007
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.