Salutare colegi, Am si eu o nedumerire. Precizez de la inceput ca nivelul meu de cunostinte de mecanica este mediu spre scazut. Masina despre care vorbesc e un F30 330xi din feb.2017. Recent mi-a picat de tot turbina, dupa un drum Grecia-Romania. Inainte de asta nu a dat nici un semn de probleme (suierat sau altceva). La plecare din Grecia mi-a dat mesajul ca lichidul de racire este scazut, si sa mai completez. Am decis sa merg asa, si sa vad daca creste temperatura la motor peste nivelul de stabilizare normal - ceea ce nu s-a intamplat. Pe la mijlocul drumului, prin Bulgaria, dupa ce am facut o mica pauza intr-o parcare (afara era caldura mare, evident), cand am plecat, am inceput sa aud un suierat, ca si cum nu era inchisa o usa si batea vantul. Dupa mai multi km a inceput sa faca din ce in ce mai urat, pana a devenit clar ca nu mai are putere sa traga. Am ajuns cu chiu cu vai in Bucuresti, consumul a fost normal, chiar mai mic, avand in vedere viteza de deplasare redusa, si nu am vazut nici un fum alb. Cert este ca dupa ce am fost la reprezentanta cu masina, mi-au zis ca e turbina defecta si masina nu prezinta siguranta in exploatare. Acum intrebarile mele: ce ar fi putut determina o turbina noua (doi ani si jumatate) sa se defecteze ? Posibil sa fie din lipsa de lichid de racire ? Ce imi recomandati sa fac ? Ca si variante am reprezentanta, turbina noua la 150k RON cu TVA sau Marvis, 70k RON, reconditionat. Multumesc anticipat pentru pareri.