Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

alexxs

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Golf GTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

alexxs's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

7

Reputation

  1. alexxs

    BMW X5 45e

    Cayenne l-am vandut pentru ca, desi e o masina senzationala dpdv sasiu/dinamica, eu am luat-o cu motorul de 3l V6 si e clar submotorizata in varianta aia. Adica nu te mai poti bucura in niciun fel de dinamica cu ea asa. 550 mi-a placut, dar nu era nici cal, nici magar. Plus ca mi-a consumat antigel si nu aveam chef sa o tin a la long, asa am vandut-o cu 15 luni de garantie de fabrica ramasa. Din tot ce am studiat si experimentat cu devalorizarea, optim e undeva la 1% / luna. Grosier, o masina de 65k TVA inc azi ar trebui sa se dea peste 4 ani cu ~38k. Credeti ca un X5 45e se va vinde cu 38k cand o sa aiba 7 ani vechime? In conditiile in care acum generatia anterioara se da cu ~25k?
  2. alexxs

    BMW X5 45e

    Da, dar 45e a fost semnificativ mai scump de nou. Deci e o reticenta la consumatorii de SH pentru aceste modele, pe buna dreptate. Chiar si la ce ma uit eu, 2021-2022, adica 3-4 ani vechime, 45e-urile sunt cam cele mai ieftine. Vorbesc de cele cu BMW Premium Selection. Eu nu cred ca o sa tin masina pana face 8 ani, cel mai probabil o sa o vand cand ajunge pe la 35k-40k pret de vanzare, doar ca sper ca asta sa nu se intample in 2 ani de acum.
  3. alexxs

    BMW X5 45e

    Ma uit si eu tot dupa un X5 45e, dar ma cam sperie devalorizarea. Vad ca x5 40e (generatia anterioara) se vinde cu 20-25k eur cu 8 ani vechime. E destul de crunta devalorizarea. Vorba aia, "stiu bataie, am mai luat". Am vandut Cayenne si 550i cu <12 luni de utilizare in ambele cazuri si am pierdut sume importante. Dar daca calculez cat as pierde luand un 45e cu 65k inc TVA din Germania si sa-l dau dupa 5 ani cu 40k mai putin, parca nu imi da bine. Referitor la garantie, toti dealerii BMW cu care am vorbit mi-au zis 6 ani sau 100k km pentru X5 45e 2021/2022 fabricatie la baterie. Si 2 ani BMW Premium Selection.
  4. Munchen, Germania. Chiar la BMW. Eu am ĂŽnchiriat M3 pentru o zi cu 150 de euro
  5. Dupa specs si ce teste am vazut, Giulia QV chiar e o alternativa de luat in seama. Eu am decis sa nu merg mai departe din cauza faptului ca e prima masina moderna facuta de Alfa cu o asemenea putere si nu se stie ce surprize o sa apara. Nu mai pun faptul ca nu vreau ca mecanicii din Ro sa invete cu ce se mananca pe banii si timpul meu
  6. alexxs

    M4 convertible

    Salut. Ai mașina ĂŽn România? Ma bate gândul sa iau m3/m4 acum (am un topic mai sus) și orice feedback despre mașina e de ajutor. De cât timp o ai, e singura mașina? Ceva impresii pana acum?
  7. Multumesc tuturor de pareri, doomsnoopy, m-a ajutat enorm ce ai spus legat de cat de ok e masina ca daily driver. Mai ramane sa aleg doar M3 sau M4. Ai probleme sa intri cu ea in parcari subterane? De ex, cu GTI-ul, ating in parcarea subterana de la Mall Vitan, in cea de la Universitate, la AFI in anumite situatii, Baneasa etc. PS: Nu cred ca e fair sa ne luam de el ca nu scrie bine in romana, gramatica lb romane e destul de complicat de invatat. Si Midas, vezi ca "..." nu se folosesc chiar oricum, asta ca sa iti arat ca nimeni nu e fara greseala
  8. Da, pana la urma orice bani trebuie munciti si incerc sa imi dau seama daca ma pot bucura de masina asa cum trebuie sau ar fi bani aruncati pe geam Va tin la curent. PS: Are cineva informatii despre intrebarea cu radiatorul de ulei?
  9. Nu cred ca intra in buget. Saptamana viitoare incerc sa ajung si la Mercedes, dar nu imi fac iluzii prea mari. C43 pret de lista era cu 7k peste 440i GC, iar la GC am un discount destul de bun. C63 ar rupe in doua bugetul probabil
  10. Nu ti s-a parut deranjanta cutia de viteze de pe seria 4 comparativ cu DCT-ul de pe M-uri? Eu am mers cu un 420xd la test drive cu cutie steptronic simpla (nu sport) si mi s-a parut destul de rea. Sigur, era mai lina comparativ cu DSG-ul actual, dar nu avea nici o treaba cu ideea de sportivitate. PS: Am vazut si eu ca 40i-ul suna mult mai bine decat 35i, chiar si cu evacuare stoc. Sincer, asta era unul din lucrurile care ma tineau din a cumpara 440i fata de M. De asemenea, daca nu te deranjeaza sa faci un mic review al ambelor (M si 440i), mi-ar fi de mare ajutor
  11. Da, oricum voi pastra si Golful, deci o sa mai am o masina in caz de nevoie. @sm3agol: Discountul de 27% era la masina noua sau SH? Stiu la ce te referi cu intretinerea, nici nu ma gandeam sa-l iau fara. Tu ai apucat sa si mergi cu unul la test drive?
  12. Test drive e mai greu de realizat se pare. Majoritatea are doar 2.0 diesel pe masinile de test. Mai incerc. Rigiditatea nu ma deranjeaza atat de mult. Acum am un GTI, nu e ca si cum e un monument de confort. Intentionez sa iau suspensia adaptiva si am inteles ca pe modul "Comfort" e chiar ok. Cat de ok, habar n-am, ca nu e ca si cum as avea pe cine sa intreb in Romania. Cand am fost in US nu mi s-a parut ca aveau drumuri WOW fata de noi, deci sper sa nu fie probleme. Gropile si jantele. Am luat intr-adevar cateva gropi serioase cu GTI-ul actual, dar jantele au rezistat fara probleme. Daca e sa zgarii o janta in 5 ani, asta e, fac pe Casco si inghit galusca. Nu e mai rau decat la alte masini mai scumpe din punctul asta de vedere. Din ce am cautat pe net, garda la sol nu ar fi decat cu 1cm mai mica decat masina actuala. Sper sa nu fie o problema, oricum nu planuiesc sa o folosesc cand e zapada f mare afara. Ca alternative de la alte marci ma mai uit la C43 si S5.
  13. Cumva mi se pare ca un M are mai mult sens la noi, decat in US sau UK. Sa explic. Te duci in Londra, New York si vezi supercar-uri care tot ce pot sa faca este sa accelereze pana la 50 km/h. La fel si pe drumurile si autostrazile pe care le au. Daca depasesc viteza legala chiar si cu f putin, consecintele sunt mult mai mari decat la noi. Si sincer, sa iti iei un M ca sa poti sa mergi "tare" pe autostrada inseamna sa tai foarte mult din sufletul masinii asteia. Ca pana la urma daca vrei multi cai putere, sunt optiuni mult mai ieftine la dispozitie. Intretinerea nu ma ingrijoreaza, dupa cum ziceam, are garantie si service inclus pe 5 ani.
  14. Mersi pentru parere, poti detalia la ce te referi? Pe forumurile din afara e vazut ca un daily driver f bun, sunt multi care fac naveta cu ea, unii merg si destul de mult prin oras. In final, ar fi noua si in garantie deci, in caz ca se intampla ceva, ar trebui sa se repare fara batai de cap.
  15. Salut, De cateva luni am inceput sa urmaresc forumul pentru ca (cel mai probabil) urmeaza sa fac o achizitie din grupul BMW. Primul gand a fost 435i (acum 440i), dar am primit o oferta f competitiva pentru un M3/M4 nou. Tot studiind pe internet, am dat peste faptul ca F8x are radiatorul de racire al uleiului montat orizontal, in spatele barii fata, f aproape de pamant. Planul este sa folosesc masina ca daily driver, cu drumuri prin oras (mai ales seara) si in weekend. Dintre cei care aveti M3/M4 sau chiar M5/M6 (au aceeasi pozitionare), ati avut vreo problema cu mersul prin oras? Pe forumurile din US sunt destui care au spart radiatorul respectiv, la unii s-a lasat cu inlocuire de motor (>40k de dolari). Celelalte alternative la care ma uit sunt, dupa cum spuneam, 440i si C43, Jaguar XE S si Audi S5. In afara de problema cu oil cooler-ul, sunt curios de parerile celor care isi folosesc M-urile prin Bucuresti, cat de multa satisfactie va ofera, daca ati avut vreodata probleme si cat de fezabil e sa privesc masina ca un daily driver. Mentionez ca fac sub 15.000 km anual.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.