Dupa cum spuneam si in titlu, am o problema legat de turbina - presiune prea mica. In urma testului cu DIS, presiunea nu a urcat mai mult de 1,33 bar, in conditile in care testul a fost facut la 3900 rpm. Legat de simtome, masina are lipsa cuplu/putere. Pana acum s-au verificat schimbat urmatoarele: -presiune inainte DPF- era sub valoarea impusa- nu o mai retin exact acum -verificare actuator tubina - ok- atat fizic cat si in soft -verificat EGR - Ok -verifcat tubulatura/inercooler/admisie - singura problema find la furtunul de la turbina- garnitura rupta- urmeaza sa fie schimbata -DPF-ul se v-a schimba oricum- unul nou a fost achizitionat- masina are un nr. relative mare de km si nu mai are rost lungita agonia -Catalizatorul urmaza a fi inlocuit- un "inteligent" a vrut sa sparga DPF-ul, nestiind ca el a distrus catalizatorul Dupa inlocuire catalizator/DPF/garnitura tubulatura tubina se va repeat testul la turbina. Totodata s-a verificat si fizic turbina, ea nu prezinta joc exagerat al axului, lipsa palate...etc/ Totusi cred ca aceste probleme vor perista si dupa inlocuirea celor de mai sus. Am catuta pe forum ,dar nu am gasit un topic asemanator. A mai avut cinea aceleasi simtome, sau asemenator? multumesc anticipat