Jump to content

theWarlordC

Members
  • Posts

    62
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

theWarlordC last won the day on February 3 2020

theWarlordC had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 518d F10

Recent Profile Visitors

5432 profile views

theWarlordC's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

47

Reputation

  1. Salut @paul_e88 Singura varianta este sa schimbi unitatea actuala NBT Evo cu una care are Tuner DAB, plus sa montezi antenele pentru receptie DAB. In imaginea de mai jos ai pinout-ul unei unitati NBT Evo cu DAB, vezi ca sunt 2 conectori galben si verde pentru antenele DAB, pentru FM si AM sunt conectorii alb si negru.
  2. Salut. Masinile sunt ok in continuare. A mea a primit intre timp egr si racitor nou la Automobile Bavaria Baneasa in urma campaniei de rechemare. In rest totul este ok, dpf-ul se regenereaza ca si inainte. Injectoarele nu le-am mai verificat recent. Diferenta este clara si sesizabila intre 150hp si 190hp, mai ales in depasiri.
  3. Salutare, Intre timp am mai modificat in acelasi mod un F10 LCI tot cu motorul B47D20O0 si a mers perfect. Ambele masini functioneaza ok, ca si pana acum, acelasi regim de regenerari ale dpf-ului. Valorile de mai jos sunt de pe masina mea care are aproape 300k km: Daca intereseaza pe cineva las aici si cum am facut modificarea: Am folosit: Esys 3.34 cu psdzdata iLevel 23-07-530 Sursa stabilizatoare pentru bateria masinii Eu am folosit icom dar merge si cu cablu Enet. Am incercat doar pentru F10 LCI 518d cu codul de motor B47D20O0 150hp stoc. Nu stiu daca se poate face si pentru alte motoare, trebuie cautat daca piesele sunt comune. Se citeste cu Esys, FA-ul masinii si se salveaza. Se deschide in Esys, FA Editor: Se modifica parametrul "Typschussel" care tradus in google inseamna type key, Pentru 518d type key-ul default este 5E31. Se modifica in 5E51, type key-ul default pentru 520d. Calculate FP si Save FA De aici mai departe este procedura clasica de flash pe DME cu esys folosind noul FA. Practic daca comparam FA-urile cu type key-urile de 518d si cel de 520d vedem ca este tot un fel de power reduction: P.S. Nu ma ocup cu asa ceva, nu pretind ca stiu totul, informatiile sunt gasite pe net. Nu pot sa-mi asum raspunderea pentru eventualele greseli sau daune
  4. Da! Masina este F10, Acel display este un retrofit la nbt evo + Android, dar asta e alta discutie... Diferenta se simte clar, in special dupa 3000 rpm este mai nervoasa. In sport displays la torque se duce pana la 400Nm iar la HP se apropie de 200. Ok, nu este chiar perfect sport displays dar clar diferenta se simte. Eu nu stiu ce s-a discutat in trecut pe aici dar uite in imaginea atasata ce piese identice intre 518 si 520 am gasit eu: L.E. De curiozitate, am cautat si pentru motorul N47 si acolo aceste repere din imagine nu sunt comune intre 518 si 520, pana acum se pare ca acest lucru este valabil la B47
  5. Salutare, Am rezolvat-o singur! Esys, PSdZData Full, Cablu Enet sau iCOM, sursa stabilizatoare pentru baterie. In linii mari am facut update de soft pe DDE cu esys. Procedura de flash cu esys este in mare parte cea cunoscuta, cu mentiunea ca sunt cativa pasi de urmat pentru ca Esys sa scrie soft-ul de pe motorul de 190hp. Update-ul dureaza cateva minute. Momentan nu sunt erori sau probleme. Deci da, se poate pune soft-ul stock de pe motorul B47 de 190hp pe motorul de 150hp, cu Esys. Dupa update s-au actualizat si valorile in Sport Displays.
  6. Salut. Multumesc pentru raspuns. Ma intereseaza doar sa pun soft-ul original de pe motorul de 190hp pe cel de 150hp. Cei de la casele de tuning nu fac asta, ei stiu doar stage 1, 2 etc. Mai caut sa vad daca se poate ce vreau eu si revin cu detalii.
  7. Salutare dragi colegi, De ceva timp ma tot gandesc ca pentru masina mea, BMW F10 LCI 518d 150hp motor B47, ar merge ceva caluti in plus. Am cautat si am comparat folosind VIN-ul meu si VIN-ul unui 520d in catalogul de piese, cele doua motoare B47 de 150hp si cel de 190hp si vad ca au foarte multe piese in comun, turbo, injectoare inclusiv calculatorul DDE. Ambele motoare vad ca au acelasi cod in catalogul de piese B47D20O0. Intrebarea mea ar fi daca se poate pune soft-ul stock de pe motorul B47 de 190hp pe motorul de 150hp? A mai facut cineva asta? Daca da, cum se poate face?Cu Esys, ISTA? Multumesc!
  8. Salut @Alexandru Nica, Da am rezolvat, la mine nu a fost nici de la filtrul de aer, nici de la MAF sau MAP. A fost conducta care pleaca din galeria de evacuare catre senzorul de presiune gaze evacuare. Acea conducta era efectiv blocata cu cenusa, la fel si intrarea in senzor. Le-am curatat si nici pana acum nu am mai avut probleme. Gasesti in imagine reperele:
  9. Deci problema ta care este pana la urma? Te ocupi de vanzarea activatoarelor chinezesti si de retrofit-uri si nu vrei sa se afle pretul sau sa apara informatii gratuite despre coding-uri, etc? Spune direct care este problema? Faci analiza pe text sau? Chiar nu inteleg...
  10. In primul rand din postarea mea scrie foarte clar ca ce explic acolo este pentru F!0 LCI. Nu am mentionat in nici un post ceva de non LCI. Cine are alt model trebuie sa se documenteze inainte cum am facut si eu. Gasesti toate informatiile de care ai nevoie pe net.
  11. Irelevant, nu ma ocup cu asa ceva. M-am documentat strict pentru masina mea si pentru masinile prietenilor. Ma distreaza totusi preturile de pe faimosul site de anunturi de la noi, gen activare carplay 700 LEI :frantics: bavarianvin si iti cumperi fsc-urile cu 55 Euro...Sa nu imi spuna baietii ca toti si-au cumparat HU TOOL si acum trebuie sa recupereze investitia...
  12. Salut, Da am folosit S15A. Pentru flash sa rulezi esys fara launcher. Mai este o chestie, nu stiu pe ce masina vrei sa-l montezi, dar ai grija cu ce ilevel dai flash, eu am facut update cu ceva mai nou pentru carplay fullscreen si acum am probleme cu display-ul de pe F10 care a avut NBT. Uneori nu porneste display-ul si trebuie sa dau reset la HU tinand apasat pe butonul de volum dupa care isi revine.
  13. TCB-ul este conectat, are conectorul lui principal(alimentare, can, etc) in care nu am umblat. Nu este conectat direct la HU. Chiar daca nu ramane conectat la HU el functioneaza. Functioneaza chiar si emergency call cu afisare pe HU EVO fara acel cablu de la TCB conectat la HU
  14. Nu inteleg de unde hate-ul asta la adresa HUTool si HU Engineering tool ca astea sunt tool-urile cu care se genereaza FSC-uri. Ce varianta de FSC-uri OEM am eu daca mi-am pus pe F10 NBT EVO? Nu cred ca BMW mi-ar fi generat FSC-uri pentru retrofit ever... Deci HU Tool for life. Dupa update de iLevel nu a crapat HU-ul. Am generat din nou FSC-uri si totul functioneaza. Nu discut despre masini in garantie. Cine face asta avand masina in garantie isi asuma. Eu vorbesc despre masini care nu mai sunt in garantie si despre faptul ca unii dintre noi vrem sa "surubarim" si sa codam acasa, deci apelam la tool-uri care ne pot ajuta si hai sa fim seriosi...sunt convins ca aici pe forum exista persoane care vor sa para mai catolici decat papa si sunt implicati direct sau indirect in faptul ca in Romanica sunt dezvoltate o parte din soft-uri si harti si au acces la proceduri si informatii de pe urma carora produc bani. Atat!
  15. Aaa eu am ID6, nu vreau pentru mine, vreau sa vad cum se face si sa fac un how to.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.