ionut_marius
Members-
Posts
2331 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
13
ionut_marius last won the day on September 19 2019
ionut_marius had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
bucuresti
Previous Fields
-
Masina
x6 4.0d
Recent Profile Visitors
29907 profile views
ionut_marius's Achievements
Newbie (1/15)
582
Reputation
-
Masina in cauza este un X5 G05 40i, pt o crestere de putere, pe cine recomandati ? Ce parare aveti de cei de la Retrofit Auto Bacau ?
-
Clio 3 RS avea un pret de lista de 22100e. Azi 1.5dci ajunge cat un RS ? Iar un Clio va ramane tot Clio, o masina mediocra de clasa mica, chiar daca ii pui Bose si ACC. Exceptie RS.
-
Indiferent ca vorbim de Renault, Dacia sau Bmw, modelel noi se scumpesc vizibil de la o generatie la alta. Azi un kkt de Clio dci 115cp poate ajunge la aproximativ 21k euro, pret de lista.
-
Conteaza f mult cum arata graficele reale, etajarea treptelor de viteza.
-
post gresit.
-
@Edit, ture mari nu inseamna neaparat viteza mare, poti ajunge si in trepte mici la +4000rpm. Nu am condus new X5, in schimb am condus F15 258cp si dupa 4000rpm inca trage. Atentie nu am zis ca targe mai bine in ture mici sau medii. Nu vb din teste de pe youtube ci din ce am simtit si trait conducand masina in cauza. Oricum, daca vb teste si de masuratori, Touareg este departe de acel 0-100 in 6.1. Iar din punctul meu de vedere, motorul reprezinta principalul criteriu in alegerea unei masini, nu as lua motor de 2.0 pe un suv de clasa mare niciodata. Daca am minim 60-65k euro de aruncat pe o masina, cu siguranta am bani si de un 3.0L.
-
Imi este greu sa fac comparatii pentru ca nu am mers cu noul X5, cu Touareg da. Masina este f misto, confortabila, placuta, moderna dar la capitolul plastice mai are de lucru. Motorul este f silentios la ralanti si in ture joase si medii, in ture inalte se aude destul de tare si de neplacut. Fata de motoarele de la Bmw, 3.0tdi 286cp gafaie in ture mari. Val. de revanzare este f mica. Nu as lua suv de clasa mare cu motor de 2.0L, am condus un Discovery 2.0 240cp/500NM. Masina este lesinata, cum accelerezi un pic mai tare cum sare in ture, nu are absolut nicio treaba cu un 3.0 la absolut niciun capitol iar consumul este f apropiat. Ce buget ai ?
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-2009-euro-5-recent-adus-in-tara-facelift-navi-IDcOy4l.html#3501e2ec74;promoted 448070km in 27.09.2018 Un alt Bmw cu 200k km pe care o sa il cumpere unul si apoi o sa se planga de lant, turbo, articulatie etc.
-
Tu nu intelegi ca 4 matic vine standard cu: [sA-485] Suspensie AGILITY CONTROL cu sistem de selectie amortizare (inclus ĂŽn prețul de bazĂŁ).
-
Vezi ce inseamna Dynamic select.
-
Tot timpul am zis ca masina este un intreg. Si vezi ca la C daca optezi pt pachet AMG, este inclusa suspensia sport reglabila. Si orice C 4matic vine cu suspensie normala reglabila. Asa ca .... Daca compari cele 3 motoare ai sa vezi ca dupa un STG1 toate scot cam ac putere si ac cuplu. Legat de testele dinamice si timpi scosi pe circuit, din ce am condus (si lista e lunga) am obseravt ca absolut orice maisina care iese bine in teste, in viata de zi cu zi se simte agila. Intr-adevar feeling-ul, sentimentul de siguranta, cum se simte viteza etc nu poate fi reprodus. Este irelevant cat a scos Giulia pe circuit, feresca sfantul sa te prinda una pe serpentine, asta daca nu se strica.
-
640d-ul meu cu 373cp si 752Nm a scos 11.9 100-200km/h, masurati prin obd. Este un 335d facut de BROO Perf cu 430cp si 900Nm, ala a scos 9.5s. 335-ul tau nu face niciodata 9.2s. Este timp de M4.
-
Comparatia C-klass cu suspensie normala vs seria 4 cu suspensie sport nu este cea mai fericita, ideal ar fi de comparat masini cu ac tip de suspensie sau marime de jante. C43 AMG oricum este altceva. Nu sunt fan VAg nici Mb dar in cazul de fata eu cred ca cele doua sunt peste 440i cam la orice capitol. Atat la probele de slalom cat si la timp scos pe circuit stau mai bine. Motoarele dupa resoftare ajung la aprox ac. putere, indiferent ca vb de 3.0 de la Mb, Bmw sau Vag. Cu siguranta C43 nu este un C63, dar 440 nu are nici treaba cu M. Legat de pret, cat timp accepti 440i, adica un model vechi, din punctul meu de vedere sunt ok si NFL-urile. Iar daca vrei doar performante, cumpara o Giulia, pe Nurburgring ii sufla in ceafa lui M4 GTS si sta bara in bara cu 911 Turbo S (997 facelift) sau R8 V10 PLus. Dupa o simpla resoftare ajungi la +600cp. Mergi si fa drive test, 40k euro sunt bani multi, este f important sa gasesti ce cauti.
-
Fl-urile oricum sar din buget. Un S4 tdi fl pleaca de la 65k euro, unul nfl pe benzina de la 38. Un exemplar frumos: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=277784507&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=fbb11a29-7259-3c8f-d509-0a928e384df9 +1 pt RS3, asta daca totul se rezuma la performante. Sau creste un pic bugetul, adica pe la 45k euro, ramane tot la clasa medie si isi cumpara o Giulia de 510cp.