Ai putea sa iti arunci un ochi la fulia de la vibrochen (arbore cotit), sa nu cumva sa aiba crapaturi, sau daca are sa fie mici. Te poate lasa in drum (mai ales pe timp de vara), si costa si ceva mai mult fata de una de 2.0 D. Ai putea sa ii faci un schimb de ulei la cutie (BMW-zice ca e Lifetime , ZF-ca se schimba la 80K). Costa in jurul la 2500 Ron toata operatiunea. Bratele inferioare fata ar putea sa aiba un pic de joc in pivoti, si odata intrata cu ea in tara la noi si mergand pe drumurule noastre, sa incepi sa simti bataile. Daca s-a mers cu ea in regim de autostrada / extra-urban si nu numai, e posibil ca intre radiatorul de clima si cel de apa sa se adune un strat mic de praf/pamant/frunze/mizerie ..etc , iar pe timp de vara sa nu ai racire corespunzatoare la radiatoare. Aceasta operatiune o poti face atunci cand probabil vei schimba fulia de care vorbeam mai sus. Se pot face si separat, dar daca tot se demonteaza niste plastice ca sa schimbi ceva.. de ce sa nu imbini utilul cu placutul (ca sa zic asa). Tot ce ti-am spus mai sus sunt niste probleme la care sa te uiti acum sau sa te astepti in viitor, si e valabil pentru orice F10-F11, indiferent ca e 2.0 - 3.0 , diesel sau benzina. Sper ca sfaturile mele sa iti fie de folos.