MOISINA66
Members-
Posts
17 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Masina
BMW e46 320d facelift
MOISINA66's Achievements
Newbie (1/15)
13
Reputation
-
Într-adevăr, motoarele de 1,6 Ecotec de la Opel, consumă ulei, defecte din fabricație. Unele poate nu consuma, se prea poate. Am avut Vectra 1,8, cod motor z18xe, cel mai reușit motor, dar și ăla consuma puțin ulei. Probleme la galeria de evacuare, așa cum a mai spus cineva mai sus, sistemul de climatizare, răcire. In rest, mașini plăcute, cu multiple dotări.
-
Am sa mai spun un lucru, toate mașinile pe care le-am avut până acum, au fost întreținute exemplar, eu așa înțeleg ca trebuie să circuli pe străzile publice. Nu contează costurile, contează că mașina sa corespundă din toate punctele de vedere, indiferent de vechime. Până de curând, am avut o Laguna 1, mașină de mers la piață, țară,iarba verde. Funcționa perfect după 20 de ani. Motorul era în stare perfecta,clima funcționa că la început, fara erori. Niste bucșe mai făceau zgomote pe la cadrul motor, in rest super mașină.Pretul pe BMW este cel cerut de mine, fara să mă raportez la vreo piață. Daca o dau sau nu, mi-e indiferent.
-
Pentru a-mi susține cele afirmate, o sa va spun câteva cuvinte despre mașinĂŁ. Am cumpĂŁrat-o ĂŽn stare perfecta, așa cum v-am mai spus. Bateria era cea originala BMW, ĂŽncĂŁ bunĂŁ dupĂŁ 13 ani. Pentru siguranța, am cumpĂŁrat baterie noua. Cauciucurile erau noi, Dunlop. Pe spate frane noi, ATE, pe fata ĂŽn stare foarte bunĂŁ. DupĂŁ un timp, am schimbat și pe fațĂŁ, la fel ATE. Verificare fĂŁcutĂŁ la suspensie, niciun zgomot, niciun joc. Am renunțat la clapetele de pe admisie, pus dopuri de aluminiu.Am schimbat releu și bujii incandescente, pentru a nu avea probleme iarna trecuta.Am schimbat lichidul de frânĂŁ.Bineinteles, ulei, filtre, schimbate la timp. Am schimbat la reprezentanta airbagul de pe volan, gratuit. Am verificat și ĂŽmprospĂŁtat freonul și uleiul din instalația climei. Filtrul decantor verificat, spĂŁlat, fiind cel din plastic. Motorul curat bec, fulia ĂŽn stare perfecta, cutia curatĂŁ, cardan și grup perfect, totul verificat. Faruri cu folie. Navigația cu update la zi, Europa Est-Vest. Interior ca nou. Nu consuma ulei, trage perfect, turbina nu fluierĂŁ.Caroseria fara ruginĂŁ, vopsea impecabila.Intre timp, am schimbat arcurile și telescoapele pe spate, telescoapele pe fata.S-a fĂŁcut testare, injectoarele sint in parametri, nu existĂŁ erori. Când am cumpĂŁrat-o, am verificat suspensia, direcția,eventuale scurgeri, starea caroseriei,frane, motor, ambreiaj. A costat 4100 de euro. Prețul de 3000 sugerat de un coleg, de mai sus, este pentru cei ce vor sa ĂŽnceapĂŁ un nou proiect...de piațĂŁ.Sper cĂŁ am fost destul de explicit ĂŽn ceea ce privește BMW-UL meu.
-
Mereu au existat pe forumuri bĂŁgĂŁtori in seama. De ce n-ai crede cĂŁ o mașinĂŁ de 14 ani poate fi ĂŽn stare ireproșabilĂŁ? Ce motive ai? Trebuia sĂŁ postezi neapĂŁrat o impresie de-a ta, nu? Uite cĂŁ te-nseli amice.Asa cum spuneam, sa fii sĂŁnĂŁtos!
-
Daca refuzi sa crezi, sa fii sĂŁnĂŁtos!
-
Am cumpĂŁrat acum un an și jumĂŁtate un BMW E46 320d din 2004, mașinĂŁ perfect funcționalĂŁ ĂŽn momentul cumpĂŁrĂŁrii, perfect funcționalĂŁ și acum. Am vreo 20000 de km parcurși pânĂŁ acum, fara nicio problemĂŁ. Am schimbat la timp toate consumabilele, nimic altceva. Spun asta, pentru cĂŁ vĂŁd mulți ce se plâng de tot felul de probleme și cheltuieli enorme. DacĂŁ nu știi prea bine cum se ĂŽntreține, cum se conduce, și nu știi sĂŁ verifici o mașinĂŁ la cumpĂŁrare, vei baga bani in buzunarele mecanicilor cat cuprinde.BMW este o mașinĂŁ grozavĂŁ, are tot ce vrei pentru tine, ca șofer. O mașinĂŁ uzatĂŁ, cumpĂŁratĂŁ de la un binevoitor...te va rupe la buzunar, așa este.Ma mir cĂŁ pe acest site, mulți posesori de BMW, trimit la alte mĂŁrci pe cei ce vor sa cumpere o astfel de masina. Orice mașinĂŁ, daca este bine ĂŽntreținutĂŁ și condusĂŁ, va funcționa pe mĂŁsurĂŁ așteptĂŁrilor. CumpĂŁrând cazane...de cazane veți avea parte, apoi... veți da sfaturi.Eu nu am ce-i comenta mașinii, e puternica, consuma puțin, silențioasĂŁ, confortabilĂŁ, stabilĂŁ, foarte plĂŁcutĂŁ la condus, mai ales la drum ĂŽntins. I-am scris inițiatorului topicului, mai sus, cĂŁ i-o vând. Am spus asta, pentru cĂŁ vreau sa trec la benzinĂŁ.Am punctat asta la sfârșit, cĂŁ sa nu se creadĂŁ cĂŁ-mi fac reclamĂŁ la mașinĂŁ. BMW este ceea ce se vrea, indiferent de ce spun unii-altii. In concluzie, cumpĂŁrĂŁ cu ĂŽncredere o mașinĂŁ bunĂŁ, meritĂŁ!
-
Eu am un e46 din 2004, diesel, stare perfecta.Nu trebuie sĂŁ repari nimic, mașina cum rar vezi pe strĂŁzile din tara asta. 3800 ultimul preț.
-
Consum ulei BMW E60
MOISINA66 replied to BMW or nothing's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Eu folosesc ulei BMW LL04 5w30, și nu am ce-i comenta, nu completez niciun gram de la schimb la schimb. -
Eu am montat ATE, nicio problema, aceeasi masina.
-
La montarea discurilor noi, trebuie curațați cu mare atentie buticii, se pune apoi pasta speciala sau vaselina pe butuci, se verifica si se greseaza pistonasele de pe etriere, se strange cu atentie surubul de fixare a discului pe butuc, se strang bine suruburile de fixare a jantelor. Daca nu se respecta pasii astia, vor aparea probleme, am patit-o si eu dupa ce mi-au montat la service discuri si placute noi. Dupa cateva mii de km, vibra volanul ca naiba la franare. Mi-am montat singur discuri noi, si nu mai am probleme.
-
Acelasi lucru l-am patit si eu, s-au montat la service discuri-placute fata TRW, si dupa cateva mii de km au inceput celebrele vibratii in volan, la franare. M-am hotarat sa-mi schimb singur discurile si placutele, am cumparat de data asta de la firma ATE, le-am montat cu mare atentie, si-acum totu-i in regula dupa cateva mii de km parcursi. Ce-am constatat...montarea discurilor a fost facuta in bataie de joc, nu s-au curatat temeinic suprafetele de contact dintre fuzete si discuri, nici vorba de pasta sau altceva, discuri ce n-au nicio serie stantata pe ele, provenienta incerta, pistonasele de la etriere nu au fost gresate in niciun fel. In concluzie, mare atentie la provenienta discurilor, la curatarea perfecta a fuzetei(butucului) inainte de montare, verificarea si gresarea celor doua pistonase de ghidare de pe etrier(nu stiu cum li se spune corect), si mare atentie la strangerea suruburilor jantelor. Numai bine !
-
Am eu ”acul din carul cu fan”...Costa 4300 de euro, are 234000 de km, verificati, sint proprietar, stare ireprosabila. Probleme...este break, si locuiesc la 250 de km distanta de Bucuresti. Toate consumabilele schimbate, anulate clapetele de pe admisie, bujii-releu schimbate, frane noi fata-spate, carte service. Navigatie mica la zi, senzori, clima, tempomat, baterie noua etc. Nu trebuie reparat nimic, nu este masina de piata, nu s-a modificat nimic, trage perfect, consum mediu 5,5 la suta, fara niciun zgomot , motor perfect. Pretul este fix.
-
Am folosit aditiv de la Sonax, la trei plinuri, trei flacoane. Un injector dĂŁdea valori mari pe tester, 2,45 parcĂŁ, la accelerĂŁri mai puternice ieșea puțin fum negru pe eșapament, in rest niciun simptom. DupĂŁ luni bune, am pus testerul din nou. Surpriza plĂŁcutĂŁ, valori bune pe toate injectoarele. Motor m47, an 2004. Motorina cea scumpĂŁ, doar de la Rompetrol, aditiv de la Sonax, mers turat pana-n 5000 de ture uneori. Cam atât.
-
Mie nu-mi spunea nimeni nimic...Multumesc pentru raspuns! O sa schimb injectorul cu probleme. Intrebarea este, cum de valorile sint bune in turatie!?
-
In ralanti, am un injector ce depaseste valoarea de +2, nu face zgomot si motorul porneste perfect. La turatie injectoarele au valori apropiate de 0. Am folosit de cateva ori aditiv de la Sonax pentru curatare injectoare, si nu s-a schimbat nimic. Ce parere aveti, trebuie inlocuit injectorul cu probleme, sau mai pot merge asa? Am citit pe forum despre probleme asemanatoare, dar n-am vazut pe nimeni sa spuna despre valori bune a injectoarelor in turatii, injectoare ce au valori mari la ralanti.