Salut, Mi-a zis mecanicul ca a pus testerul ZF doar pe cutie ( iarasi sunt sceptic <_< ) , au resetat adaptarile/valorile si cica trebuie sa merg cu ea 100 km cel putin ( linistit,fara plecari bruste de pe loc, fara drifting, fara sa tractez masini, fara sa pun frana brusca, sa o tin in drive la semafor...) . 1. Service-ul este bagat prin niste "coclauri" cu foarte multe gropi si ... service-ul nu se afiseaza foarte bine "vizual"... 2. L-am intrebat pe mecanic daca foloseste pompa flush si mi-a zis .." dupa specificatiile neamtului , nu trebuie folosita pompa flush din cauza ca scoate afara toate impuritatile si creaza presiune pe pompa de vacuum..", mi-a vorbit putin chinezeste, deoarece habar nu am.. 3. Mi-a mai zis ca nu a fost niciodata schimbat uleiul din cutie( desi din ce stiam, un bmw in Germani are o garantie pana in 100mii km si iti fac schimbul gratuit la cutie + filtru. 4. L-am intrebat daca avea erori cand a pus testerul pe ea, daca imi curgea ulei pe langa filtru si mi-a zis ca, cutia e foarte ok din p.d.v mecanic + vizual + tester.. Sincer m-am cam speriat cand am plecat cu ea de pe loc, tragea foarte bine :goodjob: :goodjob: .. Nu vreau sa o mai laud ca poate imi pica... Intrebari : 1. Masina automata 320i mai are ambreiaj + volanta? 2. GA6HP19Z - are dublu ambreiaj? M-a ajuns 1760 ron cu tot cu tva, nu se poate plati cu cardul , ditamai service-ul, nu au POS Buna ziua, Este recomandat a se schimba uleiul la cutia automata ZF la fiecare 80.000 km. Preturile sunt: - ulei ZF Lifeguard Fluid 6– 99 lei + t.v.a. / litru x aprox. 6-7 litri, - baie ulei cu filtru ZF 6 HP 19 – 537 lei + t.v.a. - manopera – 256 lei + t.v.a. Multumesc