Vreau sa va împărtăsesc din experienta mea referitor la schimbul distributiei a unui motor N47 de pe un f25 - 2012. Masina a fost cumpărată din Belgia la 198000km. Din momentul achizitiei pana in prezent a avut parte de service-are doar in reprezentanta BMW. In decurs de un an am facut 58.000 km service-ati corespunzător. La ultimul schimb de ulei mi s-a recomandat schimb distributie. Am analizat oferta celor de la reprezentanta (7500lei) si am decis sa o fac. Toate bune si frumoase, am dus masina am lăsat-o 2 zile. Am fost sunat am luat masina, parca era altceva o simteam ca e mai agila. După un drum de 150km a doua zi am dus masina la o spălătorie si după 20 min de la pornire am simtit miros de motorina. Am oprit masina am deschis capota si surpriza... a luat foc motorul in partea din fata. Noroc de agilitatea colegului care in 20 sec a reusit sa scoată instinctorul si a stins incendiul, care a provocat ceva probleme la filtrul de aer si ceva conducte din plastic. Am sunat la reprezentanta, mi-au trimis platforma au luat masina si prin telefon mi-au spus ca rampa de retur s-a stricat Asa din senin si a curs motorina pe masina încinsă luând foc. Au facut reparatiile schimbând tot ce a avut de suferit in urma incendiului si după 5 zile am reusit sa îmi iau masina. Am avut parte de un Weekend fără probleme ca in următoarea săptămâna sa aud un zgomot la motor, zgomot care se auzea la accelerare undeva la 1500-2000rpm. Am ajuns cu masina acasa, a doua zi făcând ceva investigatii la un service NON BMW, ei afirmând ca in urma probelor făcute ar fi injectaotele busite. Am sunat la reprezentanta si am cerut telefonic ceva explicatii iar seful de service îmi transmite Ca pot veni cu masina pana la ei ( distanta fiind de 250km) si sa o investigheze. A doua zi m-am urcat in masina si am mers moderat cu motorul subturat ca sa nu facă acel zgomot pana la un moment dat când după 140km a cedat masina. Cloncanea ca si cum s-a dus linia. Mentionez ca in tot acest timp nu am avut eroare pe masina si nici cu inpa. Am chemat platforma pe banii mei pentru ca reprezentanta s-a facut ca ploua, am dus masina la ei si mi s-a transmis "motor distrus" cuzineti-vibrochen cu urmări "span in ulei". Marea mea problema e ... cum s-a distrus un motor care nu a dat nici un semn, service-at doar la BMW. Are de a face cu distributia? Sau Asa a fost sa fie. Pentru mine e o mare dilema. Daca aveti vreo părere va rog sa mi-o spuneti. Multumesc. Sent from my iPhone using Tapatalk