Jump to content

ionelmi

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw x3

ionelmi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. De unde esti ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. XS MAX pe f25/2012 - CIC, merge foarte bine. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. am ramas dator cu raspunsul dupa verificari. deci, marea mea problema s-a numit schimbul de ulei facut la 30.000km. In urma uzurii aparute si faptul ca uleiul si-a pierdut din proprietati s-a fisurat arborele cotit. Intre timp masina am rezolvat-o, am schimbat motorul dar a necesitat si rectificarea turbinei pentru ca spanul din ulei a distrus-o. Sfatul meu pentru cei ce fac multi km/an, poate si intr-un regim mai de viteza, sa efectuati schimbul de ulei la 15.000, 20.000 km. eu am facut 62000km in ultimul an iar in acest timp am facut doar 2 schimburi de ulei, ulei BMW, schimb facut in reprezentanta BMW, dar se pare ca nu a fost suficient. o zi frumoasa tuturor si mersi pentru sustinere.
  4. Crede-ma ca nu m-am lasat dus cu vorba, am incercat tot ce se putea face, mi s-a spus clar ca nu e vina lor si sa-mi iau masina, ulterior venind cu oferta de manopera schimbare motor sh care a suferit o reducere dupa ce am vorbit cu directorul reprezentantei ( de la 4000 lei la 3100 lei). Acum masina e intr-un service non-marca, motorul a fost dat jos de pe masina urmand sa va tin la curent cu detalii dupa ce-l desface. O zi frumoasa va doresc si fara evenimente.
  5. Mersi pentru pont. Am trimis un email cĂŁtre BMW. Sa vĂŁd ce spun. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. as astepta, dar e perioada concediilor, si peste 10 zile trebuie sa ma pun in miscare avand rezervare in acest sens. o sa merg pe variamta filmare si fotografiere de catre service-ul non-marca, care si el este autorizat RAR. Nu pot astepta concluziile unui proces care o sa dureze.
  7. Nu ai cu cine vorbi. Am discutat cu directorul service-ului care sustine tare ca nu e din vina lor si ca asa a fost sa fie. Ca sa-mi indulcesca amarul propunerea lor fiind sa-mi acorde o reducere la manopera in cazul in care as cumpara un motor sh. Cost manopera ar fi undeva la 3200 lei. Am demarat o plagere la OPC una la registrul auto roman, pentru ca service-ul are autorizatie rar cat si o plangere in instanta pe pretentii. Acum nu stiu cat castig de cauza o sa am. Oricum s-au comportat foarte urat chiar impunandu-mi sa-mi ridic masina daca nu fac reparatie la ea. Am luat masina din reprezentanta BMW si am preferat de data asta sa merg catre un service non-marca unde o sa schimb motorul cu unul SH. Cei din service-ul non-marca mi-au promis ca imi vor da detalii daca e cazul despre montajul distributiei si daca au fost sau nu probleme de la ea. ca si costuri: -Motor SH - 7500 lei -Manopera - 1500 lei plus alte piese daca e cazul. PS. reprezentanta se numeste "BMW APAN MOTORS IASI" iar seful atelierului de mecanica e Iulian Ehupov. Consilier service Lucian Tudorean. in ultimul an de cand am masina service-area in aceasta reprezentanta m-a ajuns la 5000 euro (am facturile ca si dovada). in acesti bani am acut schimb ultei cutie, schimburi regulate de ulei, placute frana, discuri, distributie. ce folos daca am masina facuta varza!? In momentul incidentului masina avea 256000 km (reali/pe bord), eu facand 58000km in ultimul an.
  8. Vreau sa va împărtăsesc din experienta mea referitor la schimbul distributiei a unui motor N47 de pe un f25 - 2012. Masina a fost cumpărată din Belgia la 198000km. Din momentul achizitiei pana in prezent a avut parte de service-are doar in reprezentanta BMW. In decurs de un an am facut 58.000 km service-ati corespunzător. La ultimul schimb de ulei mi s-a recomandat schimb distributie. Am analizat oferta celor de la reprezentanta (7500lei) si am decis sa o fac. Toate bune si frumoase, am dus masina am lăsat-o 2 zile. Am fost sunat am luat masina, parca era altceva o simteam ca e mai agila. După un drum de 150km a doua zi am dus masina la o spălătorie si după 20 min de la pornire am simtit miros de motorina. Am oprit masina am deschis capota si surpriza... a luat foc motorul in partea din fata. Noroc de agilitatea colegului care in 20 sec a reusit sa scoată instinctorul si a stins incendiul, care a provocat ceva probleme la filtrul de aer si ceva conducte din plastic. Am sunat la reprezentanta, mi-au trimis platforma au luat masina si prin telefon mi-au spus ca rampa de retur s-a stricat Asa din senin si a curs motorina pe masina încinsă luând foc. Au facut reparatiile schimbând tot ce a avut de suferit in urma incendiului si după 5 zile am reusit sa îmi iau masina. Am avut parte de un Weekend fără probleme ca in următoarea săptămâna sa aud un zgomot la motor, zgomot care se auzea la accelerare undeva la 1500-2000rpm. Am ajuns cu masina acasa, a doua zi făcând ceva investigatii la un service NON BMW, ei afirmând ca in urma probelor făcute ar fi injectaotele busite. Am sunat la reprezentanta si am cerut telefonic ceva explicatii iar seful de service îmi transmite Ca pot veni cu masina pana la ei ( distanta fiind de 250km) si sa o investigheze. A doua zi m-am urcat in masina si am mers moderat cu motorul subturat ca sa nu facă acel zgomot pana la un moment dat când după 140km a cedat masina. Cloncanea ca si cum s-a dus linia. Mentionez ca in tot acest timp nu am avut eroare pe masina si nici cu inpa. Am chemat platforma pe banii mei pentru ca reprezentanta s-a facut ca ploua, am dus masina la ei si mi s-a transmis "motor distrus" cuzineti-vibrochen cu urmări "span in ulei". Marea mea problema e ... cum s-a distrus un motor care nu a dat nici un semn, service-at doar la BMW. Are de a face cu distributia? Sau Asa a fost sa fie. Pentru mine e o mare dilema. Daca aveti vreo părere va rog sa mi-o spuneti. Multumesc. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Masina nu mai face regenerare si o sa ajungi la schimbarea filtrului de particule. La bmw orice eroare pe drivetrain ĂŽmpiedica regenerarea filtrului de particule. Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Da. F25 2012. Când m-am dus la BMW si mi-au spus preĂâşul am ĂŽnlemnit. Rezolvare: 1. Schimbi filtru de particule. Cost undeva la 6000 lei 2. iSTA - ii spui calculatorului ca ai schimbat filtru de particule. Asta Daca filtrul de particule nu este ĂŽnfundat rĂŁu. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.