Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

dismalskin

Members
  • Posts

    176
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW F20 118d

Recent Profile Visitors

6342 profile views

dismalskin's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

36

Reputation

  1. iar in functie de experiente dotare si de priceperea mecanicilor, se pot deteriora in procesul de montare. Iar ca principiu, daca acestea sunt crapate, inseamna si cele la bratul din spate, bara stabilizatoare sunt duse. Crapaturile arata ca au cedat, daca nu sunt crapate nu inseamna ca sunt bune. In principiu, pe drumurile din Ro, in 100k cam cedeaza articulatiile. Ca alternativa la OE, poti folosi Lemforder/Meyle/Febi
  2. Nu stiam ca era asa vestit.... am patit-o eu in Bulgaria acum 2 saptamani, m-a lasat brusc (dupa ce am stat in vama vreo 2 ore la 41 de grade) teava este ieftina, in jur de 120 pe original avand in vedere ca trebuie data jos galeria de admisie, recomandat esta sa schimbi si garnitura de la galerie si implicit lichidul de racire.
  3. Din ce stiu eu, cele OE sunt rezervate strict pentru fabrica, nici reprezentantele nu au acces la ele. Ce iti ofera sunt piesele OEM, care sunt facute strict la specificul si tolerantele impuse de producator, pe cand AM are o marja in care poate lucra in + sau -. Marea diferenta intre OE si OEM/AM este ca OE-ul are un control al calitatii extrem de exigent, deoarce producatorul ofera garantie, este implicata si imaginea lui. Cat tine de OEM, piesa din cutia stantata BMW se poate schimba periodic in functie de ce producator are semnat contract cu producatorul auto, asa ca poti sa ai echipare de fabrica pe durata de productie a unei masini cu diverse firme. Acum, ca recomandare, as spune ca nu ar fi cazul sa existe diferente intre un OEM si AM (daca stii producatorul) pentru ca sigur nu au linii diferite de productie. Iar in general, la orice categorie de piesa, daca iei de la un producator consacrat sanse mici sa ai probleme, atata vreme cat sunt montate corespunzator pe o masina care functioneaza sanatos. Dar, da, la componentele care nu sunt consumabile si care implica si un timp de lucru mare, este recomandat sa mergi spre OEM...
  4. suna a tarif pe care ti l-ar lua reprezentanta https://bursatractari.ro/calculator/
  5. Salutare, Seria 1/F20 In operatiunea de a monta un modul pentru android auto (demontat consola/torpedou) m-am trezit cu eroarea de passenger restraint system (nu am scos borna bateriei) Din ce am gasit pe net, eroarea se refera la centura si eu n-am umblat pe acolo. Singurul lucru pe care l-am deconecta este "butonul" de dezactivare airbag pasager. aveti idee ce as fi putut deranja, sau sa fie doar o coincidenta? Multumesc,
  6. performanta nu e in discutie, ci cum se simte ca de la 20 la 18 cel mai probabil sunt mai inguste (scada pata de contact) si se modifica inaltimnea anvelopei si implicit rigiditatea, care cu cat este mai mica este avantaj pe viraje si dezavantaj pe acceleratie. Ca acestea le simti ca sofer sau nu, tine de fiecare in cazul dimensiunilor date, diferentele sunt aproape inexsitente si atunci ramane doar de constructia anvelopei
  7. aduce a fiesta din fata
  8. in plus, diferenta intre brandurile de benzinarii nu este facuta de materia prima ci de aditiv. De regula, pe vremuri in cisterna vine combustibil standard la care se adauga in rezervor aditivul. calitatea este data de baza si echipamentul de rafinare, care pe vremuri, cel mai modern era al lui Rompetrol, dar avea sursa mai slab calitativa iar OMV-ul invers. In plus, degeaba pui combustibil de 98/100 sau alte denumiri daca masina nu este configurata din fabrica sa functioneze pe asa ceva. La cele care sunt setate este mentionat pe buson, de regula, in rest, placebo
  9. singurul publicist care are ce ceri tu e Haynes https://www.enbook.ro/catalog/product/view/id/1830007?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI89-AoLGhhgMVT5CDBx1K7jMoEAQYASABEgI8pfD_BwE https://haynes.com/en-au/bmw/3-e46/1998-2007 poti cauta pe ebay sau olx https://www.ebay.de/itm/387020325020?itmmeta=01HYG8N46KR2ZQM7G3G47SYTZK&hash=item5a1c35809c:g:pG4AAOSwSAJmS5CC&itmprp=enc%3AAQAJAAAA4HyY6ZCpYTVcgQI2eyCdwpiykcXkg2hHVvkkrigSFCAhuMD1mi0YYCxaxoAP5vsDR9Sa4Q7uO9XTv4zCv0sEVdCQkXk8cqbNw6ZB73rpdZ0y3Q%2FNkKBcoB8Ia3oZ7DNfjavsKEL6HYEAz00v07yKuX91P37k0vux1xil%2B%2BUXkM%2BtgX2p5iTHz0VMuci%2BB8ZMPXKq7ZIZ1R0q%2B2%2BY4DYxOyikmpMqlYKtxDXVh7SO%2BnC3S3YInJO7RfeCSEjOUAI%2BSfMTODcF6atCiZMr0Ajl6NCHQsAEfBtrErpw90%2FEeg9q|tkp%3ABk9SR7TD1Ij0Yw
  10. Salutare, Am o nelamurire cu rulmentul fata la un seria 1, F20 (2/2015) - pre LCI Sunt compatibile ambele, chiar cu diferenta suruburilor. Multumesc,
  11. la F30 amortizoarele sunt in jur de 3-500 buc fata si 2-400 spate, deci n-as considera ca sunt prea scumpe. Referitor la zgomot cauzat de miscari pe verticala ai de luat in calcul: amortizior/flanse/brate/bielete testele de amortizoare sunt redundante pentru a determina calitatea unei suspensii si as presupune ca masina nu are sub 100k km ca sa excluzi ceva... cat despre inlocuitul cand pica, daca schimbi o componenta care a cedat se va deteriora mult mai repede fiind intr-un angrenaj cu celelalte care au o uzura considerabila...
  12. daca pui aer este mai instabil si creste odata cu temperatura daca o sa te uiti, orice presiune ai avea in roti, la dupa cateva sute de metrii ai o presiune iar dupa ceva km o sa creasca pentru o stabilitate mai mare a presiunii poti incerca cu azot
  13. din pacate in Ro nu au aparatura necesara impusa prin lege pentru masurarea normelor de la euro4 in sus, de aceea toate respingerile pentru eliminare/golire DPF si anulare AdBlue EGR si altele este facut doar vizual si putin fortat. Pentru verificarea Euro 5/6/6d temp, pe langa opacimentru este nevoie si de alt echipament care sa ruleze simultan cu acesta si este scump, neimpus si inexsitent in statiile ITP. Nici in sediul RAR nu cred ca exista.
  14. din ce interactiuni am avut in ultima vreme cu comerciantii, cand scad pretul din cauza DOT-ului, vorbim deja de anvelope cu 3-5 vechime, pe care nu le-as lua decat cu o reducere considerabila, nu modica oricum, in general gasesti DOT curent 2024 sau late 2023 doar la anvelopele de volum. Grija e doar pentru pret, avand in vedere ca in general, ele au termen de utilizare dat de producator de 10 ani daca sunt conservate corespunzator. Cat despre locatia de unde o cumperi, majoritatea sunt intermediari, si nu prea tin stoc decat aceleasi dimensiuni de volum, restul le aduc de la aceeasi importatori.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.