Jump to content

Luciosu

Members
  • Posts

    410
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Luciosu last won the day on August 1 2023

Luciosu had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    2021 M235i Xdrive Gran Coupe

Recent Profile Visitors

7407 profile views

Luciosu's Achievements

  1. Sugestia mea este sa nu mai judeci atat lumea. Sunt foarte multe complexuri, care se vand in stadiu de proiect, care n-au avut probleme, in special in ultimii 10 ani. De asta documentele se intocmesc la notar, care verifica legalitatea (ca notarii sunt mana-n mana, asta-i alta chestiune si nu e vina niciunui cumparat de buna credinta). Exemplu concret. Am vb sa luam un apartament mai mare, in complexul in care locuim. Inteles la bani, ales notar (cumparatorul alege notarul), primit promisiune de V-C, totul ok. Cu 15 min inainte sa semnam promisiunea, primesc alt draft. Apartamentul era pe firma, una foarte mare din tara. Notarul a verificat documentele si mi a spus ca e problema cu semnatura de delegare, ca n-a fost trecuta prin AGA si ca ea nu semneaza, promisiunea de V-C, daca vreau sa ma duc la alt notar, n-are nicio problema, dar nu recomanda. Aici a cazut achizitia. Nordis miroasea urat de la inceput, niciun proiect terminat, spe milioane de proiecte incepute. Multa publicitate fara nimic. etc. Plus, ca sa fiu sincer, toate randarile lor aratau Kitschos.
  2. @Beam We Cred ca am fost destul de clar. Obligatia este de a respecta legea, ce iti arata tie vitezometrul este irelevant dpdv legal. Vitezometrul, in functie de marca, poate avea 3,5,6,9 % eroare. De acord ca afiseaza mai mult decat viteza reala, dar iarasi, un aparat radar (camera sau laser) n-are treaba cu vitezometrul, ci cu viteza de deplasare (sau timpul dintre doua puncte, cu e in Cehia, determinand viteza medie).
  3. Ce legatrura are camera/radarul cu "eroare" vitezei afisata in bord? Obligatia ta este sa respecti legea, nu ce scrie in bordul masinii, iar limita maxima, nu inseamna ca tre sa fie atinsa. Poti circula si cu 110 si 120. La noi, cei 10 km/h sunt pentru clasa de amenzi, nu toleranta aparatului radar, astfel, in caz ipotetic, daca te opreste politia la 141 km/h, iti iei prima clasa de amenda, poti contesta cat vrei, s-a schimbat legea acum ceva timp si cat arata aia e. (M am judecat si pierdut atat pe fond cat si la apel, 123 Km/h pe zona de 70). În anul 2018, Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a pronunţat o hotărâre obligatorie prin care s-a interzis instanţelor să mai aplice marja. De atunci, atât cât arată radarul este viteza pe care trebuie să o ia în calcul judecătorul. https://www.ebihoreanul.ro/stiri/de-ce-marja-de-toleranta-a-aparatelor-radar-nu-mai-poate-fi-avuta-in-vedere-de-judecatori-141948.html
  4. Asta e faceliftul. Ce cauti tu, nu e facelift, are doar interiorul nou. Iti dai seama simplu, dupa semnatura luminoasa a DRL-urilor. Faceliftul a fost lansat acu vreo luna doua
  5. De acord, cred ca este doar temporar pentru hibride, cum a fost la inceput si garantia extinsa, era moca, trebuia doar sa o activezi
  6. Exact. Scrie warranty extension. 3rd year
  7. Sunt sigur ca e 2 ani standard. 3 ani este primul pachet de Repair inclusive. Ai posibilitate de 3,4,5 ani (astia nu se adauga la garantia standard) Is BMW warranty international? In the rare case something may occur with your car, your BMW Warranty comprehensively protects you against any unexpected repair costs (except for wearing parts) for up to 2 years, valid worldwide. “I'M EQUIPPED FOR EVERYTHING. EVEN THE UNEXPECTED.”BMW Warranty.
  8. Garantia standard e de 2 ani. Se poate extinde pana la 5 ani, cu pachetul Repair Inclusive, care e contracost, depinde de perioada si model. Daca nu ma insel, este din 2017, valabila asta in Romania
  9. E PJ, deci tind sa cred ca e fara
  10. Nu cred ca o sa o cumperr nici la 80 nici la 100. Cred ca va fi masina de firma, deci 19% TVA il va scoate si cred ca scoate si un discount de 20%, nu cred mai mare ca e model nou. Deci spun eu in jur de 65k fara tva, o sa ajunga masina. Acu, vazusem pe alt forum, un baiat caruia i a venit Octavia, destul de bine echipata, dar fara matrix si motor de 2 litri diesel 110 cai ( cel entry level) pret final in jur de 35k
  11. La operational is mai multe: o data ce ai spus tu, 2. Ai costuri fixe pe toata perioada, indiferent de ce se intampla (deci bugetul e clar) 3. Nu platesti avans 4. Nu ai deprecierea La 50k km pe an, e si normal sa ai rata mai mare, daca ai leasingul pe 3,4,5 ani, pentru ca deprecierea este foarte mare. Mai e optiunea de car allowance (firma it da tie banii aia), doar ca aici e cu dus-intors, pentru ca sunt considerati beneficiu in natura si platesti toate taxele si impozitele (47%) Scuze de OT
  12. Da, dar cu ALD Cehia, ca acolo is inmatriculate masinile
  13. @Romulus hai ca l ai facut pe om cu capu, probabil acu deja se uita prin configurator la Audi, doar doar …. P.S. Eu nu stiu pe la ce companii lucrati, dar la bugetul meu pentru masina de firma, aprox 800 de eur/luna fara Tva si fara pachete de service, abia daca ajung pe la o Octavia RS :)))
  14. Din ce vad eu pe stalp, pentru masina ta, ai doar 18 si 19 pentru iarna (M+S sunt cele de iarna). Asta daca am vazut bine
  15. Am avut si eu aceeasi problema la F44, 235i. Facut geometria la Proleasing, totul a iesit bine. Am oprit Lane assist ul si s a ameliorat
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.