Am ales o solutie total diferita fata de prmia postare. Saptamna asat am probat cateva F10 negasind inca un G31 si ieri am probat un 520d 184Cp 380 Nm Eficient Dinamic, 2013, 150k mile cu istoric, manual, propulsie, maroniu ext si piele maro int, foarte bine intretinut si dotat, cu Mot si asigurare valabile. Mi-au placut: spatiul interior, confortul, portbagaj ok, comportamentul pe drum si calitatea materialelor... mult peste ce am avut in E60. Probleme: senzorul de la capota pt impact pietoni aprins, un far crapat si navigatia nu stie toate locatiile. Azi l-am cumparat la un pret bun si dupa ce am mers cu el cam 100 km prin Bucuresti si Ilfov, nu mi-a venit sa cred ca scos doar 6.5% in confort (masina plina, clima pornita). Astfel putem pastra Seatul pt facilitatile unui kombi cu portbagaj de 600 l si F10 pt eleganta. Ca sportivitate este sub Seatul nostru (tot 184 manual), dar are mai mult cu 150k, 300 kg si 4 ani. Intrebari: 1. Recomandari pt conversie volan pe partea stanga (probleme ulterioare legate de securitate deplasare, zdranganeli si costuri)? 2. Trebuie facuta doar intr-u service autorizat la preturi pe masura pt a prezenta la RAR modificarea sau la orice specialist cu istoric, gen Targoviste sau Craiova? 3. Stiti un cost estimativ pt vama si TVA? 4. Se simnt ceva cei 35 Cp si 80 Nm obtinuti in urma unei eventuale resoftari? 5. Se merita sa fact toate astea pt inmatriculare sau mai bine doar sa ma bucur de el o perioada, dupa care sa-l vand ca piese?