Jump to content

adi0

Members
  • Posts

    163
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

adi0 last won the day on May 1 2018

adi0 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    BMW 520d F10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

adi0's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Very Popular Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

41

Reputation

  1. Salut! Eu nu am mai umblat acolo - deci nu sunt curatate. Daca merge motorul, nu mai desfac nimic. Eu sunt de parere ca ar trebui sa mergi la un service sau la o reprezentanta sa iti curete zona aia daca nu vrei sa ai surprize dupa un DIY...
  2. Fara suparare dar ori se pot reconditiona, ori nu. Te cam contrazici singur. Echipamente exista, piese de schimb exista - intreaba-l pe dl. google. Intr-adevar, probabil depinde si de modelul injectoarelor dar nu as generaliza. Asa o fi. Doar "unii"...
  3. Am fost in aceeasi situatie si eu. Pe unde sunam, toti cei carora le dadeam codul de pe injectoare spuneau ca nu se pot reconditiona si nici macar verifica pe standurile lor. Spuneau ca Bosch nu ofera piese de schimb pentru codul respectiv. Eu am 520d, codul injectoarelor fiind 13537810702 (OE) si 0445110478 (Bosch). Pana la urma, i-am gasit pe unii din Arad care mi-au schimbat injectoarele cu unele reconditionate (zic ei). Nu cunosc procesul prin care au fost reconditionate dar eu sunt multumit de ce am primit. Le-am schimbat pe toate patru si am scapat de probleme.
  4. Am avut aceeasi dilema si eu. Nu cred ca lungimea tubulaturii conteaza foarte mult cat design-ul sau modul de functionare gandit de cei de la BMW. Prost de altfel. Ca sa iasa aer cald pe gurile alea de ventilatie, trebuie sa dai pe manual, sa bage aer cald la picioare si parca trebuie setata temperatura la cel putin 25 grade C. Tin minte ca s-a dezbatut subiectul si pe forum la un moment dat.
  5. Cum zice si RaYn3 mai sus, in primul rand verifica starea DPF-ului. Daca e totul in regula, poti alege sa lasi informarea acolo sau poti sa scapi de ea. Informarea nu afecteaza regenerarile DPF-ului.
  6. Pe langa ce a zis colegul mai sus, trebuie neaparat sterse adaptarile asociate cu 'exhaust emission system' din ce tin minte.
  7. Chiar nu pare sa fie afumata toba, deci cel mai probabil e acolo DPF-ul. La 1:30 se aude fluieratul de turbina. De acolo i se trage fumul.
  8. Poti circula linistit cu informarea respectiva (ma refer la 244800). Prezenta ei nu iti conditioneaza sau blocheaza regenerarile. Verifica totusi ca filtrul sa fie in parametri.
  9. adi0

    Jante f10

    Cel mai probabil poti sa le montezi pe F11 fara probleme dar cu ET47 o sa iti intre mult sub caroserie rotile. Nu cred ca o sa arate foarte bine.
  10. Eu nu sunt de acord. :ermm: Daca e cum spui tu si ai emotii la franari de la 60 km/h, e evident ca nu e in regula ceva din punct de vedere tehnic. Eu am multe lucruri care imi displac la F10 (vorbesc de coliba botezata 520d) dar franele mi se par chiar in regula. Oricum as apasa pe frana, nu ajung cu pedala "la fund" ("f jos" cum zice myx) si nici "buretoasa" nu mi se pare. Discuri si placute schimbate acum vreo 15000 km. Adevarul e ca nu am franat agresiv de la 299 niciodata...
  11. @Neme, mie mi se pare ca tu nu ai alte probleme, din moment ce zgomotul imaginar de lant e dezbatut atat de intens aici... Eu specialist nu sunt dar am auzit cum suna o distributie care cere schimbare. La motorul tau nu suna absolut deloc (pe baza video-urile postate de tine). Vibratiile de care intrebi si se vad "in asa hal" pe video, se simt cumva in vreo situatie concreta? Orice filmare a capacului de la motor, de pe orice masina, va arata ca in video-ul tau. Legat de suierat, se aude ceva in ultima filmare, dar mie mi se pare ca vine de la turbina. Nimic grav dupa parerea mea dar realitatea poate e alta. Fluiera dimineata la prima pornire?
  12. Reperul 14. E dupa racitor, pe "cotul" de dinaintea galeriei.
  13. Probabil nu te ajuta cu nimic dar si eu am toba putin afumata la un 520d F10 cu ~225.000 km. Am verificat presiunea de dinaintea DPF-ului care e in parametri. Partea de injectie la fel. Ulei nu consuma intre schimburi. DPF-ul l-am curatat acum vreo 5000 km. Ce incerc sa iti spun e ca nu are sens sa-ti pui mintea cu fumul ala negru daca motorul a fost verificat si totul e in regula. Ideal ar fi sa nu vezi fum pe toba dar nici masina nu mai e noua... Oscilatiile poate le simti pana cand se incalzeste cilindrul putin, din moment ce spui ca ai una din bujii arse. PS: Ai vazut prezervativul din poza?
  14. Ai si tu dreptate intr-o oarecare masura dar sunt de parere ca daca un lucru e in regula, nu are rost sa-l schimbi doar sa te afli in treaba...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.