Azi rulam cu motivatie pe A1 intre Timisoara si Arad, cu cap compas Austria - schi, cand am auzit binecunoscutul gingle BMW, urmat de simbolul acumulator intre ceasuri. Rulam pe cruise control cu 150km/h, deci nimic exagerat. Am tras pe banda de urgenta, ridicat capota si banuiala mi s-a confirmat - cureaua de accesorii era facuta franjuri. Pus triunghi reflectorizant si sunat la BMW road assistance care mi-a pus urgent la dispozitie o platforma si asa am ajuns la BMW Arad. Aici surpriza, cureaua de accesorii pentru motorul meu (mai rar intalnit, dupa cum s-au exprimat) nu e pe stoc. Cu putin noroc ajunge maine in jur de ora 10. Ramane o problema inca neelucidata - De ce s-a rupt? Fusese schimbata la 115000 km, iar acum am 121000 km. Rolele, volanta si alternatorul par OK, nu agata, nu scartzaie, si totusi, spune macanicul BMW, nu are voie sa se rupa. A fost o curea Continental. Ideea e ca n-am patit asta niciodata si am avut si eu tomberoanele mele de masini in trecut... Mai aveam vreo 100km pana la granita, cred ca ar trebui sa zic merci ca s-a rupt in RO. Sa am incredere sa plec mai departe cu masina asta? Intrebare retorica, stiu.