Salut,
La un BMW 520d (B47 fara AdBlue) in ultima vreme observ ca face regenerari foarte des. Am verificat asta cu BimmerLink la drumuri pe autostrada, si pare ca face regenerari din 30 in 30 km. Grila din spatele narilor sta deschisa chiar si cand masina sta pe loc pornita.
Inclin sa cred ca are legatura ori cu un DPF incarcat (masina are 276.000 km si nu s-a schimbat DPF-ul) sau cu senzorul de presiune diferentiala (pe loc citeste 11g soot daca o accelereze 2-3 secunde pana pe la 3000 RPM dupa ce las acceleratia vede 23 g)
Oil Ash mass e ~ 30g.
Eu am mers cu masina preponderent pe autostrada, a avut ocazia sa faca regenerari (pe care le-a facut cu success)
Nu am nici un martor in bord.
Putin context:
Masina am luat-o in urma cu ~3000 km
Am avut un termostat defect (blocat pe deschis) - schimbat
Am avut erori in DDE pe legat de senzorul de temperatura/presiune - din topic-ul de mai jos - am schimbat conducta cu tot cu senzor.
Recent am schimbat uleiul, Ravenol VMP 5W30 (am trecut de la ulei BMW original la acesta)
Dupa schimbarea termostatului si a conductei (fara erori prezente in DDE), am facut un drum Timisoara Sibiu si retur unde am observat mai bine comportamentul asta (regenerari foarte dese).
Cand am ajuns acasa am scanat masina din nou :
245700 (Particulate filter system: Particulate filter heavily loaded (exhaus back pressure high) ) in DDE.
Distanta de la ultima regenerare a fost 67 de km, pare sa fie in crestere si speranta mea e ca se va curata pe parcurs (daca mentin stilul de condus pe autostrada).
S-a mai lovit cineva de asta ?