Schimbat bujie, sters eroare pe tester. totul ok .. insa masina intra imediat in limp... la 2-3 km dupa ce stergeam erorile. Asa ca am investigat putin pe un site din afara tarii cum fac baietii regenerare fortata la bmw. Procedura este urmatoarea: 1 bucata tester ( eu folosesc delphi ds150e ) 1 bucata pasager Iesit pe autostrada ovidiu-agigea CONSTANT cu 65km/h pe pilot in treapa 2. (pe avarii langa banda de urgenta, noaptea oricum) Am asteptat pana cand termostatul indica temp. apei peste 80 grade, iar temperatura DPF peste 300 grade. Moment in care am pus pasagerul (conectat cu testerul la masina) sa citeasca si sa stearga erorile de DPF fara pauza, rapid. Masina intra, apoi iesea dupa cateva secunde din regenerare.. (simptome? acul de la consum crestea de la 10L/100km la 20 instant... Dupa incercari repetate masina a intrat in regenerare si nu a mai iesit pentru vreo 5-10 minute.. Toata procedura de regenerare s-a desfacurat cum am explicat mai sus. Nu mai dati banii la cine stie ce cunostatori de regenerari sau alte tampenii. Dureaza totul 10-15 minute daca aveti unde sa circulati constant cu 60-70 la ora pe pilot in treapta 2. NU accelerati mai tare de 60-70 la ora (minim 60 trebuie pentru regenerare) deci optati pentru 70 la ora. Daca aveti o viteza mai mare de 70-80, masina nu mai are puterea de a incinge foarte tare dpf-ul ca sa se produca regenerarea, deoarece este frig afara iar daca circulati cu o viteza mare, vantul raceste dpf-ul. In cazul meu erau aprox 0 grade afara iar dpf-ul la aceasta viteza s-a incins suficient si regenerarea a avut loc fara probleme. Inainte de regenerarea fortata cum am explicat mai sus, aveam presiune la evacuarea (back pressure) aprox 70 milibari la relanti (sau cum se numeroteaza) Dupa regenerarea fortata in mers cu tester-ul, aceasta a scazut la 9 la relanti! Masina ruleaza perfect acum Si garantez faptul ca DPF-ul de pe BMW, este APROAPE nemuritor. Este oarecum cat lifetime-ul masinii daca masina ruleaza perfect. In general DPF-ul se infunda mult mai rapid daca aveti o problema la o bujie (regenerarea nu mai are loc) SAU o problema la EGR, TURBO, etc... Daca toate acestea merg in mintile lor, si isi fac treaba 100% cum scrie pe hartie, dpf-ul duce mult si bine atata timp cat nu aveti nici o eroare pe masina la motor. Mentionez faptul pentru cei care nu stiti, LA BMW, orice eroare prezenta (LA MOTOR), indiferent cat de mica sau de mare este problema, regenerarea nu mai are loc. Calculatorul BMW nu cere regenerarea dpf atata timp cat exista o eroare la motor. Asa ca inainte sa taiati cu flexul dpf-ul sau sa va bateti loc de masina cu astfel de executii ( da-i ca merge'), verificati sa nu cumva sa aveti o alta problema in alta parte.... Alegeti varianta ieftina, baga flex-ul... ca merge...ce conteaza daca poluezi in ultimul hal...si se mai mira lumea de ce a crescut rata de cancer...