Doar ce m-am intors dupa un drum de vreo 3.500 km cu X1, prin urmare iata niste impresii la cald:
-Foarte confortabila la drum lung...iar la asta contribuie: scaunele (cu masaj), isonorizarea, sistemul audio, farurile, habitaclul mai inalt.... M-am simtit odihnit ca in serie 3
-Fara emotii pe drumurile virajate de munte, iar in Dolomiti cam toate sunt asa...probabil ”sasiul adaptiv M”, desi nu stiu exact ce face...o face bine....iar italieni sunt niste soferi foarte presanti.
- Rezerve de putere din greu, in orice setup (cu autonomie in baterie sau fara). Nu stiu cati cai sunt vii dintre cei 325 pe care ii da producatorul, dar masina trage ca nebuna, indiferent de panta 10-15%...mai mult decat pot duce pasagerii din spate
-Are un consum mare la viteze de autostrada (130-150 kmph) dar am avut si o cutie pe plafon. Cam 9% dar am avut si pasaje cu 10%. Problema nu e insa una de consum ci de autonomie, cu 47L in rezervor...are cam 500 max 550 km in regim de autostrada.
- Pe coborari, franarea regenerativa lucreaza bine..au fost coborari mai lungi la care am „incarcat„ si 8 km autonomie electrica. Pe care ii poti „pastra” in baterie daca vrei
- Un aspect evident, dar la care nu ma gandisem... in mod pur electric nu este AWD ci doar tractiune spate. Am parcat intr-un loc cu zapada si cand am vrut sa ies, masina a plecat doar electric iar rotile spate pierdeau aderenta...dupa ce a pornit si termicul am iesit fara efort
- Navigatia este foarte faina...vezi pe display drumul filmat cu camera din fata, cu sageti proiectate pe banda pe care trebuie sa te incadrezi. Am folosit-o dupa Ungaria, iar ca estimare si real trafic este similaza Waze...dar fara radare, gropi etc.
-Comenzile vocale sunt f utile, doar ca nu sunt si in romana..prin urmare poti raspunde doar in EN la mesajele de pe whatsapp