Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Tarabostes

Members
  • Posts

    344
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Tarabostes last won the day on December 14 2024

Tarabostes had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    X1 30e xDrive / 320d xDrive

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tarabostes's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

138

Reputation

  1. La drum lung cu 320d xdrive 190 CP faceam 1.000 km cu un plin chiar mergand alert. Imi aduc aminte ca prin Olanda, pe drumuri de campie cu limite de 100 inclusiv pe autostrada si sisteme de monitorizare a vitezei medii, mergeam cu 4.1%...ceea ce nu a vazut niciodata in Romania. LE: corect ar fi ”fac„...nu am vandut masina
  2. Industria auto in general merge intr-o directie gresita, dar asta este parerea mea...ai mei copii (16 si 21 de ani, urmatoarea generatie de consumatori) sunt insa incantati. Ontopic pe costuri de alimentare. Vb ieri cu un prieten care are un EQE..fusese la Timisoara unde facuse rezervare via Booking la un hotel cu charger. Platise 300 lei camera si incarcase peste noapte 85 kw, adica statuse ”aproape gratis”...deci inca mai sunt oportunitati. In Bucuresti X1 30e merge cu un cost, asa la modul general, de cca 35 lei/100 km. Probabil daca luam X23i ar fi avut cam 11% (poate mai mult) cca 80 de lei... Probabil in regim urban facem cca 600 de km..Hai sa zicem lunar 500 lei benzina versus 220 lei electricitate.. cca 3.350 de lei pe an...probabil mai putin in realitate, nu stau bine la calcule.
  3. Nu vreau plugin...sunt grele si se simte la orice curba. X1 30e are bateriile in podea central, al meu e si cu pachet M, are garda mai jos decât standardul, cei 325 CP sunt acolo (toti sau o parte) trage bine...dar cu 2 oameni si o geantă are 2 tone. La fel mi s-a părut si X5-ul... deci nu SUV si nu baterii.
  4. Pret bun la Focus XT, dar nu am avut niciodata Ford, nu o sa incep la 50 de ani :), asta se aplica si/mai ales la monovolume...Mi-ar placea un 230i coupe, dar sa fie coupe si xDrive @mgi alături de timpul de livrare, la GR a mai crescut și pretul...dar, oricum s-a vandut foarte bine pt un Yaris de 45k euro. Fina-miu care a avut-o printre primele livrate in RO, putea sa o vanda a doua zi cu 5k profit....Prin Bucuresti e si ceva grup mic de pasionati. E un model care si-a creat o imagine buna.
  5. Am un X1 30e...il conduce sotia ce e drept..dar nu as mai lua un plug in. @mgi nici macar pe strada nu am vazut Corolla GR
  6. Exclus electrica... Ma uitam la Utilizat BMW M1 2020 - 26 500 EUR, 99 995 km - Autovit.ro nu ma convinde anuntul...dar nici multe nu sunt la vanzare..iar pe mobile.de multe de Italia..
  7. @Ciprian01 inteleg ce spui, dar cred ca ar fi o masina sub-utilizata...nici nu sunt cine stie ce sofer, nici nu am planuri de mers pe circuit, iar pentru cateva sesiuni de mers vioi si cateva drumuri la munte, nu s-ar justifica. @alex230ro nu-mi place deloc modelul ala de Subaru. La Yaris GR in spate, intra cu greu un copil...dar nu e gandit sa ai pasageri, nici in dreapta
  8. Sincer sa fiu, nu stiu exact ce vreau...dar mi-ar placea o masina mai fasneata, cu ceva pedigree si care sa spuna ceva..., dar care la nevoie sa poata duca 2-3 adulti si 2-3 bicle pana la Brasov spre exemplu. Adica Mini sau Abarth nu se califica. Cupra, VW nu prea ma atrag (fara un motiv anume). Mi-ar placea un 430i, dar e si cam scump si cam mare. 135i...asa la prima vedere unul din 2020-2021 as gasi pe la 30-35 de mii cu 70-80k rulaj. Dar nu va merge mult, cu serie 3 actual ies doar prin weekend. MX5 e fain...dar merge ca a treia masina Am un amic cu o Honda S2000, superba masina...dar o scoate la aer de cateva ori pe sezon.
  9. Pana la urma are cineva pe aici M 135i F40 (cred)? Ma tot gandesc la o masina mai mica si mai hot, iar 135i pare cea mai potrivita daca vreau sa raman in familia BMW. Din pacate, review-urile online nu o prea lauda, inclusiv Matt W. de la CarWow care zice ca nu transmite nicio emotie si ca e doar o masina rapida cu un logo premium...dar mai sunt si altii. Mi-a facut pofta un fin care si-a luat un Yaris GR...care insa e prea mic, prea spartan si prea manual...dar altfel, e o jucarie foarte misto...daca ai pe unde sa mergi, cobori din masina zambind de fiecare data. Partea proasta e ca risti sa ramai rapid fara permis...dar logica asta se aplica si la altele.
  10. Extraurban ajungi repede la ZERO, iar la X1 pe autostrada daca mergi pe pilot automat sau cu viteza constanta nu adaugi autonomie..doar daca mergi in Sport si accelerezi sau pe franare. Pe coborarile mai lungi am incarcat si 8-10 km de autonomie. Evident exista optiunea sa pastrezi nivelul bateriei.. As zice ca la Volvo e ceva mai intuitiv modul de selectie. Ai in acelasi meniu: hibrid electric sport pastrarea bateriei/incarcare in mers La BMW modurile sunt cam ”confusing„ Ai Personal dar la X1 nu il poti configura prea mult, Sport (dar nu stii daca e hibrid sau doar benzina) Eficient (iarasi nu stii ce) Relax (cu masaje si muzica de meditatie) Art (schimba lumina...ca altceva nu m-am prins)...iar ca sa activezi electric cauti prin alta parte...Norocul meu ca nu o conduc prea des...
  11. Culmea, X1 chiar are un spatiu dedicat pt cabluri (printre altele) sub podeaua portbagajului, deci nu ar incurca deloc
  12. Cred ca multora le va da cu plus achiziția unui plugin, mai ales ca autonomia a tot crescut...70-100km au mai toate modelele noi
  13. Asa e, doar ca plugin-urile nu sunt gândite sa incarci rapid pe drum...spre deosebire de restul din lista ta. Ca exemplu... i4 trage cu +150 de la chargerele de capacitate mare (iar Tesla cu pana la 250), insa 545e cred ca trage cu max 11 KW. Eu nici nu iau cablurile la drum lung.
  14. La plugin...”autonomia electrica” se duce instant dupa cateva reprize de accelerare la blana...testat cu X3 30e, X5 45e, X1 30e, RAV 4, Volvo XC 40...adica la drum lung si mers alert, cei 16-20-25 kwh din baterie sunt irelevanti pentru consumul masinii..sau cel putin asta este experienta mea. Am facut acelasi drum Bucuresti-Canazei atat cu 320d xdrive cat si cu X1 30e xdrive... in linii mari 6% la diesel versus 8% la benzina...diferenta fiind ca serie 3 la acel consum face 1000km cu un plin, iar X1 vreo 600. Pe de alta parte, dupa drumul la ski, in x1 nu am mai pus benzina..a mers 92% electric, incarcat la 2-3 zile. Cam 65 km autonomie reala, de cand s-a facut mai cald. E un trade-off bun intre condus comod, putere, consum, ecologie..
  15. Trebuie ceva ”mentenanță periodica”? Intreb pt ca la bicla, la rotile tubeless cam trebuie schimbata solutia antipana la cateva luni, plus unele completari.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.