Jump to content

Tarabostes

Members
  • Posts

    312
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Tarabostes last won the day on December 14

Tarabostes had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Schi, MTB, Alpinism

Previous Fields

  • Masina
    320d xDrive F30

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tarabostes's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

130

Reputation

  1. Long story short, e o masina foarte ok ca putere, tehnologie si dotari, insa la calitatea finisajelor si asamblarii este MULT sub F30-ul meu Luxury din 2017...dar cum ziceam, am vazut acelasi plastice ieftine si pe Mercedes EQE care trece de 70k pret de achizitie (+80k pret de lista). Sunt curios sa vad X3-ul nou. TKS...am facut economie de vreo 3k :))
  2. @edit Storm Bay se numeste...arata bine doar cu toate elementele black. Interiorul masinii este tot pe negru...si cred ca ii trebuie niste jante de 20
  3. Am făcut ieri un prim drum mai lung, si chiar am luat cateva sensuri giratorii si viraje mai in forta...comportament exemplar, nu lasa deloc impresia de SUV si face un transfer plăcut de putere intre punti. Simti cum spatele dă mai mult cuplu la iesire din viraje.... Se simt si caluții, accelereaza liniar, aparent zici ca nu are zvac, dar cand te uiti la vitezometru Scaunele faine, similare cu cele sport de pe serie 3, dar mai inalte si parca o idee mai buna sustinerea laterala. Iar masajul lombar un mare plus. Mi-au placut si farurile. Am si pe 3 tot Led Adaptiv, dar e alta tehnologie pe X1. Nu musai ca bat mai bine, ci mai degraba ca trecerea in moduri (cresterea/descresterea/mutarea fasciculului luminos) e mai fluida. Nici eu nu m-am lamurit. Mi s-a parut limitat modul de personalizare a modurilor de condus...dar tre sa mai explorez.
  4. Masina trage foarte misto in palierul 60-120, se simte aportul motorului electric....iar cutia asta cu dublu ambreiaj si 7 trepte schimba parca schimba mai fluent ca ZF8-ul pe care il am pe serie 3. Un aspect negativ, dar pe care il stiam, sunt plasticele low quality de prin diverse locuri...din păcate ma uitam zilele trecute la EQE-ul unui amic, iar partea de jos a usilor si cea de la consola mediana erau la fel de naspa la o masina de +75k euro. Probabil toată industria e pe reducere de costuri, desi preturile au tot urcat. @Onnix dilema este legata de range-ul electric, nu de consum in sine.
  5. Mers de dimineata, 21km prin Bucuresti, 2 grade la plecare... zice ca a avut un consum de 29 kwh/100km + 0.8 l/100 km. Apoi a facut o tura pana la Comana, iar bateria s-a descarcat complet...ce e drept am tot accelerat, asa for fun Meniul nu e prea intuitiv..cred ca tre sa citesc prin manual ca sa ma prind de niste lucruri. Foarte silentioasa, dar ma asteptam sa fie asa, mai ales ca eu conduc diesel si sta binișor pe viraje, pt un SUV. Mai descoperim.
  6. De ieri avem o nouă jucărie in familie, un X1 30e xDrive, plugin-ul cu motor de 1.5 (3 cilindri) + o baterie de 16 kwh si un motor electric pe spate. Simtitor mai mare decat versiunea precedenta de X1, are fix 4.5m si spatiu suficient atat pentru pasagerii din spate, cat si in portbagaj (480L). 320 CP in cartea tehnica, se simte rapida (sub 6 secunde 0-100 in cartea tehnica), multumita si unui cuplu de cca 470 nm, dar aici este de explorat si revenit cu opinii. Are pachet M interior/exterior si ceva dotari de bun simt: -scaune sport si electrice + masaj/volan incalzit -audio HK cu 11 incinte -asistenta parcare cu 360 si self-parking - head-up display - pilot automat adaptiv - Android Auto/CarPlay wireless - sasiu adaptiv - faruri led adaptive -keyless entry, hayon electric.. Luata cu garantie extinsa si service inclusiv (5 ani, 100k)..am avut si la serie 3 si a fost ok. Va fi masina sotiei, care merge preponderent urban si de aici optiunea plugin. Am incarcat-o peste noapte (cam 10h) iar range-ul electric aratat acum este 70 km. Oficial este 85...real cred ca va fi pe la 50-55.
  7. Am avut bata fata demontata acum mai bine de o luna...ma tot gandeam ca si aici ar putea fi o cauza..
  8. Imi tot apare si dispare o eroare legata de sezorii de parcare. A aparut prima data saptamana trecuta dupa un drum mai lung si am crezut ca e de la mizerie, noroi. Am spalat masina si a disparut...si apoi tot asa...bag masina in curte, apare eroarea..a doua zi nu mai e Ceva opinii sau experiente similare? ajung la service pt revizie dar mai dureaza.
  9. Schimbi uleiul la cutie mai des decât cel de la motor :))
  10. Raspuns de la ChatGPT.....despre care sa zicem ca e a sa o constiinta colectiva ”For an Aisin 7-speed automatic gearbox, it is generally recommended to change the transmission fluid every 60,000 to 80,000 miles (approximately 96,000 to 130,000 kilometers) or around 5 to 7 years, depending on driving conditions and manufacturer recommendations. However, it’s always best to refer to the specific vehicle manufacturer’s manual for exact guidelines, as maintenance schedules can vary based on the vehicle model and the type of transmission fluid used. If you often drive in severe conditions (e.g., heavy traffic, towing, or extreme temperatures), it may be wise to change the transmission fluid more frequently.”
  11. E mult folclor pe subiectul schimbului de ulei la cutiile Aisin...cu multe presupuneri si banuieli bazate pe ”am citit pe reditt„.
  12. X1 M35i ma astept sa ia 14-15% in Bucuresti, conditii de naveta zilnica si sa nu fie la fel de comod de condus. Plugin-urile sunt foarte silentioase, cuplul de la electric ajuta la reprize scurte...Sunt curios daca reuseste cineva sa mearga cu X1 30e doar electric in viata reala prin Bucuresti... X1 M35i cred ca e cu motor de 2L 4 cilindri, spre deosebire de M340i unde este altceva sub capota...de aici diferenta de pret
  13. X1 30 e cu ceva dotari (pachet M si in rest cat sa fie o masina ok inb 2024) ajunge pe la 56.000 eur...mult pt un X1, stiu... dar cam toate preturile la masini au luat-o razna. Are 320 CP si ceva cuplu, iar cu sasiul mai sport se simte bine masina, inclusiv pe viraje f scurte...nici nu zici ca e SUV-uleț. Volan si directie placute ca feeling... Este mai spatioasa decat versiunea precedenta de X1, dar ramane o masina mica...daca ai 1.80 si 100 kg nu prea incapi. Scaunele parca sunt putin mai ”stramte” ca la serie 3. La mine ar fi masina sotiei, de mers la job dar si masina de plecat in vacanta (copii nu prea mai merg cu noi, deci loc ar fi)...incat sa-mi poti lua si eu un coupe :)) Nu imi e clar cu range-ul electric si consumul pe autostrada...dar cat de rau poate fi.... Alternative pe aproape ar fi: X3 30e (modelul precedent) dar e pe o tehnologie mai veche, iar portbagajul este mai mic. X3 30e modelul nou e mult mai scump GLA 250e - mai slaba ca performante si ceva mai mica...cam la acelasi pret Toyota RAV 4 plugin... cred ca ar fi alegerea cea mai cu sens...49.000-50.000 eur..dar arata si se conduce ca o Toyota Volvo XC 40 - are maica-mea, nu imi place deloc, fara sa fie o masina rea...dar e mai fara feeling.
  14. Pentru ca serie 5 e la bani de serie 7 si tot asa... 530 eXdrive pleaca de la 68.000 eur Da, lipsa iDrive este un downsize, as zice ca principalul din punctul meu de vedere, dar fiind o masina relativ mica se ajunge usor la touchscreen. Lumea zice ca urban ar face 60km doar electric..adica 2-3 zile de mers la job. La drum lung nu ma astept sa fie prea economic...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.