Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Tarabostes

Members
  • Posts

    316
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Tarabostes last won the day on December 14 2024

Tarabostes had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Schi, MTB, Alpinism

Previous Fields

  • Masina
    320d xDrive F30 / X1 30e xDrive U11

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tarabostes's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

131

Reputation

  1. Ai priza trifazata? Cu ce valoare incarca masina?
  2. La X1 am acest incarcator + adaptor pentru priza normala. In acest setup masina trage 2KW. E ok pt ca o incarc peste noapte, ca sunt 8 sau 6h nu ma deranjeaza foarte tare. Am insa bransament trifazic (probabil 9 KW), dar nu am o priza trifazica montata. Ar avea sens sa montez o priza trifazica si sa cumpar un adaptor dedicat?
  3. Din cate stiu, 16.3 kwh... iar motorul electric are 177 CP Are o singura priza de incarcare, stanga fata.
  4. Revin cu ceva impresii: - Autonomia electrica, la temperaturile actuale, este de cca 50-55 km. Masina se incalzeste foarte repede dimineata. Inteleg insa ca la temperaturi negative, motorul pe benzina porneste automat si doar dupa cativa km poti trece pe electric. Nu am experimentat inca - La mers extraurban in regim hibrid cu accelerari multe, bateria se duce repede. Am ajuns la BZ spre exemplu cu 15 km range. Se poate opta oricand pentru pastrarea nivelului de incarcare a bateriei. - Performanta sistemului hibrid nu pare sa fie afectata prea mult de golirea bateriei. Ca feeling, masina trage la fel de bine. Nu am gasit date oficiale la BMW, insa testele unor jurnalisti spanioli aratau o diferenta de 0.2 secunde pe 0-100 - In Sport se misca exemplar, raspunde instant la orice apasare a acceleratiei si are un comportament de sedan. Probabil ca ajuta si plasarea bateriei in podea. Are si un Sport Plus, dar nu am incercat inca... -Comenzile pe touch screen sunt cea mai mare tampenie inventata de industria auto. Solutia este trecerea sistemului pe engleza si utilizarea comenzilor vocale. - La priza de acasa trage cu 2KW si se incarca in cca 8h.
  5. Long story short, e o masina foarte ok ca putere, tehnologie si dotari, insa la calitatea finisajelor si asamblarii este MULT sub F30-ul meu Luxury din 2017...dar cum ziceam, am vazut acelasi plastice ieftine si pe Mercedes EQE care trece de 70k pret de achizitie (+80k pret de lista). Sunt curios sa vad X3-ul nou. TKS...am facut economie de vreo 3k :))
  6. @edit Storm Bay se numeste...arata bine doar cu toate elementele black. Interiorul masinii este tot pe negru...si cred ca ii trebuie niste jante de 20
  7. Am făcut ieri un prim drum mai lung, si chiar am luat cateva sensuri giratorii si viraje mai in forta...comportament exemplar, nu lasa deloc impresia de SUV si face un transfer plăcut de putere intre punti. Simti cum spatele dă mai mult cuplu la iesire din viraje.... Se simt si caluții, accelereaza liniar, aparent zici ca nu are zvac, dar cand te uiti la vitezometru Scaunele faine, similare cu cele sport de pe serie 3, dar mai inalte si parca o idee mai buna sustinerea laterala. Iar masajul lombar un mare plus. Mi-au placut si farurile. Am si pe 3 tot Led Adaptiv, dar e alta tehnologie pe X1. Nu musai ca bat mai bine, ci mai degraba ca trecerea in moduri (cresterea/descresterea/mutarea fasciculului luminos) e mai fluida. Nici eu nu m-am lamurit. Mi s-a parut limitat modul de personalizare a modurilor de condus...dar tre sa mai explorez.
  8. Masina trage foarte misto in palierul 60-120, se simte aportul motorului electric....iar cutia asta cu dublu ambreiaj si 7 trepte schimba parca schimba mai fluent ca ZF8-ul pe care il am pe serie 3. Un aspect negativ, dar pe care il stiam, sunt plasticele low quality de prin diverse locuri...din păcate ma uitam zilele trecute la EQE-ul unui amic, iar partea de jos a usilor si cea de la consola mediana erau la fel de naspa la o masina de +75k euro. Probabil toată industria e pe reducere de costuri, desi preturile au tot urcat. @Onnix dilema este legata de range-ul electric, nu de consum in sine.
  9. Mers de dimineata, 21km prin Bucuresti, 2 grade la plecare... zice ca a avut un consum de 29 kwh/100km + 0.8 l/100 km. Apoi a facut o tura pana la Comana, iar bateria s-a descarcat complet...ce e drept am tot accelerat, asa for fun Meniul nu e prea intuitiv..cred ca tre sa citesc prin manual ca sa ma prind de niste lucruri. Foarte silentioasa, dar ma asteptam sa fie asa, mai ales ca eu conduc diesel si sta binișor pe viraje, pt un SUV. Mai descoperim.
  10. De ieri avem o nouă jucărie in familie, un X1 30e xDrive, plugin-ul cu motor de 1.5 (3 cilindri) + o baterie de 16 kwh si un motor electric pe spate. Simtitor mai mare decat versiunea precedenta de X1, are fix 4.5m si spatiu suficient atat pentru pasagerii din spate, cat si in portbagaj (480L). 320 CP in cartea tehnica, se simte rapida (sub 6 secunde 0-100 in cartea tehnica), multumita si unui cuplu de cca 470 nm, dar aici este de explorat si revenit cu opinii. Are pachet M interior/exterior si ceva dotari de bun simt: -scaune sport si electrice + masaj/volan incalzit -audio HK cu 11 incinte -asistenta parcare cu 360 si self-parking - head-up display - pilot automat adaptiv - Android Auto/CarPlay wireless - sasiu adaptiv - faruri led adaptive -keyless entry, hayon electric.. Luata cu garantie extinsa si service inclusiv (5 ani, 100k)..am avut si la serie 3 si a fost ok. Va fi masina sotiei, care merge preponderent urban si de aici optiunea plugin. Am incarcat-o peste noapte (cam 10h) iar range-ul electric aratat acum este 70 km. Oficial este 85...real cred ca va fi pe la 50-55.
  11. Am avut bata fata demontata acum mai bine de o luna...ma tot gandeam ca si aici ar putea fi o cauza..
  12. Imi tot apare si dispare o eroare legata de sezorii de parcare. A aparut prima data saptamana trecuta dupa un drum mai lung si am crezut ca e de la mizerie, noroi. Am spalat masina si a disparut...si apoi tot asa...bag masina in curte, apare eroarea..a doua zi nu mai e Ceva opinii sau experiente similare? ajung la service pt revizie dar mai dureaza.
  13. Schimbi uleiul la cutie mai des decât cel de la motor :))
  14. Raspuns de la ChatGPT.....despre care sa zicem ca e a sa o constiinta colectiva ”For an Aisin 7-speed automatic gearbox, it is generally recommended to change the transmission fluid every 60,000 to 80,000 miles (approximately 96,000 to 130,000 kilometers) or around 5 to 7 years, depending on driving conditions and manufacturer recommendations. However, it’s always best to refer to the specific vehicle manufacturer’s manual for exact guidelines, as maintenance schedules can vary based on the vehicle model and the type of transmission fluid used. If you often drive in severe conditions (e.g., heavy traffic, towing, or extreme temperatures), it may be wise to change the transmission fluid more frequently.”
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.