Iti dau dreptate la mai toate aspectele, mai ales asta cu lipsa iDrive care pt un sofer de BMW e un downsize major. Interiorul nu e cel mai premium, F30-ul meu din 2017 este mult peste. Nici feelingul directiei nu se compara, la U11 e cam artificial. Cat despre touch....poti comanda vocal aproape orice in masina...dar English only!
Problema s-a pus altfel. Voiam un SUV mic (am inlocuit tot un SUV deci o berlina nu intra in discutie) si electrificat pentru condus zilnic in oras, dar si suficient de incapator pentru plecat in vacanta. X1 30e a iesit cel mai bine punand in ecuatie: performante, dotari, confort, brand...peste GLA, Audi Q3, Volvo XC 40 (pe care il avem in familie) RAV 4 (făcut drive test) Ford Kuga etc.
Sotia e foarte multumita. Acum ca e cald scoate cam 70 km range electric, foarte silentioasa, Android wireless, sound ok (HK), facilitați de auto parking si auto dat cu spatele.
Am facut un drum lung la ski (spre 4000 km) si mi-a placut cum se comporta si cum te simti dupa catava ore de condus, desi avand cutie pe plafon am avut si ceva zgomot si ceva consum mare, dar altfel e mai mult decat decent.
Nu-mi dau seama la ce te referi cu raspunsul cutiei la plecarea de pe loc...nu am simtit vreo limitare/problema.