Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

rikmh

Contributors
  • Posts

    112
  • Joined

  • Last visited

About rikmh

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    330e G20

Recent Profile Visitors

4217 profile views

rikmh's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

32

Reputation

  1. Nu. Nu sunt publice aceste update-uri. Se fac / faceau in reprezentante contra cost sau in situatia in care se rzolvau anumite probleme pe care le reclamau clientii. Nu stiu daca mai face vreo reprezentanta update la E90/91. Oricum te puneau sa semnezi o declaratie ca daca ceva merge rau nu isi asuma inlocuirea modulelor. Asta raspunde si la intrebarea daca exista sansa sa "strici" un modul.
  2. Poti sa faci update dar trebuie sa studiezi al naiba de bine cum se foloseste WinKFP. Iti trebuie obligatoriu o sursa care sa livreze minim 60A . Pentru navigatie iti trebuie obligatoriu Icom cu conectorul pentru fibra optica, altfel update-ul acesteia va dura foarte mult (chiar si 10+ ore) cu sanse foarte mari de esuare. Am facut la al meu fost E91 tot 2009 (fara navigatie) la cate un modul, pe rand. Atentie la CAS, are o procedura deosebita de update. Dupa ce am facut la toate modulele la care exista un update, am scris cu Tool32 ILevel-ul (factory, history si actual). Iti trebuie nervi tari, unele module dureaza mai mult de o ora sa faca update cu cablu K-Dcan. Nu as incerca sa fac update cu ISTA-P la toata masina o data, sansele sa "crape" sunt foarte mari.
  3. Nu este recomandat sa o folosesti pe termen lung fara sa o incarci. Exista riscul de a se deteriora ireversibil bateria de mare voltaj.
  4. Ti-au dat-o stricata.... talpa grea.....
  5. Am scaune sport pe al meu G20. Am cautat un pic pozitia in care sa nu am probleme cu durerile de spate la drum lung si am ramas surprins atat eu cat si sotia ca dupa drumuri de 120 - 300 - 500 km nu am simtit nici o durere de spate (chiar am propleme destul de pronuntate cu nervul sciatic, resimtind durerea de la mijloc radiind pe piciorul drept). In concluzie mie unul imi sunt pe potrivite. Cred ca trebuie sa mai cauti pozitia / reglajul potrivit pentru tine.
  6. Codul a fost luat din ISTA? Daca da trebuie urmati pasii propusi de ISTA pentru diagnosticarea defectului. Se pare ca acest cod are insemanatate diferita in functie de modulul de aer conditionat care este instalat pe masina. 9C6A IHKA: Solar sensor, left ihka60 Automatic heating/air conditioning 9C6A IHKA: Compressor clutch ihka60_2 automatic heating and air conditioning 9C6A IHKA: Air volume, right ihka65 Automatic heating/air conditioning 9C6A IHKA: Interior temperature sensor fan ihka70 Automatic heating/air conditioning 9C6A IHKA: Current consumption, auxiliary-water pump ihkarr Automatic heating/air conditioning
  7. Ba da. A mea e pre-LCI si are total max 292.
  8. Nu are nimic cutia... "asa face toate" mai ales daca ai si 02TB Sport automatic gearbox. E un mix de implementare mecanica (lipsa convertizor) si setare intentionata a cutiei din fabrica.....
  9. Frumoasa. Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
  10. Nu exisata nici un consumator electric suplimentar pornit odata cu regenerarea.
  11. Cred ca poti sa activezi / cumperi functia in contul tau de MyBMW....
  12. rikmh

    BMW X5 45e

    Din pacate nu este nici o setare. Setarea este adaptorul / tensiunile pe care le furnizeaza : Asta scrie la daptorul de priza obisnuita: Detalii despre produs Numărul de articol: EI002709 Cablul adaptor de 10 A și cutia de control alcătuiesc încărcătorul Flexible Fast Charger 2.0. Cu această combinație, la prizele domestice se poate obține o putere de încărcare maximă de până la 2,3 kW (10 A). Si asta la daptorul pentru priza trifazata: Numărul de articol: EI00270H Cablul adaptor BMW CEE de 16 A (roșu, trifazic) permite utilizarea BMW Flexible Fast Charger 2.0 la prizele industriale roșii CEE de 16 A. Acesta mărește puterea de încărcare a încărcătorului BMW Flexible Fast Charger 2.0 până la 11 kW. Încărcătorul Flexible Fast Charger 2.0 și adaptoarele acestuia nu sunt compatibile cu încărcătorul Flexible Fast Charger 1.0 și viceversa.
  13. rikmh

    BMW X5 45e

    Mda... problema este aici : "Încărcătorul BMW Flexible Fast Charger 2.0 este un încărcător mobil pentru domiciliu pentru toate vehiculele electrice. Cutia de control și priza domestică alcătuiesc încărcătorul Flexible Fast Charger 2.0. Cu această combinație, la prizele domestice se poate obține o putere de încărcare maximă de până la 2,3 kW (10 A)." Ca sa incarce cu 16A trebuie folosit adaptorul pentru trifazat si sa il legi la priza trifazata.
  14. rikmh

    BMW X5 45e

    Daca chiar suporta 16A incarcatorul, trebuie sa setezi si la masina sa incarce cu 16A, default este max 10A.
  15. Trebuie codat, aia daca nu mai trebuie si alte conditii indeplinite....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.