Jump to content

Cristi Micu

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Cristi Micu last won the day on February 23 2019

Cristi Micu had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW F11 525xd

Cristi Micu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Ti am spus cum am procedat eu, tocmai ca sa nu te pacaleasca te miri ce mecanic. Procedura este f simpla si poate fi facuta oriunde. Nu sunt necesare diagnoze care costa. Le poti spune in service cum sa procedeze sa scoata aerul din perne, fara calculator. Si la mine tot perna st/spate era bulita, dar nu pierdea inca presiune. Era doar ciufulita in partea de jos. Este problema comuna, aceasta perna. Datorita tevii de evacuare, care este tot pe partea stanga, protectiile de noroi sunt insuficiente/ineficiente si ajunge mizerie pe perna. Cat despre perne OE... Prea scumpe si nu merita, dupa parerea mea. Pernele Arnott contin de fapt burduf Continental iar capetele de plastic erau identice ca si forma/grosime cu cele OE. Dar la jumatate de pret. Sper sa ti fie de folos... Toate cele bune!
  2. Salut La fostul meu F11, am schimbat pernele personal, fara interfata de diagnoza: Ridici masina pe 2 cric-uri sau elevator, scoti cele 2 mufe din compresor, desfaci conductele de aer din compresor si pernele se desumfla. Inlocuiesti pernele (ai nevoie doar de o cheie de 8 sau 10..nu mai retin, pt desfacerea cuplelor de aer, atat din compresor cat si perna). Dupa ce ai montat pernele noi, fara sa pui contact, cu cheia departe de masina, o lasi incet jos, pana ating rotile podeaua-fara sa lase greutate pe perne. Pui contact si masina se ridica. Lasi masina jos complet si asta este tot..ea va regla automat inaltimea presetata. Cat despre compresor, cel mai frecvent oxideaza mufele si de acolo vine lipsa de comunicare cu calculatorul. Oricum, exista kit de reparatie pt valvele din el, pe aftermarket, dar nu ti pot spune daca sunt bune sau nu, pt ca nu am avut nevoie. Dar, avand in vedere calitatea f buna a pernelor(in cazul meu, Arnott), cred ca si kitul de reparatie compresor e ok.
  3. Up Pret 18.000€ Si ceva mai multe poze.. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7Gtlry.html#dd96d0dd96 Ultima revizie 16.05.2018, 220.200km, ulei si filtre BMW
  4. Pretul se poate negocia doar la vizionarea/testarea masinii
  5. Up Revizie recenta diferentiale si transfer
  6. Nu mai este valabil anuntul Multumesc, se poate inchide
  7. Da, motorul a fost schimbat in Germania. Ma intereseaza daca din ce se vede, se poate afla data fabricatiei astuia nou.. Din ce-mi spui, e mai greu de vazut acea data, fiind in spatele motorului. Sau asta inteleg eu din "partea cu ambreiajul"...?
  8. Salut! Din seria poansonata, cum pot identifica anul, eventual si luna fabricatiei pt acest motor? (N47, evident ) Multumesc!
  9. M am lamurit si cu uleiul hypoid G1...asa il au si la reprezentanta.Identic, tot cu capac nesigilat. Cica doar cutia de carton cu cele 3 bidoane este sigilata...
  10. Am tot citit...cunosc situatia descrisa pe forum.Daca au gresit, trebuie sa plateasca. Sunt de acord. Dar nu dau cu pietre din spirit de solidaritate. Dau doar daca sunt afectat iar pana atunci relatez ce, unde si cum s a mai intervenit asupra utilajului Iar faptul ca forumul a modificat automat postarea mea...acolo mi au fost puse vorbe in gura Repet: Nu vreau sa le fac reclama, nu am precizat preturi, la manopera am spus doar ok..pana la proba contrarie
  11. Oricum nu am prietenii/relatii in niciun service bmw
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.