Salut La fostul meu F11, am schimbat pernele personal, fara interfata de diagnoza: Ridici masina pe 2 cric-uri sau elevator, scoti cele 2 mufe din compresor, desfaci conductele de aer din compresor si pernele se desumfla. Inlocuiesti pernele (ai nevoie doar de o cheie de 8 sau 10..nu mai retin, pt desfacerea cuplelor de aer, atat din compresor cat si perna). Dupa ce ai montat pernele noi, fara sa pui contact, cu cheia departe de masina, o lasi incet jos, pana ating rotile podeaua-fara sa lase greutate pe perne. Pui contact si masina se ridica. Lasi masina jos complet si asta este tot..ea va regla automat inaltimea presetata. Cat despre compresor, cel mai frecvent oxideaza mufele si de acolo vine lipsa de comunicare cu calculatorul. Oricum, exista kit de reparatie pt valvele din el, pe aftermarket, dar nu ti pot spune daca sunt bune sau nu, pt ca nu am avut nevoie. Dar, avand in vedere calitatea f buna a pernelor(in cazul meu, Arnott), cred ca si kitul de reparatie compresor e ok.