Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Ciprian01

Contributors
  • Posts

    618
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Ciprian01 last won the day on December 13 2024

Ciprian01 had the most liked content!

1 Follower

About Ciprian01

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Voluntexas

Previous Fields

  • Masina
    X5 45e xLine

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ciprian01's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Posting Machine Rare
  • Very Popular Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

337

Reputation

  1. Ala nu mi se pare cablu original. Fa-i o poza mai buna. Si eu tot X5 45e am
  2. 18-19 km nu e deloc rau pentru o baterie de 9-10kw, si asta fiindca -10 sunt -10 Motorul electric trebuie sa consume mai multe energie pentru a sustine caldura din habitaclu, totodata, se cunoaste faptul ca bateriile sunt afectate pe astfel de temperaturi. Eu spre exemplu o tin full tot timpul pentru a o ajuta.
  3. Nu are nimeni pe langa mine panouri, sunt aproape 30 case, as fi primul. Eu de aceea ma gandesc, la 5kw sau 8kw, imi scot consumul pe care il fac intr-o zi. Si daca imi iau Tesla, cred ca tot acopar cat are ea bateria de 75kw.
  4. Ok, cand ajung acolo o sa va cer sfaturi ce sistem complet PV recomandati. Casa e amplasata sud vest si bate bine soarele, am cautat lumina naturala
  5. Hybrid inseamna electric total, pana cand ai nevoie de sustinerea termicului si ti-l porneste si pe acesta. Daca ai baterie, ti-o foloseste pe toata pana la 100 km/h in hybrid sau 140 km/h in full electric. Termini bateria, porneste termicul si inceara sa recupereze energie si sa "injecteze" in baterii.
  6. Si eu imi doresc sa pun doar panouri fotovoltaice, dar voi suporta tot costul integral al sistemului, asa ca ma gandesc la 5 sau 8kw. Intrebararea mea e urmatoarea: 5 kw ar ajuta sa incarce masina pe zi (baterie 22 kw net sa zicem) si consumurile casnice de tip masina spalat, frigider, aer conditionat etc, iar noaptea sa diminuez doar la mici consumatori? Nu ma intereseaza sa injectez in retea neaparat ca nu e profitabil din ce ati specificat mai sus, ci doar sa ma bucur de energia creata si sa amortizez investitia.
  7. Da ma, ca voi stati talpa 2 km :))
  8. E plin youtube-ul cu astfel de intrebari... Sa stii ca BMW a gandit foarte destept si o sa ai toti caii declarati, chit ca apare sau nu procent la baterie. Chiar daca ea e - sau 0, si-a lasat un buffer de 7-8% sa iti livreze tot timpul puterea declarata de producator
  9. Este top configuratia si este o masina sport. X3 M40i ramane un dulapior agil mai mult pentru o familie.
  10. Nu exista niciun rationament daca ai muncit pentru bani, sa nu iti iei plug in hybrid, sincer. Ceea ce pentru mine este ceva super util, pentru dumnevoastra reprezinta ceva problematic. Tehnologia de plug in hybrid de la BMW e geniala atata timp cat stai acasa si mergi in oras, eu ca posesor de X5 45e vorbind. Cand dumneavoastra o sa mergeti in oras cu diesel-ul si il veti chinui in ture joase de o sa planga pistoanele, un 30e sau 45e, va merge electric, de nu vei auzi nici frustrarea si nici baraitul rablelor din jur. Sunt 6 sau 8 ani garantie pe baterie iar eu pana la acest moment nu am auzit, citit, ca se duc asa repede, fiindca ai o incarcare "greoaie" acasa, de 2.6 kw/h, asa stie chargerul de casa, si nu e dependent motorul doar de baterii. Initiatorule de topic, eu iti recomand! Si iti recomand varianta de 292CP, daca vrei sa te joci cu ea si sa ii enervezi pe flash-uri din spate Mai jos veti vedea proprietarii de PHEV cautand sa isi cumpere baterii de la reprezentanta:
  11. Si mie tot cu ea iluminata, e bad ass.
  12. O singura turbina. @sskkaa, scoate cash-ul si baga-te sefule
  13. Un vecin comandat X3-ul asta M50i, a zis ca i se pare econom si puternic totodata
  14. Nu stiu de ce m-as complica sa le dau banii celor din After Sales la BMW pentru incarcatorul ala, cand Tesla are home charger cu 22 kw, la 2800 lei :)) Si cu control de la distanta, programare incarcare, etc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.