Jump to content

matose

Members
  • Posts

    947
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

matose last won the day on April 2 2023

matose had the most liked content!

4 Followers

Previous Fields

  • Masina
    BMW E60 520d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

matose's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

211

Reputation

  1. salut,

    scuze de deranj, daca ma poti ajuta cu o idee la un e90 318i /2010/lci 

    eram in concediu si am vazut ca nu mai imi incarca alternatorul. L-am dat jos cu gandul sa schimb regulatorul,dat am vazut ca modelul asta nu are regulator. Am scos plusul de la  IBS si cand il cuplam inapoi incarca. Am fost la service BMW, dar nu aveau timp, asa ca am luat un IBS nou. Incarca doar daca am aprinse proiectoarele. Intrebarea mea este trebuie codat IBS ?

    Am ajuns acasa si am fost la cineva cu Ista ,nu are nici o eroare, dupa ce ia scos mufa albastra de la IBS si a sters eroarea a inceput sa incarce. Am umblat cu masina o zi,totul in regula. A doua zi nu mai incarca.

    Multumesc.

  2. Din pacate nu mai imi permite timpul sa ma ocup de asa ceva, imi pare rau
  3. Firul + de la panoul de sigurante
  4. Da, eventual un intercooler nou pentru ca lamelele de aluminiu se indoaie destul de repede in timp
  5. Ca si in industria IT-ul unde sporul de performanta prin overclocking este aproape infim in ultimii ani, industria auto a luat-o pe acelasi drum....
  6. Nu are nimeni cum sa te ajute fara codurile exacte de eroare
  7. Din ce ai pus tu acolo nu prea ai cum sa-ti dai seama. Iti patineaza ambreiajul B ceea ce se poate intampla de la ulei putin, garnituri intre mecatronic si cutie, blocul de valve sau ambreiajul in sine. Se rezolva cu 500 - 1000 eu in medie
  8. Nu se desincronizeaza, daca ai keyless schimbi bateria insa daca e cheie normala vine cu acumulator si probabil ca e obosit. Se schimba si ala insa trebuie taiata cheia
  9. Poti pune fara probleme N43B20 insa trebuie rescris ECU motor. Nu pune N46 pentru ca e cu injectie indirecta si trebuie modificat mult, inclusiv cablaj si ECU
  10. matose

    Turbina bmw

    Fara modificari nu poti pune, singura varianta este turbina hibrid insa trebuie ajustati parametrii din soft
  11. Unele versiuni de ECU motor si cutie au harti separate pentru modul Sport, insa majoritatea nu au (sunt dublate cele de regim normal).
  12. La fonta la un motor cu regim normal de functionare ar trebui sa fie pe viata. La aluminiu depinde foarte mult de motor, M54 si M57 tin destul de mult daca sunt intretinute corespunzator... N-urile sunt jale
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.