Jump to content

Mihai Vasile

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Toyota

Mihai Vasile's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Prettily de la m240 E fara tva deci plus 19% am sa le vad si u o contra oferta cand iau decizia finala Am vin-ul de la M2 il verific maine la bmw austriacul chiar nr-am imprietenit avem pasiuni comune ... e ITis la 40 ani pare om serios ma gandesc poate pot cumpara o garantie dupa de la noi nu stiu daca e posibil... Mersi mult de feedback PS legat de xDrive cand am vb cu cei de la rwprezentanta au spus ca e cam inutil masinile merg f bine fara ca imi recomanda fara desi eu am insistat.... Nu ma asteptam la asa raspuns de la Ei vizavi de aspectul ca M2 ul nu are xDrive nu e compatibil cu divizia M
  2. Experienta de la Dealer BMW Baiatul de acolo foarte ok deschis si orientat sa ajute clientul. A fost direct si mi-a prezentat ce optiuni avem si am concluzionat maxim ce poate face e sa aduca masina din Germanai de la Dailer BMW pe care o vom agreea impreuna, contra cost cu un comision pe care nu il voi face public asta depinde sigur de la fiecare, cel mai imp sunt avantajele care vin la packet... masina este verificata per total la plecarea din Germania la respectivul Deailer, apoi verificata la fel si la noi, in pret include si o garantie de 1 an. Partea interesanta a fost cand am ales cateva modele de pe Mobile.de care erau de la un Autohouse, masina avea 76km din 2011 pret f atractiv cand am verificat in history masina era adusa din USA, revopsita, 2 accidente la activ, 2 ani disparuse de la controalele de service, aparea la revizii odata cu 63k km apoi 98k apoi 180 apoi 110k si in final 76k km pozele erau impecabile cu scaun de copil sa prinda bine si evitend fara accident. si am mai gasit inca 2 variante asemanatoare deci mare atentie cum verificati masinile SH ... bine sigur nu e nimic nou pt f multi around:) dar a fost fun pt mine sa vad asta cu ochii mei.
  3. Salutare, Se pare ca incet incet ma aoprpi de un verdict si nu ma surprinde dar ma invart tot la aceleasi optiuni cu cele am plecat din start si anume BMW M235ixD, BMW M240ixD, culmea si un M2 am reusit sa gasesc o varianta foarte accesibila la pret, o voi prezenta mai departe. Optiunea noua care a aparut este de la MercedesB si anume C300/400 (astept ofertele de la dealer MB) Deci concred ultiunile sunt urmatoarele de la care am si o oferta in prealabil dupa negociere: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-2-ID7GlV38.html#9cc4a5517a - pt 39.500 (inclus anvelope noi iarna) - masina verificata si history curat are sub 10km masina inregistrata in 05/2017 inca sub garantie valabila inca 2 ani avantaj are cam full options putini KM garantie si e din romania relativ usor de ridicat, deja inscrisa la noi.. si cealalta varianta e una la care doar visam e vb de M2 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=254883248&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=117&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&numberOfPreviousOwners=1&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fnai=prev&searchId=c47f8076-9528-2092-41a5-14ff331e3ad0 >>> aici ar mai fi un pret de 43k pt un M2 de +75k plus ar fi un pret f bun majoritatea se invart pe la 50-60k - KM ar fi 70k, inclus anvelope noi iarna, inscrisa in 03/2016 conditie f buna, dejavantaj ar fi trebuie adusa din Austria, inmatriculata la noi, nu are xdrive fara garantie care se pierde desi e inca in primii 2 ani.. Masina este foarte Sport oriented 370CP o bestie nu foarte usor de stapanit cu rigiditate ridicata putin cam mult pt oras am reusit sa vb cu omul pare chiar f ok a trecut la un M4 si renunta la M2 ... imi puteti recomanda unde as putea sa verific istoricul dupa serie? tot ce am incercat nu ofera informatii complete... maine voi primi si oferta de la MB pt C300/400 presupun ca vor fi peste cele actuale ... dar masina arata demential la teste am avut ocazia sa testez un 250 care era cma slaba dar si asa se simte very high class totusi o ideie cam soft pt a fi considerata Sport Car, probabil 300 si 400 e alta treaba. am mai gasit cateva variante la M3235ixD, pe la 35-38k aceiasi echipare ca si M240.. astea trebuiesc aduse din Germania si inmatriculate fara garantie asa ca s merge mai mult pe M240 dar ce fac cu M2 pare o oferta de ne refuzat Ce pareri aveti pana aici? PS am sa va prezint putin experienta de azi de la dealer BMW cred ca interesanta pt mai mult care vor trece prin exp mea.
  4. Mi-ai citit gandurile 440 si 340 desi sunt mai mari si ceva mai puternice variantele cu optiuni se ridica peste buget si m235 pare mai bine echilibrata la raportul putere/dimensiune/greutate si la spatiu nu e chiar foarte rea cam cea ai buna din categorie si in spate sunt 2 locuri destul de confortabile aproape nu simti ca esti in Coupe. in final aici va fi sau nu un compromis.... Ce prere ai Mbenz vs Focus RS vs M325?
  5. Cred ca putem face dezbaterea asta mult si bine si parerile vor fi mereu impartite pe baza experientei fiecaruia .. pana la urma pt mine acest criteriu nu este cel decisiv. As vrea sa revin la subiectul principal al topicului, in continuare ma in vart printre urmatoarele optiuni: MBz A45 AMG - 1.991 cc 360CP - avantaje putere mare la CC mic, 4x4, taxe mici, fiabilitate buna spre f buna, aspect ext foarte fool dar personal este anulat de aspectul interior cu care nu ma impac mai de loc .. prea stilat si clasic pt mine, alt dejavantaj ar fi costul intretinere ridicat bine stiut la Mercedes, optiunile se invart in interval de 33k-39k Focus RS - 1.991 cc 349CP Putere f mare, 4x4, taxe mici, fiabilitate buna, aspect ext foarte cool, interior destul de misto, dejavantaj ar fi costul intretinere ridicat, ma tot gandesc ce ma retine totusi si inca nu stiu, probabil ca sunt in pozitia de a alege intre Ford si BMW si clar prefer BMW, optiunile se invart in tnterval de 33k-37k acelasi ca si la BMW M235 GOlf si Audi S3 cad pt mine clar not my style am mai cochetat cu A5, A4 am renuntat .. putere slaba comparativ cu cele late optiuni nu vreau sa regret ca am facut un compromis pe partea asta. Si revin la varianta care e cea mai aproape de sufletul meu BMW M235I Xdrive - 2.979cc 326CP - avantaje putere mare dar la 3000cc ceea ce ridica costul la taxe (ceea ce nu ar fi o pare problema) aspect int ext cool pe placul meu, pe parea de fiabilitate pe forumuri nu am gasit probleme toata lumea zice numai de bine,optiunile se invart in interval de 33k-39k. putin peste buget.Retinerea care o am este greu de gasit un model cu toate dotarile pe care le doresc, aspect putin cam soft (am senzatia ca e mai mult CarLady) poate de la dimensiune o ideie mai mica ca un model din seria 4. >> O intrebare ar fi sunt 328/330, 335, 340, sau 430, 440 mai bune variante Voi ce spuneti? Sunt o ideie mai mari ca dimensiune dar putere mai mica de la 250cp la 326cp (daor la variana 340 si 440 dar care pierd din putere si din feeling pt ca sunt mai mari si mai grele) Ce parere aveti? Voi ce a-ti alege? Si care ar fi argumentele alegeri? Mersi.
  6. Mersi mult Cib de info foarte util, experienta este mereu cea mai graitoare. Dupa mai multe cercetari am ajuns cam la aceleasi concluzii merg pe varianta cu xDrive si cutie automata ..asta fara pic de experienta. Astept pe cei de la Bavaria sa programam test drive-ul si poate reusesc sa imi fac o ideie.
  7. @alex230ro >>> Personal cu 35k cred ca, as lua ceva nou cred ca reusesti sa iei un Focus RS nou sau poate chiar un Type R.Daca vrei BMW as zice M235i coupe masina se misca frumos dar sa mai ai inca 5000 pentru eventuale surprize . Ford RS este o varianta relativ la indemana ca uite ce se gaseste la noi https://www.autovit.ro/autoturisme/ford/focus/?search%5Bfilter_enum_fuel_type%5D%5B0%5D=petrol&search%5Bfilter_float_engine_power%3Afrom%5D=300&search%5Bfilter_enum_damaged%5D=0&search%5Bcountry%5D= 2 variante aparent foarte ok eventual poate pot optine un pret ceva mai jos cu 1-2-3k Pt eventuale surprize nu e o problema partea de cash am ales 35k ca principiu mai mult. @andreisaioc >>> Cu m240i o sa ai multe frustrari pe carosabil umed, si trebuie mereu sa ai grija...trebuie sa fii cel putin un pui de pilot ca sa scoti maximum din ea, chiar si cu sistemele active. Cu un 335d xdrive, nu ai nici o emotie pe orice suprafata. >> recunosc ca va fi o surpriza pt mine tractiunea pe spate, dar aici am totusi o dilema in reviewuri lumea zice ca iarna daca oui caucucuri de iarna bune se rezolva problema... si in acelasi timp iarna inca vad BMWuri in traffic ei cum se descurca? E o nedumerire pt mine. ...... Am inceput de ieri sa ma uit si la varianta BMW 435i Coupe dar am o retinere mare in legatura cu dimensiunea in viziunea mea o masina sport care va fi condusa DD in Buc si ceva iesiri in afara din cand in cand (ori sper sa redescopar condusul si sa nu ma mai satur de condus) ... ar trebui sa fie ceva mai mica gen P 911 or M235 ... totusi incerc sa vad niste reviuri si despre acest model care recunosc la look arata demential. @alex230ro >>> E undeva la mijloc treaba, am mers cu RWD unde nu visam(cota 1400 iarna) si da am ramas blocat pe o panta de cateva grade, ba chiar era sa o patesc rau de 2-3 ori, intrarea la in curte presupune o manevra stransa si ramanerea cu botul in panta, iarna am avut momente horror acolo.Cu gume bune si un pic de atentie clar se poate merge, a ca un FWD e ceva mai usor de condus iarna sau ca AWD-ul e cel mai recomandat e alta discutie.Daca ar fi sa iau as lua rwd cu un LSD(autoblocant) acela ar fi compromisul ideal pentru mine. imi cer scuze daca par ignorat .. ca liplist de pregatire stiu ca sunt dar prescurtarile RWD, AWD, FWD sau LSD sunt un mister momentan daca poti descrie pe intelesul meu as aprecia. Multumesc Guys pls try to stay on the topic si sa acceptam si pareri diferite de ale nostre multumesc:) adi v >>> mersi pt sfat voi tine cont de el ... da cashul e disponibil si taxele si costurile adiacente se subinteleg, cand iei o masina cu 300cp sport nu cred ca mai tii cont de taxe si impozite Un alt detaliu planul meu este sa tin masina 2-3 ani poate o ideie mai mult doar daca ma indragostesc si nu ma mai pot desparti dupa 2 ani ma voi orienta la un upgrade eventual la M2. Legat de varianta cu Audi RS3 imi pare ca este aproape ca stil cu MBz A45 sau GOlf au un stil cu tendinte mai spre understeering ceea ce da senzatia de condus mai lejer mai lin mai confortabil dar tai din senzatia de sport care o da BMW care este mai oversteering si iti da senzatia ca o controlezi mai bine. Am renuntat la varianta Audi si Golf si in final si la MBz din cauza asta. Daca aveti alte opinii le urmaresc
  8. Salut, Multumesc mult pentru toate sfaturile le urmaresc cu interes si voi incerca sa asimilez cat mai multe informatii utile. Astept si mai multe pareri sustinute si voi incerca sa tin pasul cu toate comentariile. Pt inceput voi clarifica cateva aspecte conduc acum o VW pasat 160cp si o Toyota Corola la 100cp deci nu foarte sportiv ... acum doresc sa fac un pas in directia asta poate putin cam mare peste 250cp dar vreau sa incerc. Nu am condus pana acum decat cutii manuale deci never pe automat, majoritatea pe benzina foarte rar pe D, si niciodata ci tractiune pe spate. Planul meu este odaca achizitionata masina daca este peste 300cp voi incepe pe setarea cea mai soft pt o perioada pana incep sa ma acomodez si voi face sigur cateva cursuri de condus sportiv profi. Pana acum singura exp cu masina mai sport sa zic asa a fost pe un Evo 200cp daca nu ma insel sau poate mai mult pe un circuit profi de prin preajma Buc. @adi >>> Ar trebui sa te hotarasti, ori coupe ori sedan! >>> Eu sunt hotarat pe un Coupe ca asta imi dicteaza partea interioara dar ramane deschisa si varianta sedan doar daca nu gasesc ceva Coupe care sa fie ok ori voi gasi o varianta ideala sedan. In final voi cantari toate detaliile fiiecarui produs. PS: nu imi plac variantele pe ALB as merge pe, Estoril Blau Metallic, Grey, Black. @Mircea-Si >>> Mergi la dealeri in DE nu in RO. >>> clar optiunea principala e de mers in DE in RO doar daca vine dintr-o sursa cunoscuta de incredere. @Atomykatt >>> @Mihai Vasile, daca vrei coupe, Seria 2 e surprinzator de incapatoare in spate, plus ca masina fiind mai scurta si mai usoara, va oferi alte senzatii. >>> asta am vazut si eu in mai toate review-urile @danwmb >>> Poti lua noua dai avans 35 si restul in rate dar e noua + garantie acum tu sti socotelile tale cat te tine buzunarul>>> in final pe mine ma intereseaza si costul total ca e cam acelasi lucru dau 35 avans si apoi mai dau 35 in rate costul tot 70k este .....
  9. Salutare, Am luat hotararea sa investesc maxim 35kEuro in masina visului meu care sa imi aduca tot ce imi pot dori de la o masina, anume putere, confort si fiabilitate. Tot incerc sa ma hotarasc la cea mai buna varianta dar pentru ca sunt destul de incepator in domeniu nu reusesc sa ajung la o concluzie finala si ma tot invart in mai multe dileme. Sper cu ajutorul vostru care aveti mai multa experienta sa ajung sa iau decizia cea mai buna. 1. As incepe cu prima intrebare, avand in vedere ca bugetul este destul de ridicat max 35k Euro ma intreb, NOUA sau SH? >>> avantaj NOUA evident masina noua ne atinsa de nimeni + garantie dezavantaj major ce imi doresc eu se duce lejer la 50k poate chiar peste. 2. Vreau masina sa fie Sport/Puternica (medel Coupe m-ar incanta) Mpaket si as pleca de la minim 250CP de aici poate urca cat se poate de mult in functie de model si pret, Confort >> scaune sport cu maxim confort posibil (asta pot face si un upgrade) - Fiabila >> sa nu am probleme cu ea pe cat posibil raport calitate pret bun. 3. Alegerea brend-masina/model si optiunile au fost - VW GTI >> Ford Fosuc RS >> MBenz A45 AMG >> BMW(328i,335i, M235i) incet incet am ajuns la concluzia ca vreau ce mi-am dorit mereu BMW sa intru in clubul select Daca totusi aveti ceva sfaturi aici si recomandari va rog adaugati ceva nou mai bun. 4. Daca merg pe varianta BMW aici imi pare mie o incurcatura mare la momentul actual incerc sa inteleg care e varianta cea mai buna si ma invart in urmatoarele variante: - M235i varianta asta pare sa fie cea mai aproape de ce imi doresc eu >>> la noi nu prea sunt deloc si nu stiu cat de fiabile sunt ar fi alte varianta mai buna? Stau aici in dilema cu modelul 328i care adevaratceva mai slaba la CP dar totusi la limita de jos iar raportul pret este mai bun as zice. - M235i vad ca a evoluat in M240i - cand ma uit la modelul 328i vad ca a evoluat in 330i si pe ,langa mai multi CP si +10k la pret care mai e diferenta? Apoi ar mai si in discutie moodelul 335i Sedan/Coupe si 340i Coupe care imi par cam mari ca dimensiune. - Preturile si caracteristicile ar fi din ce am reusit eu sa gasesc pe Mobile.de par sa fie cam asa, incepand in ordinea optiunilor: I - BMW M235i CoupĂŠ >> 2.979 cc2>> 326CP >> Pret SH 29k - 40k >> probabil 37k >> putin peste buget - BMW 328i Sedan >> 1.995 cc cc2>> 245CP >> Pret SH 18k - 27k >> probabil 25k - BMW 335i CoupĂŠ >> 2.979 cc2>> 306CP >> Pret SH 20k - 30k >> probabil 27k - BMW 330i Sedan/CoupĂŠ >> 1.995 cc cc2>> 245CP >> Pret SH 30k - 40k >> probabil 37k >> putin peste buget Am cochetat si cu variantele urmatoare 228i,230i,340i,M240i, M4... Ar mai fi cateva dileme: - intre Manual vs Automat (nu am mers pana acum cu asa ceva avand doar manual) - cu xDrive sau fara care sunt avantajele dezavantajele, xDrive creste pretul cu 3-5k As alege CoupĂŠ ca e mai sporty la look si deja am un Sedan pt familie, iar sedanurile exceptand 328i imi par cam mari pt model sport. PS: de as avea bani as alege direct M2 Astept parerile si intrebarile voastre si multumesc anticipat pentru ajutor.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.