Jump to content

warhammer23

Members
  • Posts

    174
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW e34

warhammer23's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

9

Reputation

  1. Salut. Cumva si scule de bmw ? 113150 113170 Si care dintre ele este pentru S38b38 ? ( ca cica una e pt SUA una pt EURO dar nu stiu care) Ms.
  2. Mai bune in ce sens? Mai performante? Mai economice? Mai avansate tehnologic? Da total de acord. Eu ma refeream la simplitate si armonia mecanica adica echilibrate fara sa se bazeze pe electronice. Atat.
  3. Exact. Vorba vine.. Nu o sa mai fie masini ca E30 M3, E28 M5, E34 M5, E46 M3 etc Nu ca nu ar vrea dar nu ii mai lasa 'marketing-ul' ,'green peace-ul" etc
  4. Salut. BD51427 O sonda lambda OE Si te rog inca 1-2 variante la ceva aftermarket. Si OE 12141726066 12141726590 12139066468 13641730059 13627527525 Multumesc.
  5. Foarte interesant subiectul. Ceva noutati de atunci? Sa continui cu alte exemple. Platforma M50 cu cele 2 variante de 2l si 2,5 L 2,0 l - 80 mm diametrul cu 66 mm cursa 2,5 l - 84 mm diametrul cu 72 mm cursa A urmat apoi generatia M52 si M54 M54 a fost si de 3L 3,0 l - 84 mm diametrul cu 89.6 mm cursa Observam ca M50b25 are acelasi diametru ca M54b30. Se pare ca unii deja au facut evidentul si anume au luat ansamblu de arbore cotit, biela si piston din m54b30 si l-au montat in blocul lui m50b25. http://www.dtmpower.net/forum/e36-3-series/196000-build-yourself-s50b30-clone-cheap-diy.html http://img156.imageshack.us/img156/7426/000014o.jpg http://img6.imageshack.us/img6/2493/000013jo.jpg http://img20.imageshack.us/img20/765/000012lh.jpg Rezultatul aproximativ 240 de cai, creeand practic o clona a modului cum a facut BMW versiunile mai 'slabe' pentru piata din USA si anume S52-ul folosit pt E36 M3 versiunea USA. (vs europeana s50b30 cu 286 de cai / S50b32 - 321 cai ) Plsu arborele cotit de pe m54b30 e acelasi folosit pe s52 - chiar si codul e identic http://bmwfans.info/parts/catalog/11210007262/ La noi ar fi foarte atractiva aceasta modificare. Sa se ia un M50b20, marit blocul de la 80 mm la 84 mm cota lui 2,5 si pus internele de m54b30. Stiu ca la 2,5 difera multe vs 2l si nu se va optine acealsi lucru daca se ia un 2,5 si facuta treaba de mai sus. Dar numai din punct de vedere al impozitului - sa ai motor legal de 2l si taxele aferente (sub ~ 200 lei) dar defapt e de 3l la care impozitul este +2000 lei. Ca putere nu ne asteptam la minuni dar trebuie sa iasa ceva daca mai si umbli la alte axe cu came, soft etc De la 150 de cai / 190 cuplu cat are M50b20 , sa te apropii de 231 cai si 300 nm a lui M54b30 ar fi ceva. Plus fiabilitatea si simplitatea lui M50 de ex blocului de fonta vs aluminiu ( la tot ce a urmat dupa el) Ca BMW de 3 generatii (M50,M52,M54) nu a umblat la putere la cilindree echivalente ci daor la cum da puterea, a adaugat vanos, alte aliaje la bloc, din cauza reducerii noxelor, consumului etc. A experimentat cineva si la noi cu asa ceva?
  6. Felicitari Domi pt rezolvarea cu motorul si acuma cu Ac-ul. Ai schimbat vreodata sonda lambda ? Daca da, de care ai luat? OE ? Ca am inteles ca OE trebuie ca stii sigur ca si tine si merge bine etc. ..asa e? Si s-a simtit ceva la consum, raspuns etc? Ms.
  7. Da, conform real oem, pe M50 este si simpla cat si dubla in oferta. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1991/march/browse/engine/twin_mass_flywheel/ #1 Evident si kit ambreiaj aferent. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/520i-M50/LHD/M/1991/march/browse/clutch/clutch/ #10
  8. Legat de motor era vorba sa il faca V6 pentru noul M3. Asa 'macar' e inca L6.
  9. Ceva noutati? Ziceai ca ai versiunea fara catalizatoare. Cumva nu ai nici sonda lambda?
  10. Superba! Chiar ieri citeam acest articol. http://jalopnik.com/5909789/what-is-the-best-luxury-coupe-ever-made What Is The Best Luxury Coupe Ever Made? :heart:
  11. Salut. BD51427 Te rog pentru: -debitmetru OE - 13627527525 -sonda lambda OE - 11781735710 si -13621315541 tot OE Ms.
  12. Superba ! Tin minte ca citisem undeva ca Nelson Pique, cel care castigase titlul mondial in F1 din '83 cu echipa Brabham ce avea motorul legendar de la BMW M12/13 (cel de 1,5 L turbo cu ~ 1300-1400 de cai ); detine pana in zilele noastre o astfel de masina M635CSi inca de atunci. Si un clip foarte interesant.(e o portiune unde vorbeste in engleza si Pique)
  13. Pana la urma cate versiuni de motoare pt M3 E36 au existat? Euro S50B30 - 286 cai - 86 mm (alezaj) x 85.8 mm (cursa) S50B32 - 321 cai - 86.4 x 91 US S52B30 - ?? ( a existat? ) S52B32 - 240 cai - 86.4 x 89.6 Si daca S52b32 e bazat pe un M52B28 .. atunci blocul era tot din fonta? Sau cumva toate m52 pt usa aveau blocurile din fonta? Sau aluminiu + camasi din otel?
  14. +1 Daca a fost ingrijita,la ce ofera , merita. http://www.youtube.com/watch?v=xrMBTjREec8 Aici forumul specific de M5-uri. http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/62434-e39-m5-frequently-asked-questions-faq.html
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.