Jump to content

lucianWRC

Contributors
  • Posts

    2292
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

lucianWRC last won the day on April 21 2023

lucianWRC had the most liked content!

About lucianWRC

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW e30 cabrio

Recent Profile Visitors

23206 profile views

lucianWRC's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Contributor 2023 Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

743

Reputation

  1. Avand arcuri stock d-aia nu simti amortizoarele, arcurile de M-pack sunt cu 1.5 cm mai scurte, al fel si amortizoarele ... eu cu eibach am drop 3 cm fata spate si nu pierd din confort. Dupa 2 veri cu jantele pe 19', style 218 si anvelopele cu dimensiunea de pe stalp sunt f.multumit, anvelopele sunt NEXEN, au rezistat cu brio la ceva gropi inerente. Jantele au capatat putin joc la franare, am vazut diferenta cand am pus anvelopele de iarna care sunt pe 17'.
  2. Volanta mi-a cazut mie pe la 265.000 km, dar am schimbat tot chitul, la puntea spate nu am umblat deloc, la fata doar bratele dinspre interior ... restul sunt bucsile de fabrica, flansele la cardan la fel, la grup am schimbat doar uleiul, caseta de directie bate de la 230.000 km, n-am facut-o si nici nu o fac. Am schimbat barele antiruliu si pus de M5 cu tot cu bucsi noi, amortizoarele sunt bilstein b4 m-tech cu arcuri eibach prokit. La motor in afara de fulie, bujii, releu si garniturile de la evacuare nu am umblat, am mai schimbat racitorul EGR, ramasese blocat pe deschis ...
  3. Interesant este ca e60-ul are probleme comune ... eu si finul meu aveam aceeasi masina, a mea fabricatie 09.2009 a lui a 6.2009, eu manuala, el automata ... eu 331.000, el 260.000 km ... ce am schimbat eu pana la 260.000 km a schimbat si el, in plus pe partea de electrica lucrurile stau la fel ... supapa EGR la o diferenta de cateva luni iar motoras spalator parbriz la o diferenta de 2 saptamani. Inca avem DPF activ, eu am schimbat preventiv senzorii, el la cateva luni distanta, la fel rolele, bujiile si releul ...
  4. Intradevar sunt decente ... dar daca adun 800 lei asig., 180 lei impozit, 130 lei vinieta ... se fac 1100 lei ... asa eu dau 250 de lei pe an pt toate astea ... plus ca autentifica originalitatea vehiculului. Iar pt viitor probabil va avea libera trecere la ceva restrictii privind circulatia autoturismelor poluante. In Constanta citeam ca vehiculele electrice si cele retro au parcarea gratuita.
  5. D-aia mai are putin si face 9 ani in familie, am luat-o la 180.000 km ... deci am facut 150.000 km ... in acest timp am schimbat distributie, amortizoare, 2 brate, frane complete, ceva senzori, bujii si releu refacut alternator si electomotor (cel din urma l-am facut preventiv) ... iar cea mai mare investitie a fost anul trecut, galerie admisie noua OE. Vazand ce e pe piata si ca nu mi-a facut probleme mari, plus ca nu iau cine stie ce bani pe ea, am preferat sa mai trag de ea.
  6. Chiar da ... inspectie cu un reprezentant RCR, inspectie RAR, circa financiara iar in final politie.
  7. A mai trecut un an, am ajuns la 331.000 km, anul acesta am facut in jur de 14.000 km fara nicio problema majora, am schimbat motoras stropitor parbriz. Pt anul urmator vor trebui schimbate niste scuturi, motor + c.v., probabil un calculator scaun confort, cel din dreapta nu mai culiseaza decat pe o sina, data jos bara fata, polishat faruri+proiectore, lac si folie ppf, vopsit bara fata.
  8. Gata, am reusit si am facut-o vehicul istoric ...
  9. Pregatita de vara ...
  10. Salut, Alex! Sa te poarte cu placere, o masina f.frumoasa cu niste jante de senzatie. De e9 am auzit prin targ ca va fi varianta CSL la exterior.
  11. Style 128 sunt ale tale, chiar arata intr-un mare fel. E greu sa ti fresh o masina care circula zilnic si sta afara, dar inca are 70% vopseaua originala, exceptand capota, barile si usile de pe partea dreapta (n-a avut unul loc sa iasa din parcare).
  12. Sunt fara distantiere ... au ET14 fata/spate.
  13. Acestea sunt jantele pe care a rulat sau ruleaza. Eu nu sesizez diferente mari, intradevar, nici nu merg agresiv sau sportiv. Ma deplasez din punctul A in punctul B intr-un confort raportat la varsta si modelul masinii. Stiu ca exista o formula de calcul vizavi de greutatea jantei si acceleratie, dar diferenta de 2.5kg/roata nu mi se pare f.mult. Diferente mari sunt la jantele de x5, unde o janta are 17-18kg. O concluzie finala, style 218 vor ramane forever pt vara iar style 277 pt iarna.
  14. Are arcuri eibach prokit si amortizoare bilstein b4 m-tech. Interiorul si tot ce este la sistemul de rulare (bari stabilizatoare, bucse etc) sunt m-tech.
  15. Corect, poza este din primavara cand a primit ingrijirea anuala, probabil ai vazut-o dupa jumatatea anului, cand faci 20000km anual nu ai cum sa o ti impecabila.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.