Updates: Am mai facut ieri seara 2 teste 0-100 si masina scoate acum timp ceva mai bun (primul test 10.2sec, al doilea test 9.7sec; testele de dinainte scoteau 11+). Am facut un drum inainte de asta(dar nu imediat) de vreo 200km in care "i-am dat cat o putut duce" si ma gandesc ca s-o mai fi desfundat, alta explicatie nu gasesc. De asemenea, nici consumul masinii la suta de km, nu corespunde cu specificatiile tehnice. Astazi am resetat consumul afisat de bord si dupa o zi de condus in Oras, bordul afiseaza 9l/100km+, ceea ce e exagerat. Stiu ca nu am specificat la inceput, dar acum ma gandesc ca ar putea sa fie un indiciu prin s-ar putea afla componenta ce cauzeaza problema sau cel putin sa aflu ce componente afecteaza concomitent puterea masinii cat si consumul. Legat de nesiguranta ca poate nu am decuplat DSC-ul total, clarific faptul ca l-am dezactivat total, nu sunt chiar asa mare "masinist" dar nu e mare filozofie sa ti apasat 5sec un buton.... Instrumentele pe care le-am folosit pentru masurarea acceleratiei, au fost cronometrul unui smartphone, aplicatia Speed logic lite, si ceva adaptor bluetooth conectat la un smartphone care il introduci in socket-ul masini unde in mod normal conectezi testerul. Inainte ca cineva sa discrediteze metodele, vreau sa zic ca nu m-a interesat o masurare de mare precizie, ci daca masina scotea <= 9sec (precizie de 0.7sec suficienta in cazul de asta) eram multumit, avand in vedere ca masina e luata second-hand. Daca valorile au dat aproximativ la fel, banuiesc ca acolo e valoarea reala. Ultimele 2 teste de care zic le-am masurat doar cu aplicatia Speed logic lite(singur in masina). Pffai baieti... ati scris 2 pagini de forum pana am compus eu reply-ul asta )