Jump to content

DragosPena

Contributors
  • Posts

    224
  • Joined

  • Last visited

About DragosPena

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    BMW Seria 3 F34 325d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DragosPena's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

38

Reputation

  1. Nu pot sa iti garantez dar din ce vad pe forumuri din afara ISTA dupa versiunea 4.33 vine cu PC HWID specific license file, deci cum ziceam mai sus vede ca a fost modificat acel parametru la ram, hdd,cpu si ce anume urmareste el, etc si nu merge, singura optiune ar fi daca ai putea clona si HWID dar aici nu te pot ajuta din pacate si doi nu stim mai exact ce date anume copiaza. LE: intrebarea mea e care e diferenta dintre un ISTA D cu licenta si unul deja Activat/cracked ? Presupun ca accesul online sau chestii de genul, iti da acces si la baza de date scriere sau ceva ?
  2. Poti incerca cu clonezila sa faci o copie sa vezi ce se intampla, de asemenea nu vad unde si ce anume ar putea ISTA sa stocheze astfel incat sa zica ca lipseste licenta, singura chestie care imi trece prin cap acum este sa citeasca mai multe Hardware IDs de la CPU,Motherboard, Network , HDD etc si daca ceva nu se pupa atunci automat sa zica lipsa licenta sa zic asa.
  3. Salutare, cum ai facut copia la HDD ? eu tot ce am facut cu clonezila mi-a reusit chiar daca a fost de la HDD la SSD, a copiat tot inclusiv boot image absolut tot ( bine nu ar fi o problema ca asta poate fi facuta daca se corupe dar totusi nu vad de ce nu ar functiona )
  4. Cum zice si colegul, suspectez ceva tot pe parte de electrica la cum arunca erorile, te duci frumos la dealer si ii lasi masina, le zici sa se ocupe de ea daca nu vor ANPC si avocat pe cap.
  5. nu cred ca ai face decat sa bagi niste banuti in anumite buzunare, cine vrea sa lase caramida pe acceleratie o sa o faca si cu si fara curs.
  6. Din ce am inteles 800 de cai , DSC off si a prins un capac de canal si atunci a fugit spatele ... sa le fie tarana usoara ca erau tineri. Eu unul multumesc domnului ca nu am avut bani eu sau ai mei de masini puternice cand eram tanar ca eram teribilist.
  7. La mine unul nu a fost niciodata updatata, nu stiu de ce ar fi nevoie de repair kit
  8. Buna dimineata, intrebare mai asa de prostanac, cum fac sa ii fac update ( posibil si sa fie prea de dimineata si sa fi citit cu jumatate de ochi )
  9. Salutare, Clar am facut postarea dupa ce am comparat cifra octanica din europa cu cea din america mai exact ce e mai jos si de asta am si zis ca mie unul mi se pare mai slaba calitativ decat a nostra. Nu am vrut sa te repeti in explicatie, ma refeream strict la valorile de mai jos. Plus ca m-am obisnuit cu americanii sa fie mai altfel decat noi la absolut tot ce inseamna scala de masura. Ca sa nu fac super mult offtopic: Consum 1.8 benzina fostul BMW in oras 11l pana la 14-15 ( alergat) Consum 2.0 D actualul 325d consum 8 in oras dar am avut si 10.5 in functie de aglomeratie Consum 3.0D 535d undeva la 10-11 oras. Consum 3.0 benzina la e93 22l (am avut si 15 dar prea rar) cat a fost la mine masinuta
  10. Salutare, Din ce vad eu, benzina in america e mai slaba calitativ decat cea din europa dar si mult mai ieftina.
  11. Da din pacate la noi nu e reglementata treaba asta cum e prin alte parti si de aceea orice se poate "repara" in loc sa se dea titlu de salvage si doar sa fie dezmembrata ... pana atunci pentru iero, vezi cat iti ofera ca dauna economica si incearca sa mai negociezi acolo de o ciorba si incearca sa o faci ca o rezolvi usor, la tine din poze nu pare deloc sa fie lovit ceva la partile de siguranta, capul de lonjeron daca are cea mai mica urma ala se poate inlocui fara probleme.
  12. din ce stiu in romania nu exista decat dauna economica si atat, nu exista dauna totala ( exemplu dat de tine cu rupta in doua masina ) exemplu sunt si americanii cu cele care au titlu de destroy sa zic asa, la noi in tara nu exista astfel de titluri decat dauna economica cea in care nu renteaza reparatia pentru ei dar asta nu inseamna ca nu se poate repara si circula inapoi pe drumul public.
  13. Daca ai bani orice poti face dar uneori nu justifica reparatia, ca si costuri nu stiu ce sa iti zic, dar e posibil sa fie multe ore de manopera si piese.
  14. Salutare, cum zice si in titlu am un cablu enet cu ista versiune 4.22 ( cred ca aceasta e dar mai putin conteaza) functioneaza perfect pe f34 2014, am testat in trecut si pe un seria 6(2012) si seria 1 fara probleme. Astazi incercand sa pun la un coleg de munca la un f30 2011/2012 nu ii vedea interfata deloc, testat cu un alt obd de telefon a mers. Aveti vreo idee ?
  15. Salutare, Nu am indreptat niciodata pana acum jantele, sincer nici nu mi-a zis vreodata tipul de la vulcanizare dar nici nu am observat diferente
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.