Salutare tuturor si La multi ani pentru noul an, am uitat sa mai vin cu noi informatii pe aici, la finalul lui Noiembrie am pus inapoi softul masinii deoarece inca simteam acea ezitate intre 3000 si 4000 (adica aveam boost puternic pana in 3000-3200 apoi acceleratie liniara deci nu limp mode si dupa 4000 iar over boost sa zic asa) , foarte rar imi aparea si eroarea de presiune prea mare inainte de turbo tot in jurul valorii de 3200. Am zis sa revin la harta originala deoarece am trimis harta unui alt tunner care mi-a zis ca ar fi decalibrata a mea si ca nu e ok, tipul la care am fost si mi-a facut harta mi-a spus ca el stie ce face si nu este nimic decalibrat asta fiind motivul si pentru care nu cripteaza hartile si din ce am vazut si auzit prin oras omul chiar este ok (am vorbit de asemenea si cu Dragos de la completechip care este un super domn si a fost super de ajutor cu sfaturi prin mesaje si ce anume sa verific ) si am ajuns la concluzia ca DPF este cam imbatranit si cu softul depasea limita de presiune si de acolo si aceea ezitare pe care o avea masina, am zis ca nu are rost sa trag de ea si pana nu dau jos sa trimit iar DPF ul catre odorhei de data asta ( am facut atunci greseala sa il spal la o firma din oras cu substante , stiu greseala mea ... dar cel putin cei de la odorhei au zis ca sa il trimit si arunca un ochi ca e posibil sa nu fie stricat si sa poate fi spalat) pana atunci masina merge cu softul ei regenerarile facanduse la 300km mers preponderent in oras ceea ce imi zice ca nu e caput filtru . Cand o sa am timp in primavara vara o sa il dau timp sa il trimit la odorhei si sa vad ce zic si ei si poate o sa merg la Dragos pentru soft direct ( ca si aici am o strangere de inima ca de ce nu m-am dus din prima la cel mai bun, mai ales ca stiu ca modificari la harta nu s-au facut dupa ce a fost testata cum face Dragos sa scada cantitatea de motorina vazand sa ajung la acel hot spot sa zic asa )