Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

DragosPena

Contributors
  • Posts

    226
  • Joined

  • Last visited

About DragosPena

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    BMW Seria 3 F34 325d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DragosPena's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

38

Reputation

  1. Salutare tuturor si La multi ani pentru noul an, am uitat sa mai vin cu noi informatii pe aici, la finalul lui Noiembrie am pus inapoi softul masinii deoarece inca simteam acea ezitate intre 3000 si 4000 (adica aveam boost puternic pana in 3000-3200 apoi acceleratie liniara deci nu limp mode si dupa 4000 iar over boost sa zic asa) , foarte rar imi aparea si eroarea de presiune prea mare inainte de turbo tot in jurul valorii de 3200. Am zis sa revin la harta originala deoarece am trimis harta unui alt tunner care mi-a zis ca ar fi decalibrata a mea si ca nu e ok, tipul la care am fost si mi-a facut harta mi-a spus ca el stie ce face si nu este nimic decalibrat asta fiind motivul si pentru care nu cripteaza hartile si din ce am vazut si auzit prin oras omul chiar este ok (am vorbit de asemenea si cu Dragos de la completechip care este un super domn si a fost super de ajutor cu sfaturi prin mesaje si ce anume sa verific ) si am ajuns la concluzia ca DPF este cam imbatranit si cu softul depasea limita de presiune si de acolo si aceea ezitare pe care o avea masina, am zis ca nu are rost sa trag de ea si pana nu dau jos sa trimit iar DPF ul catre odorhei de data asta ( am facut atunci greseala sa il spal la o firma din oras cu substante , stiu greseala mea ... dar cel putin cei de la odorhei au zis ca sa il trimit si arunca un ochi ca e posibil sa nu fie stricat si sa poate fi spalat) pana atunci masina merge cu softul ei regenerarile facanduse la 300km mers preponderent in oras ceea ce imi zice ca nu e caput filtru . Cand o sa am timp in primavara vara o sa il dau timp sa il trimit la odorhei si sa vad ce zic si ei si poate o sa merg la Dragos pentru soft direct ( ca si aici am o strangere de inima ca de ce nu m-am dus din prima la cel mai bun, mai ales ca stiu ca modificari la harta nu s-au facut dupa ce a fost testata cum face Dragos sa scada cantitatea de motorina vazand sa ajung la acel hot spot sa zic asa )
  2. Salutare, Ma bag si eu, 22kw nu poti avea decat pe trifazic si clar nu la 16A sunt undeva la 60A daca nu ma insel 22kw, pentru monofozat e Amperaj inmultit cu Voltaj si iti da puterea in Wats adica 16A x 220v = 3520watts ( 3.5kw) pentru trifazic daca nu ma insel e acelasi calcul ori 2
  3. Nu pot sa iti garantez dar din ce vad pe forumuri din afara ISTA dupa versiunea 4.33 vine cu PC HWID specific license file, deci cum ziceam mai sus vede ca a fost modificat acel parametru la ram, hdd,cpu si ce anume urmareste el, etc si nu merge, singura optiune ar fi daca ai putea clona si HWID dar aici nu te pot ajuta din pacate si doi nu stim mai exact ce date anume copiaza. LE: intrebarea mea e care e diferenta dintre un ISTA D cu licenta si unul deja Activat/cracked ? Presupun ca accesul online sau chestii de genul, iti da acces si la baza de date scriere sau ceva ?
  4. Poti incerca cu clonezila sa faci o copie sa vezi ce se intampla, de asemenea nu vad unde si ce anume ar putea ISTA sa stocheze astfel incat sa zica ca lipseste licenta, singura chestie care imi trece prin cap acum este sa citeasca mai multe Hardware IDs de la CPU,Motherboard, Network , HDD etc si daca ceva nu se pupa atunci automat sa zica lipsa licenta sa zic asa.
  5. Salutare, cum ai facut copia la HDD ? eu tot ce am facut cu clonezila mi-a reusit chiar daca a fost de la HDD la SSD, a copiat tot inclusiv boot image absolut tot ( bine nu ar fi o problema ca asta poate fi facuta daca se corupe dar totusi nu vad de ce nu ar functiona )
  6. Cum zice si colegul, suspectez ceva tot pe parte de electrica la cum arunca erorile, te duci frumos la dealer si ii lasi masina, le zici sa se ocupe de ea daca nu vor ANPC si avocat pe cap.
  7. nu cred ca ai face decat sa bagi niste banuti in anumite buzunare, cine vrea sa lase caramida pe acceleratie o sa o faca si cu si fara curs.
  8. Din ce am inteles 800 de cai , DSC off si a prins un capac de canal si atunci a fugit spatele ... sa le fie tarana usoara ca erau tineri. Eu unul multumesc domnului ca nu am avut bani eu sau ai mei de masini puternice cand eram tanar ca eram teribilist.
  9. La mine unul nu a fost niciodata updatata, nu stiu de ce ar fi nevoie de repair kit
  10. Buna dimineata, intrebare mai asa de prostanac, cum fac sa ii fac update ( posibil si sa fie prea de dimineata si sa fi citit cu jumatate de ochi )
  11. Salutare, Clar am facut postarea dupa ce am comparat cifra octanica din europa cu cea din america mai exact ce e mai jos si de asta am si zis ca mie unul mi se pare mai slaba calitativ decat a nostra. Nu am vrut sa te repeti in explicatie, ma refeream strict la valorile de mai jos. Plus ca m-am obisnuit cu americanii sa fie mai altfel decat noi la absolut tot ce inseamna scala de masura. Ca sa nu fac super mult offtopic: Consum 1.8 benzina fostul BMW in oras 11l pana la 14-15 ( alergat) Consum 2.0 D actualul 325d consum 8 in oras dar am avut si 10.5 in functie de aglomeratie Consum 3.0D 535d undeva la 10-11 oras. Consum 3.0 benzina la e93 22l (am avut si 15 dar prea rar) cat a fost la mine masinuta
  12. Salutare, Din ce vad eu, benzina in america e mai slaba calitativ decat cea din europa dar si mult mai ieftina.
  13. Da din pacate la noi nu e reglementata treaba asta cum e prin alte parti si de aceea orice se poate "repara" in loc sa se dea titlu de salvage si doar sa fie dezmembrata ... pana atunci pentru iero, vezi cat iti ofera ca dauna economica si incearca sa mai negociezi acolo de o ciorba si incearca sa o faci ca o rezolvi usor, la tine din poze nu pare deloc sa fie lovit ceva la partile de siguranta, capul de lonjeron daca are cea mai mica urma ala se poate inlocui fara probleme.
  14. din ce stiu in romania nu exista decat dauna economica si atat, nu exista dauna totala ( exemplu dat de tine cu rupta in doua masina ) exemplu sunt si americanii cu cele care au titlu de destroy sa zic asa, la noi in tara nu exista astfel de titluri decat dauna economica cea in care nu renteaza reparatia pentru ei dar asta nu inseamna ca nu se poate repara si circula inapoi pe drumul public.
  15. Daca ai bani orice poti face dar uneori nu justifica reparatia, ca si costuri nu stiu ce sa iti zic, dar e posibil sa fie multe ore de manopera si piese.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.