Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

blueyedmind

Contributors
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

blueyedmind last won the day on July 20 2023

blueyedmind had the most liked content!

About blueyedmind

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    BMW F36 (2016) 420i (B48) xDrive

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

blueyedmind's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

12

Reputation

  1. E normal. Tot ce trece de 3000rpm, are alta narativa in materie de consum ulei, inclusiv pe la diesel. Sunt curios daca am face un poll cinstit, cati au consum de ulei cam 1 litru la 7-10k km la motoarele benzina cu injectie directa, sau mai simplu, cati nu au... Vezi ca foarte mult conteaza si orele de functionare in km respectivi. Degeaba mergi "sportiv" in Bucuresti, pe reprize scurte, accelerari bruste cu ture, si frana imediat dupa... si mult semafor, daca tu overall ai doar motorul ambalat si atat, dar viteza medie e tot sub orice critica... adica aia 2000km sunt chinuiti pe un timp lung.
  2. Am inteles. Asa voi face atunci. Doar intrebasem... O sa iau corpul cu totul OEM atunci. Merci de sfat.
  3. Pai de ce as schimba tot corpul filtru ulei, care e peste 1600 lei pe bavauto, si care nu are decat strict problema la acea "prindere" sau ce o fi (si nu e vorba de zgarcenie de bani), el in rest fiind bun, cand pot schimba doar prinderea aia cu 200 de lei cost cu transport cu tot, si pare si mai rigida, din aluminiu. E doar o idee/intrebare care nu pare ilogica, dar nici mecanic nu sunt...
  4. A incercat cineva, cu problema de la corp filtru ulei, sa schimbe doar componenta asta? https://klifex.com/vtulka-korpusa-maslyanogo-filtra-bmw-b48-b47-b46-b38-b37-11428596283
  5. Salut! Am si eu problema ca pierd antigel pe lateral motor. Cel mai probabil clasica problema de la B48, cu corpul filtru ulei. Aveti ceva aftermarket-uri de recomandat pentru? Trebuie sa iau o decizie pana maine, ce cumpar. Intreb de aftermarket, in ideea, ca poate vine cineva si remediaza problema materialului prost din original. Inclusiv daca cineva a pus acel corp filtru ulei aftermarket de aluminiu si daca face ce trebuie. Am nevoie de un sfat. Merci! L.E.: https://www.bavauto.ro/oil-filter-11428596283 aceasta ar fi piesa. Pare ca seria mai noua nu ar mai avea materialul ala de carton/compozit slab continut. Am inteles ca se schimba doar daca se da admisia jos, si ca mai trebuie si acolo niste garnituri schimbate?
  6. Eu merg la APB Service pe Viilor in Bucuresti si sunt multumit. Suntem mai multi prieteni care mergem acolo si nu avem emotii dupa ce plecam cu masina din service. Baga si istoric online la BMW cu toate operatiunile.
  7. I-am facut revizia la 8900 km la APB Service. Intentionam la 8000 km, cum fac de regula, dar s-au nimerit niste drumuri lungi prin tara de sarbatori + indispinibilitatea la service. Oricum am o rezerva buna de km pt revizie. I-am schimbat si baia de ulei (o galagie de bani - 2800 lei), deoarece busonul de scurgere cam dadea in gol la strangere - cel mai probabil s-a dus filetul de la strangeri proaste, dar nu mai conteaza... Se mergea cu tiganeala "niste mastic", dar nu am vrut sa risc. Masina o folosesc preponderent la drumuri lungi inafara si nu vreau sa am emotii. Mai mergea "trasa" problema, dar mai bine sa fiu relaxat. Masina o intretin exemplar, doar cu piese originale, si merge ceas. In mai am programata mentenanta tratamentului ceramic. O fac sa arate ca de pe usile fabricii. In rest, nu am avut probleme, si nici nu imi doresc. Oricum o monitorizez saptamanal cu ISTA+, si orice problema o tin din scurt (momentan nu am avut erori)! Succes!
  8. Salut! Nu stiu exact ce problema ai, dar ce pot sa iti spun din “citite” sau “best practices”, la motoarele noi, unde capacul culbutori este din plastic, se recomanda schimbarea lui la 100k km, chiar si preventiv, indiferent ca manifestă probleme/scurgeri, deoarece acesta se deformeaza oricum in timp de la temperaturile mari. Schimbarea garniturilor capacului culbutori nu e o solutie. Deci capacul culbutori intra la “consumabile”. Eu am schimbat capacul culbutori pe OEM, doar ca nu a venit cu bușon. Am cumpărat OEM separat. Recomand si tie, daca tot faci operațiunea. Si la mine “transpira” ulei pe la bușon si se imbiba cu ulei buretele cover-ului de deasupra motorului. Sper sa iti rezolvi problema si sa fie doar asta. De curiozitate, la cati km ti-a papat 1L ulei? Desi… daca e problema de scurgere ulei pe la capacul culbutori, e cam irelevanta intrebarea mea…
  9. Trebuie FSC sau doar dezarhivez in root-ul stick-ului USB si conectez la masina... iar mai departe isi face update automat?
  10. Salutare! Tocmai ce i-am facut o mentenanta la protectia ceramica. Se recomanda cam la un an, un refresh. A iesit tipla. Chiar a meritat. Pe mici portiuni s-a mai facut un polish foarte light (erau anumite pete de calcar care nu ieseau la decontaminare) si reaplicata protectie ceramica Gtechniq Crystal Serum Ultra si coating EXOv5 + sealant. Masina e la fel te intretinuta tehnic, precum este intretinuta estetic.
  11. https://www.farcebook.com/reel/325578649972486 Salut! A schimbat cineva la B48 acest corp filtru cu unul aftermarket complet din aluminiu? Aveti ceva recomandari, cod piesa, etc? Asta iarna am avut o situatie, ca mi-a aparut warning-ul de antigel la minim. Am oprit imediat si am completat cu aprox. 550-600ml de apa distilata pana la MAX, deoarece nu aveam antigel original BMW, ce a fost pus inainte, si mi-am vazut de drum. Peste 2 zile, reverific nivelul, si era iar sub MIN, dar fara warning (cred ca mai trebuiau lipsa vreo 50ml, ca sa declanseze iar senzorul ca 2 zile in urma). Am completat de data aceasta cu fix 500ml amestec antigel original BMW + apa distilata (cam 40% apa distilata am pus, sa mai compensez cu concentratie de antigel de la completarea anterioara de apa distilata simpla) pana la MAX si de atunci nu mai am nicio problema/scadere. Am inspectat cu ochiul cat am putut, si ma tot uit si acum, sa vad daca am vreo pierdere pe undeva. Chiar nu inteleg unde au disparut 1L de "coolant" in 2-3 zile, dar acum e ok. Ma gandeam sa ii fac preventiv schimbarea acelui corp filtru, si o mentenanta/curatare/aerisire (cum s-o chema) completa de antigel. Am inteles ca la 2 ani se recomanda? Altii zic mai multi ani... gen 6-7-8.
  12. A fost prima mea achizitie din pasiune. De asta m-am si aruncat la asa ceva. Daca as da timpul inapoi, nu as mai repeta (sau clar as merge pe o "lustruire" minimala si mult mai ieftina). Dar mi-am facut damblaua, cum s-ar zice.
  13. Am destule dotari si nici nu troncane. Ambele detalii indeplinite, pentru toti.
  14. Atat s-a putut... pentru mine e ok. Ma interesa sa fie ingrjita si ok tehnic. La optiuni e greu sa o gasesti perfecta SH.
  15. Foarte putin. Cam 8-10k. Cu ea am facut 8500 km de cand o am. O am de 11 luni aproape.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.