Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

raduron10

Members
  • Posts

    817
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

raduron10 last won the day on October 19 2024

raduron10 had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW G30

Recent Profile Visitors

8361 profile views

raduron10's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

400

Reputation

  1. Cele RFT sunt mai rezistente, mai greu sa faci pana cu ele. Eu nu as mai merge fara RFT dupa experientele cu celelalte. Asa cum a zis @sskkaa dinamica masinii in curbe si la viteze mari va fi mai proasta fara RFT.
  2. 320i nu e un motor prea reusit, o sa ai consum mare, putere deloc si nu e nici vreun motor stralucit ca fiabilitate. Ori 330i/d ori 320d, parerea mea. Ar mai fi si 325i, 218 cp care la fel consuma multicel si putere nu prea. Eu am avut atat 325i cabrio cat si 320d cabrio. In Romania sanse sa gasesti ceva cu km putini, o masina asa veche, greu de crezut, sansele tind spre 0. Apoi una cu interior de stofa si fara navigatie, iarasi este o tristete.
  3. Or fi masinile noi eficiente, dar eu cu 520d g30 nu am avut in viata mea consum mediu mai jos de 7.8 parca. De obicei sta pe la 8.5....cu diesel.
  4. Ai primit sfaturi bune aici, tine cont de ele
  5. Pune ce recomanda BMW si ulei original BMW. Chiar si asa, cu motorizarea aia la o asa uzura, o cauti cu lumanarea, daca mai pui si cine stie ce uleiuri o cauti cu reflectorul.
  6. Din experienta mea Michelin PS au fost cele mai bune, am de vara pe G30. Iar la RFT nu as renunta pentru nimic in lume, am experiente traumatizante cu anvelope non RFT cand Romania era ciuruita de gropi, acum poate numai e cazul, dar totusi.
  7. Seria 2 e totusi entry-level, chiar daca e un pui de M, nu e M2. O revizie normala, si majoritatea vor fi normale, in reprezentanta, nu trece de 2000 de lei, ulei motor si filtre.
  8. E buna daca esti pitic si ai picioare scurte Serios nu as pune asa chinezarie.
  9. Exact, asta e raspunsul corect. Trebuie sa iti asumi ca orice defectiune la sistemul multimedia sau ceva similar, nu poate face obiectul garantiei.
  10. Sa nu fi fost parbrizul schimbat si lipit prost, am mai auzit situatii.
  11. Sigur a franat brusc, altfel nu se invartea masina asa. In plus ghinion ca a fost explozie imediat, posibil sa fi fost impact direct in zona rezervorului in partea din spate, fara explozie poate mai exista vreo sansa pentru oamenii aia. Trist ce sa zic.
  12. Acelasi discurs e de la E46/E39 incoace. Mereu modelele ulterioare au fost mai slabe calitativ, sau cel putin asta a fost opinia generala.
  13. In Pitesti e reprezentanta BMW... Apoi poti verifica macar seria de sasiu ca sa iti faci o idee despre kilometraj.
  14. In plus 44k de km sunt foarte putini, nu ar trebui sa existe probleme grave la km astia. Sigur sunt reali? S-a verificat masina inainte de cumparare?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.