Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

neo_andersson

Contributors
  • Posts

    1768
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    84

neo_andersson last won the day on January 4

neo_andersson had the most liked content!

About neo_andersson

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Contact Methods

  • Yahoo
    neo_andersson@ymail.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW F13 / F36

Recent Profile Visitors

39595 profile views

neo_andersson's Achievements

Experienced

Experienced (11/15)

  • Great Content Rare
  • Contributor 2025+ Rare
  • Helpful Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Well Followed Rare

Recent Badges

1.9k

Reputation

  1. Oglinda completa stanga BMW F30 full electrica cu rabatare si sticla heliomata = 500 ron Oglinda completa dreapta BMW F30 full electrica cu rabatare si sticla heliomata = 500 ron Oglinda interioara F30, F31, F32, F33, F36 heliomata cu LED pt alarma = 300 ron Oglinda interioara F10, F11, F12, F13, F01, F06 heliomata = 250 ron Trim-uri stalp D stanga+dreapta varianta pentru retrofit HK sau BW X5 G05 = 400 ron / set Capac motor N57 : F10, F11, F12, F13, F06, F01, F02, F25, F26, F15, F16 = 400 ron Trim consola centrala Miko Aluminium Mesh Effect Dark BMW X5 G05 ; X6 G06 ; X7 G07 inclusiv capacul pt suportul de pahare = 500 ron Insertie praguri iluminate BMW X5 G05, X6 G06, X7 G07 fata set stanga+dreapta = 300 ron (cu logo BMW) Actuatoare portbagaj electric F36 LCI set stanga+dreapta = 500 ron Pot pune poze la cerere, pot expedia si in tara cu Fan Curier sau ridicare din Bucuresti.
  2. verifica navigatia sa nu fie retrofit, foloseste un VIN decoder online si vezi daca masina ta are optiunea 609 din fabrica.
  3. Eu mi-am instalat acasa BMW Wallbox Plus Gen4. Am bransament monofazat de 8kw si panouri tot de 8kw cu invertor Fronius, fara baterii. Pe monofazat se poate seta curentul de incarcare pana la 16A (3.7KW), pe trifazat merge pana la 32A. Cablul original de 6 metri nu era suficient de lung asa ca am cumparat un cablu Type2-openend de 10 metri. Montat conform manualului, cablul "aftermarket" a incarcat masina de fix 3 ori, apoi nu a mai vrut. Desi nu era nici o eroare pe wallbox, sesiunea de incarcare incepea si dupa cateva secunde se oprea. Masina incerca sa reporneasca incarcarea la fiecare 10 minute doar ca fara succes. Am pus la loc cablul original si merge fara probleme. Fiind frig afara si vremea nu tocmai buna nu am reusit sa gasesc problema pentru care cablul aftermarket nu merge, cu toate ca 3 zile a functionat fara probleme. Daca vrei sa manageriezi incarcarea cu BMW Wallbox este necesar un smartmeter conectat imediat dupa siguranta principala de le Electrica. Am comandat un smart meter suportat de Wallbox (cel Fronius nu merge) model Inepro PRO2-Mod single phase 100A (90 euro cu livrare) dar inca nu l-am primit. Avantajul la BMW Wallbox este ca il poti adauga in aplicatia MyBMW si de acolo il poti controla cum vrei.
  4. Daca pui schimbatorul pe SPORT porneste motorul termic indifirent daca esti in modul HYBRID sau ELECTRIC.
  5. Trebuie modificat in FA, inlocuit 6NH cu 6NS si codat HU_NBT.
  6. salut, ai un cod de piesa la jante sa vad daca sunt compatibile si cu G05 45e? eu sunt in cautarea unui set de roti de vara, cele de iarna abia le-am cumparat, asa ca te intreb, le vinzi si fara cauciucuri?
  7. "fluiditatea imaginii" e foarte importanta cand tu privesti un ecran de 10'' sau 12'' a carui sursa video este un semnal FBAS analogic de 576 linii......ce sa zic, succes cu instalarea tunerului TV, opinia mea care am avut tuner TV pe aproape toate masinile de pana acum, inclusiv prima generatie DVBT, este ca e inutil, receptia in Romania este foarte slaba mai ales in mers iar selectia de canale este inexistenta, sunt 8 canale pe MUX-ul din Bucuresti TVR1, 2 si 3, TVR Info si niste canale regionale Craiova, Mures, Iasi, Timisoara care 90% din timp au acelasi program cu TVR3.
  8. Cred ca faci o confuzie. Transmisia DVBT2 si telefonia mobila nu au nici o legatura.
  9. gasesti pe google site-uri care vand kitul de FSCuri, unii au preturi modice gen 5-10 euro, unii au preturi in jur de 20-25 euro. o vizita la dealerul BMW local cu un stick USB nu costa nimic.
  10. Harta aia de acoperire este facuta cu antena la 8 metri de sol polarizata orizontal. Antenele masinii sunt verticale la 1 metru de sol. Doar diferenta de polarizare reduce semnalul cu vreo 3db ceea ce inseamna aprox 1/2. Am avut modul TV DVBT2 pe ambele masini si nu cred ca l-am folosit vreodata, in mers receptia nu e stabila, iar canalele HD sunt HD doar cu numele, modulul DVBT2 are iesire analogica FBAS catre headunit si face conversie de rezolutie la PAL cu 576 linii vizibile. Va recomand alta solutie pentru receptie TV. Navigatiile de la EVO ID5 in sus au screen mirroring (miracast), se poate conecta un device Android (un telefon/tableta cu sim de date activ) cu aplicatia Digi Online care merge foarte bine, e gratuita daca esti abonat Digi si ai access la foarte multe canale inclusiv HD in functie de abonament. Singurul inconvenient este schimbarea canalelor care se face din device-ul Android nu din iDrive. Aici lista de canale Digi Online: https://www.digionline.ro/toate-canalele
  11. Trebuie sa faci un folder cu numele FSC (litere mari) in radacina si sa pui acolo doar fisierul care se termina in ....1559912.fsc Cand introduci stick-ul in masina daca FSCul este pus corect pe stick incepe copierea automat.
  12. Sa o stapanesti sanatos, nu stii cat ma bucur ca a ajuns la un pasionat. In Romania nu prea ai ce sa vezi pe TV. Statiile SNR emit digital DVB-T2 doar canalele TVR (1,2,3, Info, si cele regionale). Problema majora in Romania este ca transmisia DVBT2 foloseste vechile sisteme radiante care au polarizare orizontala in timp ce standardul DVBT2 in Europa foloseste polarizare verticala. Antenele de TV de pe masina sunt verticale si inglobate in luneta. Din aceasta cauza receptia este slaba mai ales in oras printre blocuri inalte.
  13. Am 8kw monofazat si lunar dau in grid in medie 300kw care practic sunt pierduti la ce legi pt prosumatori sunt acum in Romania. Bateria masinii are 24kw. Vreau sa folosesc maxim din surplusul produs de panouri pt masina si sa dau in grid spre zero.
  14. Am mai avansat putin. Smart Meterul Fronius are iesire Modbus care este suportata de wallbox conform manualului, trebuie sa instalez 2 fire intre ele (Data + si Data -) si apoi sa vad din aplicatia Wallboxului unde se configureaza datele de la Smart Meter daca pot selecta adresa 6018-Reverse Active Energy ca valoare maximala pentru incarcare pentru ca practic doar de asta am nevoie. Acum nu e accesibil meniul de configurare din aplicatia wallboxului pt ca nu e conectat nimic in portul de smartmeter. Am treaba weekendul asta ca Smart Meterul e la vreo 15 metri distanta de wallbox Varianta 2 ar fi sa folosesc API de la Fronius pentru ca datele de la SmartMeterul meu ajung in aplicatia lor SolarWeb si de acolo sa extrag valoarea pentru Total Reverse Active Energy si sa o trimit cumva la Wallbox folosind protocolul OCPP direct la adresa lui web. AIci apare prima problema ca URLul vad ca e fix si setat de BMW spre serverul care gestioneaza solutia lor de integrare cu EON. Deci ori instalez 2 fire vreo 15 metri prin curte ori hackeresc URLul din wallbox
  15. Statia are intrare de smart meter doar ca accepta modelele de mai sus. Am luat legatura cu Fronius si firma care a instalat la mine sa gasim o solutie de interconectare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.