Kilometrii reali si uzura motorului. Miam cumparat un seria 3 diesel de 150CP din 2001. Masina am pus-o pe tester. Fostul proprietar se lauda ca masina are km reali. cind am puso pe tester avea cu 78000 km mai mult. A inceput sa zica ca testerul nu merge bine. El o tot tinea pe a lui. In final iam zis ca stabilim pretul in functie de defectele masinii. masina avea defect ambreiajul de la A/C compresor. Cerea 11500 euro, si nu mia lasat mai mult de 500 euro. De exemplu mai inainte mai vazusem si alte masini, bine inteles toate cu kilometrii intorsi si o gramada de defecte. Imi aduc aminte era un BMW seria 5 care spre surprinderea mea era sa zic :iata si o masina cu kilometrii reali! dar de unde..... Sint anumiti specialisti care sint in stare sa pacaleasca si testerul de kilometrii reali. Dar acestia nu sint multi. Dar degeaba ca tot ne dam seama, daca deschidem mai mari ochii. la diesel seria 3 si 5 mai are un modul de kilometraj memorat in cheie. De regula cei care da kilometrii inpoi ii dau numai din bord. Cind se verifica kilometrii, vedem ca kilometrajul din cheie este altul, de unde se poate calcula diferenta. Anumiti experti, mai nou, au software special si pot da kilometrii inapoi si din cheie. Dar tot degeaba! De exemplu acel BMW seria 5 din 2001 avea 114000 Km si cit avea in bord tot atit avea si pe Km cheie, de unde iti puneai o intrebare? Cita corectitudine? Oare? Asa ca ne-am uitat in alta parte si.......... Bingo! Masina avea peste 4600 ore de functionare. De unde rezulta ca adevaratii kilometrii ar fi fost intre 270000-300000Km iar uzura masinii intre 60-65%. Desigur, mai sint si alte metode de depistare a kilometrilor sau defectiunilor. Din fericire BMW este o masina inteligenta care ne da posibilitatea sa aflam daca masina a fost smecherita. Pentru mai multe detalii pentru cei interesati va pot oferii informatii si pe privat. Am sa mai revin. Cu mult respect pentru voi toti, si sa auzim de bine.