Jump to content

Godini

Members
  • Posts

    804
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Godini last won the day on September 17 2023

Godini had the most liked content!

1 Follower

Previous Fields

  • Masina
    BMW E 91

Recent Profile Visitors

5383 profile views

Godini's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

161

Reputation

  1. Godini

    accident sfaturi

    Daca tu crezi că o faci și îți mai rămân bani , accepta banii . Daca crezi că o să cheltui toată suma ,sau că mai trebuie sa pui tu bani , mergi la un service bun și renunță la bani . Personal îmi par extrem de puțini bani ! Bara e peste 4000(daca o iei noua) cu tot cu vopsit !
  2. Godini

    accident sfaturi

    Daca nu primești "dauna totala"(m-ar mira), o să primești o sumă destul de mare ! Ca idee , am fost lovit în spate ușor ,bara fara urme ,doar daca te uiți foarte atent se vede ceva (nici vopseua nu a sărit măcar) și am primit 3600 de lei . Dar ,90% o să primești dauna totala ,ceea ce e rău ,îți oferă bani putini .
  3. Ai un consumator care nu intră în "adormire" ,după ce oprești motorul . Poți verifica ușor cu un multimetru ,sau mergi la un electrician (daca nu te pricepi).
  4. As verifica pentru inceput tot ce înseamnă role ,in special fulia de la arbore .
  5. Da,hella am luat și eu și a trebuit calibrat . Arată valori cu minus de nou . Se pare ca doar cele originale arata corect ,restul sunt la ghici .
  6. La turbina ,e normal sa arate valorile alea . La senzorul de presiune care arata valori cu minus ,nu e normal . Ori e decalibrat ,ori e prăjit . Se poate calibra să pornească de la zero când e motorul oprit ,daca nu vrei sa iei nou ,dar trebuie codare (nu știu dacă te pricepi). E foarte posibil ca el sa fie cauza regenerărilor dese .
  7. Pai tocmai aplicația trebuie să arate presiunea in kPa ,schimbă aplicația că asta e pentru anvelope !
  8. Terminați cu prostiile ,presiunea aia trebuie măsurată în kilopascal ,nu in bar !
  9. Binmerlink și bTool sunt doua programe total diferite . Poza pusa de autor ,este din bTool !
  10. BTool , reseteaza ash doar atunci când resetezi DPF-ul,când îl inregistrezi ca DPF nou . Nu știu ce varianta folosești tu ,de ți-l resetează la fiecare regenerare forțată pe care o comanzi ,la mine nu s-a întâmplat niciodată asta ! Ești sigur că vorbim despre același program ? Nu este deloc "o prostie de soft" , e chiar foarte complex și își face treaba bine de fiecare data .
  11. In poza îți arată că încă e activa regenerarea și va continua la următorul drum . S-a întrerupt și a scăzut temperatura pentru că nu mai ești în mers .
  12. Servodirecția este asistata electric sau hidraulic ? Daca e hidraulica ,verifică daca ai fulia de la alternator cu sistem roata libera ( aka "ambreiaj") sau fixa . Daca ai prima varianta ,verifică să nu fie blocată . Verificarea se face foarte ușor : 1 -> dai cureaua de accesorii jos 2 -> decuplezi alternatorul de la baterie cu o cheie de 13 (izolezi cele două cabluri să nu atingă de vreo parte metalica ,sau le ține cineva in aer. Scoți și mufa alternatorului. ) 3 -> cu o șurubelniță subțire blochezi rotorul alternatorului 4 -> învârti cu mana de fulie In dreapta nu se învârte ,în stânga se învârte ușor = fulie ok Apoi scoți șurubelnița și verifici sa nu fie vreun rulment al rotorului gripat/spart. 1 -> prin mișcarea fuliei sus-jos,stânga-drepta (să nu fie joc) . 2 -> prin învârtire stânga - dreapta(să se învârtă fara zgomote de "fier pe fier","hîrș - hîrș" sau alte zgomote dubioase ) Rotorul este centrat în carcasă alternatorului prin doi rulmenți ,unul în fata - unul în spate .
  13. Din punctul meu de vedere , clapetele nu pot fi aspirate in motor daca se rup întregi ,pur și simplu nu au loc . Daca sunt foarte măcinate(adică să ajungă undeva la jumătate din mărimea lor) ,da ,se poate să fi fost aspirate in motor . Cum a ajuns mecanicul la concluzia asta ,a demontat măcar galeria de admisie ? Ce pagube ți-a spus că are , supape îndoite ,piston spart ...etc ? Sau doar și-a dat cu părerea ? Orice motor poate fi reparat ,problema sunt costurile . E posibil să ieși la un preț mai bun schimbând motorul dar și aici e discutabil ,nu știi ce motor iei ,e loterie .
  14. Clapetele stau închise doar când motorul este la ralanti . Odată ce acționezi accelerația ,se deschid si ele mai mult sau mai puțin . Oricum ,daca nu funcționează actuatorul ,primești eroare pe tester !
  15. BMW 4BC7 Intake Air Temperature Sensor
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.