Jump to content

Godini

Members
  • Posts

    793
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Godini last won the day on September 17 2023

Godini had the most liked content!

1 Follower

Previous Fields

  • Masina
    BMW E 91

Recent Profile Visitors

5226 profile views

Godini's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

157

Reputation

  1. Servodirecția este asistata electric sau hidraulic ? Daca e hidraulica ,verifică daca ai fulia de la alternator cu sistem roata libera ( aka "ambreiaj") sau fixa . Daca ai prima varianta ,verifică să nu fie blocată . Verificarea se face foarte ușor : 1 -> dai cureaua de accesorii jos 2 -> decuplezi alternatorul de la baterie cu o cheie de 13 (izolezi cele două cabluri să nu atingă de vreo parte metalica ,sau le ține cineva in aer. Scoți și mufa alternatorului. ) 3 -> cu o șurubelniță subțire blochezi rotorul alternatorului 4 -> învârti cu mana de fulie In dreapta nu se învârte ,în stânga se învârte ușor = fulie ok Apoi scoți șurubelnița și verifici sa nu fie vreun rulment al rotorului gripat/spart. 1 -> prin mișcarea fuliei sus-jos,stânga-drepta (să nu fie joc) . 2 -> prin învârtire stânga - dreapta(să se învârtă fara zgomote de "fier pe fier","hîrș - hîrș" sau alte zgomote dubioase ) Rotorul este centrat în carcasă alternatorului prin doi rulmenți ,unul în fata - unul în spate .
  2. Din punctul meu de vedere , clapetele nu pot fi aspirate in motor daca se rup întregi ,pur și simplu nu au loc . Daca sunt foarte măcinate(adică să ajungă undeva la jumătate din mărimea lor) ,da ,se poate să fi fost aspirate in motor . Cum a ajuns mecanicul la concluzia asta ,a demontat măcar galeria de admisie ? Ce pagube ți-a spus că are , supape îndoite ,piston spart ...etc ? Sau doar și-a dat cu părerea ? Orice motor poate fi reparat ,problema sunt costurile . E posibil să ieși la un preț mai bun schimbând motorul dar și aici e discutabil ,nu știi ce motor iei ,e loterie .
  3. Clapetele stau închise doar când motorul este la ralanti . Odată ce acționezi accelerația ,se deschid si ele mai mult sau mai puțin . Oricum ,daca nu funcționează actuatorul ,primești eroare pe tester !
  4. BMW 4BC7 Intake Air Temperature Sensor
  5. Fuchs ! Folosești selectorul lor și vezi ce îți recomandă !
  6. Bănuiesc că se încuie când ultima cheie cu care a fost condusă mașina se îndepărtează . Cealaltă cheie este ignorată ,până se pornește motorul cu ea,moment în care devine ignorată prima cheie ....s.a.m.d . Mi se pare logic !
  7. Afla cauza exacta și apoi te apuci de cumpărat piese . Așa ,pe ghicite și schimbat piese până o nimerești pe aia cu probleme , oricine poate să spună că e "mecanic" .
  8. Nu te speria cu uleiul , cel mai probabil curge pe undeva . Am pățit așa la un schimb de ulei ,după 50 de km mi-a dat mesaj să completez 1 litru . Normal că și eu m-am speriat ,facându-mi tot felul de gânduri negre . Problema era la filtrul de ulei care are și termoflotul incorporat ,curgea pe la niste oringuri !
  9. Pentru că nu ai ora setata ,trag concluzia că ai avut mesaj pe baterie (că se descarcă repede) . Incarca bateria sau schimb-o !
  10. 3000 OE , 1550 Febi , 850 Dayco . Vorbim de kit complet ,mai există și variante doar de patine,întinzător și lanț .
  11. Nu am schimbat încă distribuția dar, când o să schimb ,o sa pun Dayco ! Am auzit lucruri bune despre ei și au preturi chiar rezonabile .
  12. In acest caz ,nu mai are sens sa faci schimbul de ulei . Ai ulei proaspăt mereu ,schimbi doar filtrul !
  13. In Germania se schimba la 30 k, la noi se schimba la 10-15 k. Și explicația e simpla : in Germania îți trebuie 30-40 de minute că sa parcurgi 100 de km , in Romania îți trebuie 1.5 ore ( uneori chiar mai mult ). Să nu mai vorbim de praf ,suntem patria prafului .
  14. Când am pus cauciucurile de iarna cu alte jante ,tot de aluminiu, a dispărut problema . Concluzia mea este că jantele sunt vinovate .
  15. Se pare că e ceva legat de sistemul Start/Stop !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.