Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Godini

Members
  • Posts

    810
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Godini last won the day on September 17 2023

Godini had the most liked content!

1 Follower

Previous Fields

  • Masina
    BMW E 91

Recent Profile Visitors

5489 profile views

Godini's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

162

Reputation

  1. Da,este acționată electric ,se vede clar actuatorul .
  2. Partea electronică este pentru a raporta pozitia supapei egr . Acționarea lui însă, este vacuumatica . Practic este cam același lucru ca la mine. La tine ,daca deconectezi partea vacuumatica, nu se mai deschide clapeta către răcirilor și ,implicit, nu mai trec gazele către galeria de admisie .
  3. In orice stil de condus ,cu orice turație . Egr e deconectat prin metoda întreruperii furtunului de vacuum ,mufele toate conectate . Fara eroare in bord ,singura diferență fiind pe tester ,unde apare(la valorile live) mai mult aer decât este cerut . In rest totul ok !
  4. Ce pot să îți spun sigur este că ,daca deconectez egr , am regenerări la 400-600 de km . Cu egr activ ,pățesc exact ce spui tu .
  5. Verifică să nu ai o gaura in admisie ,fă un test de fum .
  6. Godini

    accident sfaturi

    Daca tu crezi că o faci și îți mai rămân bani , accepta banii . Daca crezi că o să cheltui toată suma ,sau că mai trebuie sa pui tu bani , mergi la un service bun și renunță la bani . Personal îmi par extrem de puțini bani ! Bara e peste 4000(daca o iei noua) cu tot cu vopsit !
  7. Godini

    accident sfaturi

    Daca nu primești "dauna totala"(m-ar mira), o să primești o sumă destul de mare ! Ca idee , am fost lovit în spate ușor ,bara fara urme ,doar daca te uiți foarte atent se vede ceva (nici vopseua nu a sărit măcar) și am primit 3600 de lei . Dar ,90% o să primești dauna totala ,ceea ce e rău ,îți oferă bani putini .
  8. Ai un consumator care nu intră în "adormire" ,după ce oprești motorul . Poți verifica ușor cu un multimetru ,sau mergi la un electrician (daca nu te pricepi).
  9. As verifica pentru inceput tot ce înseamnă role ,in special fulia de la arbore .
  10. Da,hella am luat și eu și a trebuit calibrat . Arată valori cu minus de nou . Se pare ca doar cele originale arata corect ,restul sunt la ghici .
  11. La turbina ,e normal sa arate valorile alea . La senzorul de presiune care arata valori cu minus ,nu e normal . Ori e decalibrat ,ori e prăjit . Se poate calibra să pornească de la zero când e motorul oprit ,daca nu vrei sa iei nou ,dar trebuie codare (nu știu dacă te pricepi). E foarte posibil ca el sa fie cauza regenerărilor dese .
  12. Pai tocmai aplicația trebuie să arate presiunea in kPa ,schimbă aplicația că asta e pentru anvelope !
  13. Terminați cu prostiile ,presiunea aia trebuie măsurată în kilopascal ,nu in bar !
  14. Binmerlink și bTool sunt doua programe total diferite . Poza pusa de autor ,este din bTool !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.