Buna ziua! M un seria 5 E 61 2.0 D, motor 177 CP, N47. Am facut un drum de 300 km in afara localitatii, a mers impecabil masina. A 2a zi am mers in oras ~ 2 km si cu 200 m inainte de destinatie mi s-a aprins martorul engine si am primit mesajul ``Engine fault! Reduced power``, am oprit si cand sa ma intorc inapoi spre casa nu am mai pornit masina. Am duso la un mecanic a facut ceva diagnoza si aparea eroare 4560 DDE: Rail-pressure Plausibility Delivery controlled. A spus ca am probleme cu alimentarea, a desfacut si s-a uitat la pomba din rezervor...sub bancheta apoi la pompa de inalte a gasit span metalic. A zis ca sa inlocuieesc pompa de inalta presiune si am si inlocuito, a inlocuit si ceva conducte...furtune. La injectoare nu s-a umblat. Masina porneste greu la cald, porneste la prima cheie dar invarte10 secunde, trage bine, comportament normal, nu are fluctuatii la relanti, merge rotund. am facut o tura cu masina, a aparut din nou mesajul `` Engine fault! Reduced power``, masina nu mai tragea, am oprit, repornit si masina merge normal. m-am plimbat vreo 20 km am mers si 160km\h, si turat 4500+ ture, si subturat si nu a mai aparut mesajul, totul functioneaza normal doar pornirea greoaie. Ce e de facut? cine a mai patit asa ceva? Motorina in rezervor este de jumatate, motorina varianta scumpa petrom. pana acum bagam varianta ieftina si nu au fost probleme...dar ma indoiesc ca motorina ar fi cauza ca masina trage foarte bine. Ce sa fac ca nu gasesc in toata oradea un mecanic competent. Am citit aici dar nu am gasit subiectul acesta, solutie la cauza mea:(