-
Posts
1013 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Contact Methods
-
Yahoo
silviu974
Previous Fields
-
Masina
BMW 320 D 2004 E46
MOTANUL's Achievements
Newbie (1/15)
18
Reputation
-
Galeria era echipata cu un furtun vacuumatic. Avand in vedere ca galeria a fost schimbata cu totul de curand (acum ~15.000 km), furtunul ala nu are rost sa il schimbi. Comanda-le pe restul. Uite aici imaginea https://plus.google.com/photos/110041841247707657441/albums?banner=pwa&gpsrc=pwrd1#photos/110041841247707657441/albums/5467114024361010545/5467114228093867314
-
Aveam facturile BMW munchen parca. Pana la 120.000 a fost doar la reprezentanta. Ultima factura era facuta al alt service (cand avea masina 3 ani jumatate si iesise din garantie). Spray degripant bun si 5-10 minute de asteptare fac minuni
-
Ti-am zis ca bujiile ar fi de schimbat pana in iarna (~180.000 este deja un kilometraj venerabil pentru ele). La primul Seat picasera doua pana in 80.000 km (masina luata de noua). La asta de acum vad ca am ajuns la 100.000 si pana acum nu am eroare pe ele. In general, dupa ce pica una le strica si pe celelalte. Si la urmatoarea revizie sa schimbi si uleiul din diferential ca cel din cutie l-am schimbat eu). In diferential e foarte putin ulei 1,6 l daca imi aduc aminte...
-
Ma bag. Doneaza-mi tu niste anvelope 195/65/15 din gama michelin, goodyear sau dunlop DOT 2706 si le donez si eu pe astea. Stiu la ce te referi - dar trebuie luat in calcul ca aceste anvelope 8 luni din 12 au stat in loc racoros si cu dressing pe ele. Nu poti sa compari unele tinute in soare cu unele tinute in beci si sa ajungi la acelasi rezultat. http://s14.postimage.org/c1lbthdjx/2012_08_16_001.jpg http://s14.postimage.org/8lxsxo5p9/2012_08_16_003.jpg http://s14.postimage.org/c9dk3qdwd/2012_08_16_020.jpg http://s18.postimage.org/whbo47hqd/2012_08_16_023.jpg
-
Jantele au rulat pe E46; Din pacate nu se potrivesc la noua masina asa ca sunt nevoit sa le vand. Anvelopele sunt in stare foarte buna 205.55 R16 (DOT 2706); Jantele au foarte mici zgarieturi (dar cu vopseaua originala) 7J X 16 H2 / Distanta prezoane: 5x120 Nu stiu cu ce modele BMW sunt compatibile - va rog sa va interesati in prealabil. Pret 250 euro. Tel 0770476181
-
Abia acum am citi ce ai patit... Si peste maica-mea a dat una care tot asa a promis ca ii repara masina si dupa ce au trecut 24h nu a mai raspuns la tel. Si eu am luat aceeasi teapa cativa ani mai tarziu.(aveam o dacie si nu a fost lovita decat bara spate asa ca am scapat ieftin) Macar peste fratele meu a dat unul care nu avea nici permis, nici RCA si mai era si somer... A zis politistul sa ne ducem in instanta; dar ne-am lasat pagubasi. Indiferent de situatie, am sfarsit toti prin a ne repara masinile pe banii nostri. E plin de astfel de oameni. Ref. la reparatie daca nu este nimic stramb pe sub aripa nu e bai. Scoti aripa si pui alta. (la fel si cu semnalizatorul, trimul, plasticul de dedesupt de protectie - probabil s-au rupt prinderile alea date peste cap).
-
Eu in Bucuresti am scos cel mai mult 8.6% si asta in conditiile in care am facut plinul in 19 cazuri din 20. (adica am verificat la pompa ce imi dadea BC-ul) Am si explicat ca scot acest consum deoarece am serviciul departe (12-15 km in functie de traseu). Daca as fi mers 1-2 km pana la servici as fi scos si eu 10 sau peste 10. Si sa stii ca 6 scotea doar in zilele proaste http://s13.postimage.org/fmdkpbvdv/20100409_0052.jpg http://s10.postimage.org/gwl7vlf3p/20100409_0090.jpg Lasand gluma la o parte - consumul ala a fost scos mergand cu masina la consum. (s-a intamplat 1 data in 4 ani); Daca te uiti la al 2-lea consum 5.9 la 641 km trebuie sa iei in calcul si 2 traversari de bucuresti. Daca mergi intins (nu la consum) un 7,6% ar fi de asteptat.
-
Nici vopsitoria nu se face fara strangeri de inima. Pe langa scursuri, picaturi de lac, sau sa nu iti nimereasca nuanta - mai apare problema demontat-montatului. Cel mai bine s-a simtit la o masina care pana la 6 ani nu a fost vopstita si era plina de zgarieturi. Am vopsit-o aproape pe toata (cred ca doar 2 repere au scapat nevopsite). Sa vezi dupa asta greierasi in toate usile si plafon la o masina care aproape nu avea de loc. Si nota de plata a fost vreo 7000 de lei si s-a facut la reprentanta (conform zicalei - la pomul laudat sa nu te duci cu sacul...) Cu o parte din greierasi am stat ca raia pe capul lor (am gasit un pumn de cleme si suruburi in consola). Alta parte le-am facut eu. Dar tot nu a mai ajuns masina de unde am plecat inainte sa o vopsesc.
-
Se poate inchide. Masina a ajuns la un nou proprietar.
-
Aici nu prea este cale de mijloc: ori faci treaba bine, ori arunci banii pe fereastra. Nici eu nu m-as duce sa iasa un pic mai bine. Am vazut si eu la wheeler dealer - e nevoie si de scule si de pricepere ca sa nu se mai vada de loc. Masina respectiva a iesit excelent. Dar una este sa sti ca stau cateva milioane de telespectatori cu ochii pe tine (sa te flmeze pentru o emisiune cu asemenea audienta) si alta e sa zici ca ai destui clienti la coada si daca cativa pleaca nemultumiti gasesti altii in urmatoarele 5 secunde. Eu nu as merge decat daca 90% ar fi fost multumiti. Din din ce inteleg - sunt inca departe.
-
"Car running data recorder", a folosit cineva?
MOTANUL replied to Bayyahe's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Majoritaqtea celor ieftine fac doar citire (adica iti testeaza cam tot ce misca)- nu fac si scriere; adica nu merge sa modifici anumiti parametrii. Trebuie sa te interesezi inainte ce face exact. (majoritatea vin cu prezentari detaliate). Acum sunt si in romana cum s-a precizat deja. Dai un telefon si intrebi. -
"Car running data recorder", a folosit cineva?
MOTANUL replied to Bayyahe's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Senzatia mea este ca voi incercati sa reinventati roata. Aparate de diagnoza exista de la euro 1 incoace. (adica de foarte multi ani). Fie cumperi o interfata - varianta cea mai ieftina (adica un cablu de legatura intre mufa masinii si usb) fie cumperi un aparat dedicat. Un aparat dedicat de reprezentanta poate sa ajunga la 7000 euro (dar are imprimare, scule care te ajuta sa identifici cauza dupa ce ai obtinut eroarea etc). Cu ambele poti sa vezi parametrii motorului in stationare sau in timp real in mers. Eu am cumparat la un moment dat o chinezarie pe care am trimis-o inapoi. De 3 ori mergea si odata nu. (in jur de 50-70 euro tin minte ca a fost). Una originala + licenta la soft ajungea pe la 300-400 euro (evident cu garantie si tot ce decurge de aici). Cunosc pe cineva care are service si a lucrat cu o chinezarie din asta vreo 2 ani (adica intentsiv). Depinde si cum o nimeresti. Pentru tine interfata ar fi cea mai potrivita. Interfata este usoara, intuitiva - poti sa testezi cam tot la masina. Diferenta de la un model la altul se face de multe ori prin: 1. nu poti sa modifici parametrii. (unele au altele nu; foarte interesante sunt cele din zona de confort, motor etc) 2. cu unele poti sa modifici km masinii - cu altele nu 3. Licenta si copyright -
UP! Constat ca interesul pt. un BMW cu km reali, fara accident (doar cateva repere revopsite pentru zgarieturi), motor si cutie fara nicio problema este sub asteptari. As fi vrut ca masina sa fi ramas la un forumist - dar foarte probabil va ajunge in alta parte pentru ca eu mi-am pierdut rabdarea(am pus de doar 2 zile anunturi si in alte parti si deja exista cumparatori interesati de un BMW cu caracteristicile din anunt chiar daca pretul nu este cel minim de pe piata). Asa cum am specificat deja - pretul este usor negociabil.
-
Nu va ma fi BMW din urmatoarele motive: 1. Motorul de 2.0 Diesel nou are multe probleme (cel putin asta rezulta de pe forum). 2. Nu exista un model care sa satisfaca exigentele mele (model caroserie-performante-motor competitiv cu ceea ce ofera concurenta la pret asemanator) 3. Vreau sa incerc si altceva. Am fost multumit de masina mea in particular. Este foarte posibil sa mai cumpar BMW in viitor.