Tot in legatura cu timbrul de mediu am si eu o nelamurire la care as avea nevoie urgent de un raspuns, se mai merita sa faci depreciere la o masina cu noua lege? Azi am facut RAR-ul si am vrut sa fac si depreciere iar domnul de acolo a zis ca e posibil sa nu se mai merite deoarece ar fi costat inca vreo 400 de lei expertiza si ca reducerea e mai mica decat expertiza in sine si m-a indrumat catre directia de finante sa ma interesez concret care ar fi valoare taxei cu depreciere. Toate bune si frumoase pana ajung la finante si dau peste o persoana care nu ar fi trebuit sa lucreze in domeniul relatiilor cu publicul si care nici macar nu a avut bunul simt sa se opreasca din cititul revistei pt a sta de vorba cu mine. Pe langa faptul ca ma trimitea inapoi la RAR sa fac expertiza ca ea nu poate spune cat e deprecierea si cum se calculeaza (si abia apoi sa vad daca merita, adica sa dau 400 de lei sa vad daca imi convine sau nu in gandirea ei) persoana respectiva la orice ai intreba nu are decat un singur raspuns, sa ma uit pe site-ul de la ANAF. Deci in concluzie se mai merita facuta deprecierea? Cum se calculeaza? In Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 9/2013 privind timbrul de mediu pentru autovehicule,capitolul 5, incepand cu art 6 este detaliata partea cu deprecierea dar tot nu am inteles nimic de acolo.Calculez cu formula de acolo dar ce reprezinta valoarea rezultata? Deprecierea in functie de km facuti anual cum se face si ce coeficient de reducere are? Taxa este de 700€ iar masina in cauza este un e30 fara abs, ac, airbag.