Jump to content

Davyjohnes

Members
  • Posts

    73
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    e39 525iA

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Davyjohnes's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

14

Reputation

  1. Salutare domnilor, A sosit vremea sa ii fac un schimb de ulei cutiei de viteze de pe a mea vechitura e39 525i 2002, cutie 5HP19 (sper sa nu ma insel). Dilema in prezent o reprezinta uleiul si filtrul si anume: Sa aleg ulei Ravenol ATF 5/4HP sau ulei ZF? Mentionez ca am Ravenol in mai multe motoare de masini iar pana acum (de 3 ani) nu am gasit motiv sa il schimb, sunt foarte multumit de el. Insa...la cutie nu stiu ce sa zic. Pretul mi se pare totusi o dilema. Adica Ravenol este 43 de lei/l iar ZF 79 lei/l. O fi doar marketing? Iar ca filtru ce sa aleg? Mann? Merci anticipat. Seara faina!
  2. Merci de info domnilor! Iau alte jante, deoarece anvelopele de vara abia ce le-am achizitionat si m-au costat 3500 lei. Imi pare rau sa iau altele acum :)). Toate bune!
  3. Salut, O sa fiu scurt cu riscul de a fi ridicol dar macar sa intreb :). Detin 4 cauciucuri 225/45/r18 Vreau sa iau 4 jante de vara. Am gasit, insa sunt mai late pe spate. Fata: 8J ET20 Spate: 9,5J ET22 Intrebare: Trebuie sa cumpar alte cauciucuri pentru jantele de pe spate, mai late?
  4. Update: Problema rezolvata! Am dat peste un adevarat mecanic pasionat din cale afara de BMW in special e39-e34 benzina care a deslusit imediat misterul. distributia pusa prost si senzorul de la vanos defect (de fapt el era nou, doar ca nu era original BMW, si daca nu e original nu il vede). Masina trage mult mai bine, consumul a scazut!
  5. Salut: Bujiile sunt noi NGK (schimbate in vara) Senzorii ax came (cel de pe admisie a fost schimbat acum 3 luni cand am primit eroare in bord. Am pus NGK, cel de pe evacuare este schimbat acum o luna (nu am primit eroare dar am pus altul in speranta ca voi rezolva ceva)). Chiar ma gandeam sa ii schimb iar si sa pun senzori OE. (desi in momentul asta urasc ca am bagat atatia bani in masinuta asta, aici ma refer la garnituri, amortizoare, discuri, bielete, pompa servo etc) Nu pentru ca nu mai erau bune doar pentru ca am vrut sa fie masina noua. Am atins si 220km/h, simt ca daca mai o tineam putea sa mai urce turometrul, era cam la 5.800 RPM. Filtrul de bezina a fost schimbat in aprilie mai 2021.
  6. A schimbat cineva CCV-ul? Mecanicii de la noi se uita urat cand le zici de chestia asta si parca te injura ca le dai ceva greu. Ma gandesc sa comand eu piesa si sa ma apuc de ea. dar din cate vad doar pe ebay gasesc kit-ul. Si pana vine de acolo mi-e ca o arunc in dambovita si scap de ea!
  7. In Bucuresti: 20-22% la mers normal nu te gandi ca fac cine stie ce raliuri (nici nu ai avea unde). In afara in jur de 12% la fel, mers normal. Pe autostrada 150-170km/h mers constant cam 15%.
  8. Am comandat intake boots nou. l-am schimbat, desi cel vechi nu era deloc uzat. era in stare foarte foarte buna fara fisuri. Cel aftermarket a fost un rahat, se indoia tot. Mi-au aparut erorile din nou. L-am montat pe cel vechi la loc (original al masinii), cel de jos e foarte bine prins, nu joaca, nu are crapaturi nimic. I-am sters ieri erorile dupa ce am schimbat o-ringul de la valva DISA, astazi vad ca nu a aparut nimic, dar consumul urias e inca acolo. Astept sa mai merg zilele astea cu ea sa vad daca apar iar erorile.
  9. Salutare domnilor, Suspectez o pierdere de vacuum la al meu e39 525i. Masinuta uneori porneste putin mai greu (am schimbat senzorul ax came, cu unul aftermarket recent) In rest masina merge bine, nu oscileaza relantiul etc. Poate pare putin mai lesinata pentru cei 192 de caluti ai ei, sau poate doar mi se pare mie, desi pe autostrada nu ai probleme in a atinge 200km/h. Din cand in cand imi arunca urmatoarele coduri: P0011 - A Camshaft Position - Timing Over - Advanced or System Performance Bank 1 P0171 - system too lean bank 1 P0174 - system too lean bank 2 Am verificat admisia, nu are niciun furtun crapat sau rupt. Am desfacut valva Disa, o-ringul era aplatizat in rest totul functiona perfect. Am inlocuit o-ringul cu unu putin mai mare (nu am gasit o-ring special pentru Disa) si am strans-o putin fortat. Nu pare sa traga aer fals pe acolo. O recomandare cu un mecanic specializat pe e39 benzina in Bucuresti? care sa stie cu ce se mananca motorul asta? Majoritatea doar schimba piese la ghici si "repara" doar diesel. Ca 80% din e39 de pe piata sunt diesel. Sfaturi? Ce sa mai urmaresc/schimb? Repet, masina merge rotund, km 190.000 reali, a fost si este foarte foarte intretinuta. Multumesc!
  10. Domnilor, In prezent pe masinuta am 18" cu 225/45/R18 de vara. Ma bate gandul sa trec jantele astea de 18" ca fiind set de iarna si sa iau cauciucuri de iarna. Au fost ceva probleme iarna cu jante de 18" ? Sa ma orientez spre 17? 16?
  11. Update: I-am schimbat senzorul ax cu came. Operatiune simpla, de atunci (momentan) n-am mai avut erori.
  12. Update: Am schimbat garnitura capac culbutori si mi-am aruncat un ochi in spatele admisiei unde intra furtunul de vacuum. Am gasit acolo un fel de "dop" crapat care abia se mai tinea acolo. L-am lipit cu banda si l-am mufat fix in locul de unde era. Intrebarea este... Ce rol are capacelul ala de cauciuc? Oare acolo nu trebuia un furtun care sa duca undeva? Las un link cu poza lui. P.S. masina este automata, cand accelerez la turatii mici, se aude foarte fin un zgomot greu de descris, gen ca o siguranta asa un zumbait. Oare e normal? https://ibb.co/n80J9fP
  13. Merci de raspuns. Furtunul cu nr 2 pe care l-ai schimbat tu la mine era lipsa, la modul ca era rupt si l am schimbat dar cu toate astea tot mi-a dat eroarea. Voi schimba si furtunul nr 1 astazi sa vad daca are vreun efect. Am citit pe forum de o problema similara, cineva primea erori si a schimbat o caruta de piese....si cand colo erau inversate mufele de la solenoizi. Stie cineva ce sunt alea si unde vin? Ca sa stiu ce sa verific?
  14. Salutare! Rog posesorii de e39 daca au mai intampinat din erorile de mai sus sa ma ajute cu o rezolvare a lor. Masina in speta: 525i/2002 Erorile P0174 si P0171 (system too lean bank 1 si bank 2) au aparut de cateva zile dar masina nu si-a schimbat comportamentul. Astazi masina nu a vrut sa porneasca, si au aparut erorile P0011 ( A Camshaft Position - Timing Over - Advanced or System Performance Bank 1) si P0340 (camshaft position sensor A circuit bank 1) Am sters erorile si masina a pornit mergand fara probleme ulterior. Help! A mai patit cineva asta si daca da, ce rezolvare a gasit si unde. Va salut!
  15. Baieti problema mare! E39, senzori originali. Cand sta pe loc dar fara motor pornit senzorii merg perfect. Cum pornesc motorul si apas butonul de PDC se aude un piuit din spate, uneori intermitent si cu cei din fata. Pareri, idei despre ce mama ei o avea? Merci fain!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.