Salutare domnilor,
Suspectez o pierdere de vacuum la al meu e39 525i.
Masinuta uneori porneste putin mai greu (am schimbat senzorul ax came, cu unul aftermarket recent)
In rest masina merge bine, nu oscileaza relantiul etc. Poate pare putin mai lesinata pentru cei 192 de caluti ai ei, sau poate doar mi se pare mie, desi pe autostrada nu ai probleme in a atinge 200km/h.
Din cand in cand imi arunca urmatoarele coduri:
P0011 - A Camshaft Position - Timing Over - Advanced or System Performance Bank 1
P0171 - system too lean bank 1
P0174 - system too lean bank 2
Am verificat admisia, nu are niciun furtun crapat sau rupt. Am desfacut valva Disa, o-ringul era aplatizat in rest totul functiona perfect. Am inlocuit o-ringul cu unu putin mai mare (nu am gasit o-ring special pentru Disa) si am strans-o putin fortat. Nu pare sa traga aer fals pe acolo.
O recomandare cu un mecanic specializat pe e39 benzina in Bucuresti? care sa stie cu ce se mananca motorul asta? Majoritatea doar schimba piese la ghici si "repara" doar diesel. Ca 80% din e39 de pe piata sunt diesel.
Sfaturi?
Ce sa mai urmaresc/schimb?
Repet, masina merge rotund, km 190.000 reali, a fost si este foarte foarte intretinuta.
Multumesc!